Odotan että sanot

Anonyymi-ap

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea sanoa sitä että olet kiinnostunut? Menikö yhtään oikein?

29

4463

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Haluaisin sanoa, mutta tulee kovasti paineita, kun pitää yksin nurkkaan ajettuna sanoa. Halusin tehdä sen, kun tulee sopiva turvallinen hetki kahdestaan.

• Anonyymi

Niinpä.helpompi ois jos ois varma toisen tunteista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun tunteisiin voit luottaa. Ne näkyy varmasti, sillä en ole niitä peittänyt. Vielä, tulisi tilaisuus sanoa kasvotusten.

M:ltä >N:lle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun tunteisiin voit luottaa. Ne näkyy varmasti, sillä en ole niitä peittänyt. Vielä, tulisi tilaisuus sanoa kasvotusten.

En tiedä kenelle tämä on, mutta en odota, enkä halua yhdenkään oman lapseni ikäisen kertovan minulle tunteistaan, koska en tunne häntä kohtaan minkäänlaisia kaipaavia tunteita. Kaipaan lyhyttä tummatukkaisa miestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuleeko se koskaan?
        N>M

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä luulit voivasi olla varma toisen tunteista kuinka helposti nykymaailmassa muka voi luottaa kanssa ihmiseen jos et tiedä mitä tämä ajattelee

• Anonyymi

Näinhän se on.
      Mieheltä, Naiselle

• Anonyymi

Mieti toisinpäin. Jos minä kehottaisin samaa sulle. Tottelisitko? Ei tuollaiset sanat tule käskemällä vaan oikealla, itse valitulla hetkellä.

• Anonyymi

Niinpä.. ❤️
        Kukin kertoo kun parhaaksi näkee. Toisille voi olla erilaiset tavat luontevia. Joskus puhelin ja myös viesti. Riippuu miten toisen tuntee.. Joskus voi vain olla mahdoton sanoa kasvokkain.

• Anonyymi

Mä en odota enää mitääääään.

• Anonyymi

Aika monen kohdalla varmasti noin onkin. Tuo on kuitenkin melko hyvä lähtökohta jatkoa ajatellen. Jos molemmat vapaat ja normaalit sekä empaattiset ihmiset.

• Anonyymi

Tekisi mieli sanoa tuohon tapaan. Tilanteet ja olosuhteet ovat vain vähän vaikeat siihen...

• Anonyymi

Jännäkakka tuli housuun . Mutta ei hätiä mitiä. Naiset tykkää jännämiehistä

• Anonyymi

• Anonyymi

Ei kyllä mä pystyn sanomaan helpostikin

• Anonyymi

Jos tämä on nuoremmalta mieheltä vanhemmalle naiselle niin ei kiitos.

• Anonyymi

Meitä on useampi. Laita paremmat tunnisteet!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meitä on useampi. Laita paremmat tunnisteet!

Palstaäijä peräänkuuluttanee pian esim kuuskymmentä plussaa. Hymähdys

• Anonyymi

Noin kai se menisi, ehkä.

• Anonyymi

Voisihan se noinkin mennä.

• Anonyymi

Joo, voi sanoa että nappiin on kyllä mennyt ja tikkatauluun keskelle. Vaikeaa on siinä ympäristössä alkaa tunteista heittämään.

• Anonyymi

Eikö muualla voi?

• Anonyymi

Laita viestiä suoraan, jos olisi minulle, niin lähtisin. -H

• Anonyymi

Varmaan

• Anonyymi

Ei sinne päinkään jos olisin reilu parikyt vuotta nuorempi ni saattas ehkä jopa pitääkkin paikkansa sillon on siihenkin jo vaadittu että olen ollu kännissä että olen edes kehdannu naisille tytöille puhua ja sillon oli vie lähestulkoon kaikki hampaat suussa ja ulkonäkö oli naisten omia sanoja lainatakseni se kaunis poika että ulkonäöllisesti ei ollut mitään syytä edes olla nolostunu ja kun ottaa huomioon että mä join reilusti nuorempana jolloin pitäisi olla todennäköistä jopa että näytti miltä tahansa ni turvattäys ollessa ei todellakaan lähes selvältä miehensä tai poikaystävänsä kanssa kävelevältä naiselta saa edes sitä pusua

• Anonyymi

No tule jutteleen missä helvetissä viivyt

• Anonyymi

Mistä arvasit että olen kiinostunut?

• Anonyymi

Minä kyllä kerroin missä vaiheessa kiinnostuin ja toki varmaan tapaamisia tulee vielä kunhan hetki vaan on sopiva kummallekin.
      Mehän mennään ihan vaan asialinjalla, joten hänellä tuskin ikävä vaivaa.
      Siksi tuskin kiirettä meillä. 🙂
      Numerot on, joihin voi viestiä jos siltä tuntuu.

• Anonyymi

Hellästi ?????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      80
      4466
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      84
      4336
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3699
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3373
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2937
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2622
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2604
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      1903
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1688
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      91
      1215
    Aihe