Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea sanoa sitä että olet kiinnostunut? Menikö yhtään oikein?
Odotan että sanot
22
1876
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Haluaisin sanoa, mutta tulee kovasti paineita, kun pitää yksin nurkkaan ajettuna sanoa. Halusin tehdä sen, kun tulee sopiva turvallinen hetki kahdestaan.
- AnonyymiUUSI
Niinpä.helpompi ois jos ois varma toisen tunteista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä.helpompi ois jos ois varma toisen tunteista.
Minun tunteisiin voit luottaa. Ne näkyy varmasti, sillä en ole niitä peittänyt. Vielä, tulisi tilaisuus sanoa kasvotusten.
M:ltä >N:lle - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minun tunteisiin voit luottaa. Ne näkyy varmasti, sillä en ole niitä peittänyt. Vielä, tulisi tilaisuus sanoa kasvotusten.
M:ltä >N:lleEn tiedä kenelle tämä on, mutta en odota, enkä halua yhdenkään oman lapseni ikäisen kertovan minulle tunteistaan, koska en tunne häntä kohtaan minkäänlaisia kaipaavia tunteita. Kaipaan lyhyttä tummatukkaisa miestä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
M:ltä >N:lleTuleeko se koskaan?
N>M
- AnonyymiUUSI
Näinhän se on.
Mieheltä, Naiselle - AnonyymiUUSI
Mieti toisinpäin. Jos minä kehottaisin samaa sulle. Tottelisitko? Ei tuollaiset sanat tule käskemällä vaan oikealla, itse valitulla hetkellä.
- AnonyymiUUSI
Niinpä.. ❤️
Kukin kertoo kun parhaaksi näkee. Toisille voi olla erilaiset tavat luontevia. Joskus puhelin ja myös viesti. Riippuu miten toisen tuntee.. Joskus voi vain olla mahdoton sanoa kasvokkain.
- AnonyymiUUSI
Mä en odota enää mitääääään.
- AnonyymiUUSI
Aika monen kohdalla varmasti noin onkin. Tuo on kuitenkin melko hyvä lähtökohta jatkoa ajatellen. Jos molemmat vapaat ja normaalit sekä empaattiset ihmiset.
- AnonyymiUUSI
Tekisi mieli sanoa tuohon tapaan. Tilanteet ja olosuhteet ovat vain vähän vaikeat siihen...
- AnonyymiUUSI
Jännäkakka tuli housuun . Mutta ei hätiä mitiä. Naiset tykkää jännämiehistä
- AnonyymiUUSI
✅
- AnonyymiUUSI
Ei kyllä mä pystyn sanomaan helpostikin
- AnonyymiUUSI
Jos tämä on nuoremmalta mieheltä vanhemmalle naiselle niin ei kiitos.
- AnonyymiUUSI
Meitä on useampi. Laita paremmat tunnisteet!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Meitä on useampi. Laita paremmat tunnisteet!
Palstaäijä peräänkuuluttanee pian esim kuuskymmentä plussaa. Hymähdys
- AnonyymiUUSI
Noin kai se menisi, ehkä.
- AnonyymiUUSI
Voisihan se noinkin mennä.
- AnonyymiUUSI
Joo, voi sanoa että nappiin on kyllä mennyt ja tikkatauluun keskelle. Vaikeaa on siinä ympäristössä alkaa tunteista heittämään.
- AnonyymiUUSI
Eikö muualla voi?
- AnonyymiUUSI
Varmaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3047685Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne856009Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1673548Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322017Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1951901Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san221836- 361649
- 441494
- 221431
Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?
Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan661416