Odotan että sanot

Anonyymi-ap

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea sanoa sitä että olet kiinnostunut? Menikö yhtään oikein?

29

4469

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Haluaisin sanoa, mutta tulee kovasti paineita, kun pitää yksin nurkkaan ajettuna sanoa. Halusin tehdä sen, kun tulee sopiva turvallinen hetki kahdestaan.

• Anonyymi

Niinpä.helpompi ois jos ois varma toisen tunteista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun tunteisiin voit luottaa. Ne näkyy varmasti, sillä en ole niitä peittänyt. Vielä, tulisi tilaisuus sanoa kasvotusten.

M:ltä >N:lle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun tunteisiin voit luottaa. Ne näkyy varmasti, sillä en ole niitä peittänyt. Vielä, tulisi tilaisuus sanoa kasvotusten.

En tiedä kenelle tämä on, mutta en odota, enkä halua yhdenkään oman lapseni ikäisen kertovan minulle tunteistaan, koska en tunne häntä kohtaan minkäänlaisia kaipaavia tunteita. Kaipaan lyhyttä tummatukkaisa miestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuleeko se koskaan?
        N>M

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä luulit voivasi olla varma toisen tunteista kuinka helposti nykymaailmassa muka voi luottaa kanssa ihmiseen jos et tiedä mitä tämä ajattelee

• Anonyymi

Näinhän se on.
      Mieheltä, Naiselle

• Anonyymi

Mieti toisinpäin. Jos minä kehottaisin samaa sulle. Tottelisitko? Ei tuollaiset sanat tule käskemällä vaan oikealla, itse valitulla hetkellä.

• Anonyymi

Niinpä.. ❤️
        Kukin kertoo kun parhaaksi näkee. Toisille voi olla erilaiset tavat luontevia. Joskus puhelin ja myös viesti. Riippuu miten toisen tuntee.. Joskus voi vain olla mahdoton sanoa kasvokkain.

• Anonyymi

Mä en odota enää mitääääään.

• Anonyymi

Aika monen kohdalla varmasti noin onkin. Tuo on kuitenkin melko hyvä lähtökohta jatkoa ajatellen. Jos molemmat vapaat ja normaalit sekä empaattiset ihmiset.

• Anonyymi

Tekisi mieli sanoa tuohon tapaan. Tilanteet ja olosuhteet ovat vain vähän vaikeat siihen...

• Anonyymi

Jännäkakka tuli housuun . Mutta ei hätiä mitiä. Naiset tykkää jännämiehistä

• Anonyymi

• Anonyymi

Ei kyllä mä pystyn sanomaan helpostikin

• Anonyymi

Jos tämä on nuoremmalta mieheltä vanhemmalle naiselle niin ei kiitos.

• Anonyymi

Meitä on useampi. Laita paremmat tunnisteet!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meitä on useampi. Laita paremmat tunnisteet!

Palstaäijä peräänkuuluttanee pian esim kuuskymmentä plussaa. Hymähdys

• Anonyymi

Noin kai se menisi, ehkä.

• Anonyymi

Voisihan se noinkin mennä.

• Anonyymi

Joo, voi sanoa että nappiin on kyllä mennyt ja tikkatauluun keskelle. Vaikeaa on siinä ympäristössä alkaa tunteista heittämään.

• Anonyymi

Eikö muualla voi?

• Anonyymi

Laita viestiä suoraan, jos olisi minulle, niin lähtisin. -H

• Anonyymi

Varmaan

• Anonyymi

Ei sinne päinkään jos olisin reilu parikyt vuotta nuorempi ni saattas ehkä jopa pitääkkin paikkansa sillon on siihenkin jo vaadittu että olen ollu kännissä että olen edes kehdannu naisille tytöille puhua ja sillon oli vie lähestulkoon kaikki hampaat suussa ja ulkonäkö oli naisten omia sanoja lainatakseni se kaunis poika että ulkonäöllisesti ei ollut mitään syytä edes olla nolostunu ja kun ottaa huomioon että mä join reilusti nuorempana jolloin pitäisi olla todennäköistä jopa että näytti miltä tahansa ni turvattäys ollessa ei todellakaan lähes selvältä miehensä tai poikaystävänsä kanssa kävelevältä naiselta saa edes sitä pusua

• Anonyymi

No tule jutteleen missä helvetissä viivyt

• Anonyymi

Mistä arvasit että olen kiinostunut?

• Anonyymi

Minä kyllä kerroin missä vaiheessa kiinnostuin ja toki varmaan tapaamisia tulee vielä kunhan hetki vaan on sopiva kummallekin.
      Mehän mennään ihan vaan asialinjalla, joten hänellä tuskin ikävä vaivaa.
      Siksi tuskin kiirettä meillä. 🙂
      Numerot on, joihin voi viestiä jos siltä tuntuu.

• Anonyymi

Hellästi ?????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1453
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      110
      900
    3. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      751
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      47
      734
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      720
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      697
    7. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      71
      671
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      26
      669
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      657
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      67
      650
    Aihe