Mersu jengi

Anonyymi-ap

Mikä tämä mersu jengi tällä kylällä on, yhdessä farmari mersussa ainakin on semmoiset äänet että desibeli raja ylittyy. Muissakin mersuissa on pakoputkistoa muokattu, perjantai iltana töistä tullessa ovat kokoontuneet ABC:N tai k-kaupan pihaan. Eikö näitä vanhoja aikansa nähneitä romuja saada poissa liikenteestä... Sitten myös nämä pikkumersut ja farmari mersut aiheuttavat v*tutusta enimmäkseen talvella sekä myös kesällä. Eikö vanhemmilla riitä rahat ostaa oikeita autoja kun pitää näitä vanhoja romuja ostaa jälkeläisilleen.

42

421

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Etkö itse ole omistanut ikinä mersua

• Anonyymi

Ääntä ja savua lähtee siihen malliin että kilvet pois joka rottelosta jos joskus pidettäisiin ratsioita. Pojat on poikia ja saisivat touhuta jos olisi sen verran järkikultaa että ei asutuksen ja muun liikenteen keskellä aiheutettais vitutusta. Sama porukka parkkeeraa invapaikoille eikä käytä vilkkua eikä turvavyötä.

• Anonyymi

Näköjään taas jollaki ahistaa ku ei ajetakkaan osamaksuhybridillä ja syödä kasvisruokaa. Mielensäpahoittajia on ollu aina ja tullee olemaan. Pahaäänisiä autoja ollu ikäsä kylillä nyt niistä on vaa helpompi valittaa ei oo kun maha pitkällä sohvalla ja puhelimmeen kirjottaa kun hieman ahistaa. Jaksuhaleja kaikille👍

• Anonyymi

Voi nyyh ja kyynel kirjotappa vaikka facebookkiin omalla nimellä nii pystyy laittamaan sulle viestiä että millon katotaan yhessä vaikka se farmarin mersun äänet kuntoon nii loppuu sullaki se ahistaminen saat vaikka ite hitsata jos se sun yöunia parantaa:D

• Anonyymi

Tulisitta joskus abclle tai sinne k kaupalle nii ihhaillaan yhessä laillista viritettyä mersua minkä polliisit on jo 2 kertaa pysäyttänyt ja toivottaneet hyvää päivänjatkoa eise auta täällä valittaa melko pellejä te kaikki anonyymit kitisijät

• Anonyymi

Selitätkö samalla syyn suuntavilkun ja turvavöiden käyttämättömyydelle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja invapaikalle parkkeeraamisen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä jos ei vilkku toimi? Tai ei ole turvavyötä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä jos ei vilkku toimi? Tai ei ole turvavyötä.

Kun on kuulema niin laillisia vehkeitä, että poliisitkin vain kehuu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Selitän tuuha tänään jutulle👍👍

• Anonyymi

Itse periaatteen takia jätin vilkun käyttämisen pois kun ei muutkaan näytä tällä kylällä käyttävän esim liikenneympyrässä

• Anonyymi

Se on käytännössä sama asia kuin näyttäisi keskaria muille liikenteessä olijoille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on käytännössä sama asia kuin näyttäisi keskaria muille liikenteessä olijoille

Miten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten?

No jos pitää selittää miksi vilkun käyttämättömyys on keskari muille tien käyttäjille niin on viisainta pysyä poissa liikenteestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos pitää selittää miksi vilkun käyttämättömyys on keskari muille tien käyttäjille niin on viisainta pysyä poissa liikenteestä

Ei minulla ole edes autoa eikä ajokorttia

• Anonyymi

Jatkakaa pojat harrastusta.

• Anonyymi

Nuoret voi hyvin kun saa harrastaa💪🏼

• Anonyymi

Joo antaaha kloppien rassata kerran ovat vielä jostai saanu kässiinsä nuita vanhan liiton autoja. Se on mukavaa ajankulua laitella vehkeitä ni on poisa ikkunan kivitys ja ryöstöhommista.

• Anonyymi

Kyllä kaksikymmentä vuotta sitten oli astetta kovempi meno kun autot kiersivät toria.
      Harrastelua tämä on!
      Kaikki autojen kanssa vietetty aika on pois pahanteosta. Kannustan kaikkia tähän!

• Anonyymi

Aloittajalla on varmasti Nissan Qashqai.

• Anonyymi

Nyt kello 23.41, paha ääninen auto painelee kylillä!

• Anonyymi

Hyvä suoritus kun on asiaa kommentoimasta minuutissa

• Anonyymi

Autojen rassaaminen on hyvä harrastus, ei siinä mitään. Pitää kuitenkin kunnioittaa muita ihmisiä ja tämä tahtoo unohtua.
      -metelin aika ja paikka
      -ajotyyli
      -vilkun käyttö
      -invapaikan kunnioitus
      -turvavyön käyttö

• Anonyymi
      UUSI

Mitä autoharrastusta se on, että väännetään syöttöruuvia isommalle ja poistetaan äänenvaimennin pakoputkesta? Noki ja meteli lisääntyy, ei juuri muuta tapahdu. Kyllä se on pelkkää haitantekoa muille ihmisille.

• Anonyymi
        UUSI

Taidat olla joku viherpiipertäjä ketä mustasavu ahistaa. Muuta poissa nii pääset vähemmällä. ITUHIPPI💩

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla joku viherpiipertäjä ketä mustasavu ahistaa. Muuta poissa nii pääset vähemmällä. ITUHIPPI💩

Onko tavoite siis mahdollisimman paljon nokea?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tavoite siis mahdollisimman paljon nokea?

Onko sinulla luetun ymmärtämisessä vikaa? Onko joku puhunut että tavoitteena olisi pelkästään paljon nokea... Toki voisihan sitä käydä pumppua ruuvaamassa tälle iltaa jos kerta tykkäät siitä😀 Lähdenpä tästä farmari mersulla koo kaupalle kaasuttelemaan niin tulkaa morjestamaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulla luetun ymmärtämisessä vikaa? Onko joku puhunut että tavoitteena olisi pelkästään paljon nokea... Toki voisihan sitä käydä pumppua ruuvaamassa tälle iltaa jos kerta tykkäät siitä😀 Lähdenpä tästä farmari mersulla koo kaupalle kaasuttelemaan niin tulkaa morjestamaan.

Ajattelin vain kun osa noista rotteloista on viritetty juurikin noin ja vastasit, että olisin ituhippi jos mustasavu ahdistaa. Juttusi on sen verran hiekkalaatikko ikäisen tasoa, että en jaksa vängätä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattelin vain kun osa noista rotteloista on viritetty juurikin noin ja vastasit, että olisin ituhippi jos mustasavu ahdistaa. Juttusi on sen verran hiekkalaatikko ikäisen tasoa, että en jaksa vängätä.

No etkö silloin ole jonkunlainen viherpiipertäjä hippi jos mustasavu ahdistaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No etkö silloin ole jonkunlainen viherpiipertäjä hippi jos mustasavu ahdistaa

No en. Ihmettelen vai tuollaista viritystä kun satun jotakin tietämään dieselin tehokäyristä. Jos virityksen taso on luokkaa syöttöä isommalle ja suora putki niin silloin tavoite on minun mielestä tuottaa mahdollisimman paljon nokea ja meteliä. Ei tehoa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No en. Ihmettelen vai tuollaista viritystä kun satun jotakin tietämään dieselin tehokäyristä. Jos virityksen taso on luokkaa syöttöä isommalle ja suora putki niin silloin tavoite on minun mielestä tuottaa mahdollisimman paljon nokea ja meteliä. Ei tehoa.

Kyllä se pumpun ruuvaus menohaluihi yllättävän paljo vaikuttaa vaikka loput onki palamatonta ainetta mikä nokena tulee ulos

• Anonyymi
      UUSI

Miksi ihmisillä huolettaa toisten turvavyön käyttö?

• Anonyymi
        UUSI

Pienelläkin nopeudella tapahtuvassa törmäyksessä ilman turvavyötä on vakavan loukkaantumisen riski monikymmen kertainen verrattuna turvavyötä käyttäviin. Loukkaantumisista seuraa suoria kustannuksia ensihoidosta pelastuslaitoksesta, pitkistäkin sairaalajaksoista, kuntoutuksesta. Lisäksi työkyvyttömyys, työkyvyn aleneminen jopa ennenaikainen kuolema.

Kuka nämä kaikki maksaa? Veronmaksajat, eli me kaikki. Ei se suinkaan ole jokaisen oma asia kun vähänkään rasittaa aivonystyröitä.

• Anonyymi
        UUSI

Varmaan 30 vuotta sitten sain sakot Rahtimiehentiellä kun ei ollut turvavyötä. Tivasin Holmströmin Masalta, että mitä se sulle kuuluu jos olen tyhmä kun en käytä turvavyötä, ajan mettään ja loukkaannun. Vastaus oli, että minun elämä on on ollut niin kallis tähän mennessä yhteiskunnalle että minun pitää olla elossa ja maksaa veroina kaikki takaisin yhteiskunnalle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan 30 vuotta sitten sain sakot Rahtimiehentiellä kun ei ollut turvavyötä. Tivasin Holmströmin Masalta, että mitä se sulle kuuluu jos olen tyhmä kun en käytä turvavyötä, ajan mettään ja loukkaannun. Vastaus oli, että minun elämä on on ollut niin kallis tähän mennessä yhteiskunnalle että minun pitää olla elossa ja maksaa veroina kaikki takaisin yhteiskunnalle.

Sehän oli hyvin sanottu. Saatikka törmäys taajamanopeudella, jossa ei tapahdu kuskille mitään jos on tuvavyö. Nousee autosta ja jatkaa elämäänsä veronmaksajana kymmeniä vuosia. Verrattuna ilman turvavyötä lyö pään tuulilasiin, halvautuu ja on tyhmyyttään yhteiskunnan elätettävä loppu ikänsä.

Kyllä se kuuluu meille kaikille.

• Anonyymi
      UUSI

Pitäisikö se jollakin järjestää Pudasjärven automiitti viikonloppuna yöllä. Voisitte kierellä hieman näitä asutusalueita ja "vahingossa" huuattaa niitä autoja keskellä yötä.😉

• Anonyymi
        UUSI

Kertoo kyllä ajatuksen juoksusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kertoo kyllä ajatuksen juoksusta

Olen vain nuorten puolella tässä auto asiassa, itseä ei ole häirinnyt jos ovat ajaneet ja töihin pitää minulla herätä 5.40, eikä ole ollut unen kanssa ongelmia. Paremmin saa unta kun nuoriso rällää! Se on pääkopassa vikaa jos autolla ajaminen käy sieluun.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen vain nuorten puolella tässä auto asiassa, itseä ei ole häirinnyt jos ovat ajaneet ja töihin pitää minulla herätä 5.40, eikä ole ollut unen kanssa ongelmia. Paremmin saa unta kun nuoriso rällää! Se on pääkopassa vikaa jos autolla ajaminen käy sieluun.

Taas tämä vanha ajatuksen juoksu. Kun kerran sinua ei häiritse niin ei voi häiritä ketään muutakaan. Ja jos jotakin häiritsee, eikä ole esimerkiksi yhtä hyvä uninen kuin sinä niin hänessä on jotakin vialla. Niinkö?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Taas tämä vanha ajatuksen juoksu. Kun kerran sinua ei häiritse niin ei voi häiritä ketään muutakaan. Ja jos jotakin häiritsee, eikä ole esimerkiksi yhtä hyvä uninen kuin sinä niin hänessä on jotakin vialla. Niinkö?

Kyllä, silloin hänessä on vikaa jos ei saa nukutuksi. Son henkine!

• Anonyymi
      UUSI

Kohta Pudasjärven raitilla vain piru ja teeri huutaa.
      Ei näy ihmisiä eikä autoja.

• Anonyymi
        UUSI

Pittää oottaa että sade lakkaa nii pystyy parkissa keskustelemaan asiallisesti

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7535
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      99
      5447
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      263
      4698
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      48
      4612
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      64
      3322
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2738
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2388
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      53
      2384
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2352
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2224
    Aihe