Hänelle 🫶
⬇️
Mitä haluat sanoa tällä hetkellä
697
11043
Vastaukset
- Anonyymi
Huomenta ihanin. Pilvinen on ilma, mutta mieli on kirkas, sinusta..
- Anonyymi
Hyvää huomenta!☺️❤️
- Anonyymi
Menet eteenpäin? Hieno asia, tarkoitan sitä. Helpottaa molempien tunteita. Toivotan hyvää jatkoa, heippa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menet eteenpäin? Hieno asia, tarkoitan sitä. Helpottaa molempien tunteita. Toivotan hyvää jatkoa, heippa.
Höpötystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet varmasti joku ämmä joka ymmärtää tekstit mieleisekseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpötystä.
Sinulla taitaa olla vanne aika kireällä päässä kuin yrität nk manageerata joka sanaa täällä palstalla ja palstaäijän iloisissa monologeissa. Koitahan jaksella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli tämä palstasedän monologin ns ämmä ei siis haluasikaan ratsastaa auringonlaskuun sinun tai jonkun muun kanssa? Olet pöyröö kun auot päätä jokaiselle sanalle joka ei pidä sinun lahoa päätä kasassa ns. Hae apua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johdatteletko, vai miksi tulkitset ämmäksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla taitaa olla vanne aika kireällä päässä kuin yrität nk manageerata joka sanaa täällä palstalla ja palstaäijän iloisissa monologeissa. Koitahan jaksella
Aina piristää kun palstan oma höpönassu vastaa minulle.. 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska päässä fiiraa ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina piristää kun palstan oma höpönassu vastaa minulle.. 👍
Se on kyllä palstasetä, eli aloittaja huomattu että mikä tahansa huomio on sinulle plussaa etkä liioin välitä vastataanko sinulle varsinaisesti vai ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska päässä fiiraa ?
Hyvää jatkoa sinullekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekee mitä tahansa päästäkseen loukkaamaan edes yhtä naista, suorasti tai epäsuorasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menikö tunteisiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menikö tunteisiin?
Ei oikeastaan. Menikö sinulla pieni urbaani poika joka loukkaantuu muiden puolesta kaikesta jatkuvasti ja yrittää vetää lankoja johonkin suuntaan kuin puppet master. T
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekee mitä tahansa päästäkseen loukkaamaan edes yhtä naista, suorasti tai epäsuorasti.
Se on sitä aitoa rakkaustarinan soidinmenoa joillakin ukkomehtoilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää jatkoa sinullekin.
Laita tuo irl? Pa dam pam tshii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukkometso ja roihuava rakkaus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hankithan apua harhoihisi, jookosta kookosta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tässä päivänselvästi näkyvässä asiassa oli muka harhaista? Harhaista olisi esimerkiksi tulla miekkailemaan sanojen eteen mitä EI ole itse kirjoittanut. Sivusta nääs nääs Toi Toi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli tämä palstasedän monologin ns ämmä ei siis haluasikaan ratsastaa auringonlaskuun sinun tai jonkun muun kanssa? Olet pöyröö kun auot päätä jokaiselle sanalle joka ei pidä sinun lahoa päätä kasassa ns. Hae apua
Miksi voit pahoin ? Mietippä sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi voit pahoin ? Mietippä sitä.
Miten tämä minun oletettu paha olo sinne sinun ajatusten kammariin implikoituu? Kiinnostaisi todella lukea mitä pupellat🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rikkinäisen miehen tilitystä.. ämmät sitä ja ämmät tätä… hengetöntä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin! Se on väärä tulkinta rakkaudesta!
Rakkaus ei satuta☝️ rakkaus on turvaa, välittämistä… - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Henkistä väkivaltaa se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taiat olla itte tuo ämmänä esiintyvä mieheke!Kiristääkö vanne,älä huoli guben saat pitää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitähän se juuri onkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Törkeää ja rasittavaa rienausta ja tinkausta se on, ei itse ymmärrä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dodii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinuakin palstatätykkä rakastetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kookos jookos
Jookos jookos - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pa dam pam tshii!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pa dam pam tshii!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun kokemuksessa. Ei muiden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin! Se on väärä tulkinta rakkaudesta!
Rakkaus ei satuta☝️ rakkaus on turvaa, välittämistä…Tämän tähtää ihmiset🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taiat olla itte tuo ämmänä esiintyvä mieheke!Kiristääkö vanne,älä huoli guben saat pitää!
Peace
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Törkeää ja rasittavaa rienausta ja tinkausta se on, ei itse ymmärrä
Juo lisää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinuakin palstatätykkä rakastetaan.
No minkä takia onko itsetuhoa, masokismis vai muuta vikaa päässä? Prööt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juo lisää
Mistä ajattelet, että tiedät näistä juomisista? Sekaannuit taas tekstiin mikä ei kuulu sinulle ja yritit kitistä näitä tietoja, mistä on oltu ilmeisen vakuuttuneita joskus. Kyllähän sitä kämpillä netissä pyörien oppii kaikenlaista kuulin siltä ja siltä- skeidaa🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No minkä takia onko itsetuhoa, masokismis vai muuta vikaa päässä? Prööt
Se on vain nääs mainos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellasia ne skitsot o,ei kaikki,vaan tuogubbe ainakin,ilkeä kateellinen ihminen,joka joutais iäksi pois täältä,samaten tuo palstasetä,näillä aina naapurit hampaissa,ei noita jaksa enää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menikö tunteisiin?
Sitähän sinä haluat päivittäin, ärsyttää ja saada heikompia itkemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän tähtää ihmiset🥰
Kyllä sinut joku mustis mies vielä listii.Provoat ainakin siihen tahtiin.Masokisti oot todellakin.
- Anonyymi
Olen erittäin surullinen mutta ymmärrän että sun onnesi on muualla kuin minun kanssa
- Anonyymi
Älä ruikuta jos et IRL tee mitään muuta kuin satutat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaha, tällainen vuoropuhelu palstasetä tällä kertaa kaipauksen (buaarbh) parissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuo ei ollut varmastikkaan mulle, päinvastoin
Kyllä, se on Veeran kanssa, olen pahoillani, jos olen antanut käsittää muuta, olen ollut aika sekaisin ja hukassa itseni kanssa :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaha, tällainen vuoropuhelu palstasetä tällä kertaa kaipauksen (buaarbh) parissa.
Sanon teille molemmille sedälle sekä äijälle,ett turhaa täällä huutelette, menkää sinne omanlaistenne palstalle kuikuilee,täällä ei taida olla teille sopivia ihmisiä!Tai sit gay baariin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanon teille molemmille sedälle sekä äijälle,ett turhaa täällä huutelette, menkää sinne omanlaistenne palstalle kuikuilee,täällä ei taida olla teille sopivia ihmisiä!Tai sit gay baariin!
Sinulla taitaa palstasetä olla tukahdutettuja tunteita.
- Anonyymi
Huomenta kaikille ihanille komeille miehille ❣️
- Anonyymi
Mä olen ihan ymmyrkäisenä kuinka paljon oot ajatellut. Oon niin rakastunut sun aivoihin! Hyvää ja mukavaa ja sähisevää päivää!
- Anonyymi
Mikä sun aivoissa on palstasetä niin erinomaista?
- Anonyymi
Itsekin havahduin siihen, että klo 04.30 asti on päässä ollut mietinnässä 100 asiaa. Ei ole ihme, jos sitä on piipussa.
- Anonyymi
Mies, ollaan yhtä fiksuja
- Anonyymi
Mistä tiedät ajatuksistani?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät ajatuksistani?
FUCK OFF
- Anonyymi
Juon kahvia ja vettä sattaa. Ikävä on sinua.
Yritän pärjätä sen voimalla, että meillä oli hieno päivä tuossa taannoin. Toivon, että voit paremmin ja sinua huvittaa tehdä taas niitä asioita, joista tykkäät. Minäkin voin ihan hyvin, aion nauttia lomasta ja huilata. - Anonyymi
Huomenta yhdelle ainoalle ihanalle, komealle, maailman parhaalle miehelle.
- Anonyymi
Laita irl.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita irl.
En voi valitettavasti laittaa.
- Anonyymi
Älä jaksa, enää. Tunteesi ovat livessä toisen kanssa ja vain se merkitsee ja hyvä niin. Aina tulee uusi kuvailemasi kaltainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä jaksa, enää. Tunteesi ovat livessä toisen kanssa ja vain se merkitsee ja hyvä niin. Aina tulee uusi kuvailemasi kaltainen.
Ahaa, sinä oletkin mies. Hyvä tietää. 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole se, jonka kuvittelet minun olevan. En ole nähnyt kaivattuani todella pitkään aikaan, joten hän ei ole nähnyt minusta oikeassa elämässä mitään aikoihin.
07:16:33 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita irl.
Et tule kehun kehua saamaan palstaäijän itsekehun kautta ja tuskin muutenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa, sinä oletkin mies. Hyvä tietää. 👍
Mutta olenko sen tiedon väärtti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole palstasedän monologi minkään tiedon väärti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole palstasedän monologi minkään tiedon väärti
Olet sinä sukkela joka paikkaan ehtijä. Keräätkö toisten pöydistä jämäviinat yhtä nopeasti? Apurahat juotu? Kylttyyripiirit koluttu ja kaluttu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet sinä sukkela joka paikkaan ehtijä. Keräätkö toisten pöydistä jämäviinat yhtä nopeasti? Apurahat juotu? Kylttyyripiirit koluttu ja kaluttu?
No en sentään levitä muista valeita antisosiaalien puolesta muutamasta kympistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole se, jonka kuvittelet minun olevan. En ole nähnyt kaivattuani todella pitkään aikaan, joten hän ei ole nähnyt minusta oikeassa elämässä mitään aikoihin.
07:16:33Toi on jo loukkaus hänen vaimoaan kohtaan,gubbe o mies ja sairas sellainen,muka kiusaa,siinäpähän kiusaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi on jo loukkaus hänen vaimoaan kohtaan,gubbe o mies ja sairas sellainen,muka kiusaa,siinäpähän kiusaa!
Mene nukkumaan jookos
- Anonyymi
Luultavasti hän on varattu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luultavasti hän on varattu!
Kerro !!! kenen !!! kanssa !!!
- Anonyymi
Huomenta rakas. En Malta odottaa kohtaamistamme. Sua vaan rakastan❤️
- Anonyymi
Huomenta höpötys ☕️
- Anonyymi
Hyvää huomenta kaivattuni hyvin läheltä mies❣️ABC…
Sitä kans, en ehtinyt tänään sinne oikealla hetkellä..
Tietäisinpä, onko muuttunut joksikin kivaan suuntaan.
Mieleni tekee laittaa IRL viestiä, mutta:( jokseenkin kiusallista,ehkä parempi ettei viestitellä) onko yhä?
Nyt en ainakaan vältellyt jos aiemmin tuntunut siltä. Tykkään, tiesitkin… ihastunut.. vaiko rakastunut, otatko selvää? ei jaksais yksin pähkäillä asioita- Anonyymi
Palstasetä hyvä- eihän apsilla liiku ku jauhojonnet ja pullaa mutustavat pollarit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstasetä hyvä- eihän apsilla liiku ku jauhojonnet ja pullaa mutustavat pollarit
Nim. 3 v
- Anonyymi
Emmä halua olla sun kanssa riidoissa. Oot kuitenkin tärkeä mulle.
- Anonyymi
Oot edelleen ❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Otahan yhteyttä
- Anonyymi
Ja mikähän sua itseä siin estää?
- Anonyymi
Ketä se sinä koet paimentavasi täällä kun laittelet näitä katatonisen oloisia kehotteita?
- Anonyymi
Mun mielenterveys ei kestä palstaa enää.🫡
- Anonyymi
Ei minunkaan, ja sitä kipuilen. Tunne säilyy silti, ja tiedän että kaikki ulottuvuudet tai osa niistä lävähtää eteen vielä joskus. Juuri nyt ne ei näy, juuri nyt en hajoa. Ehkä käyn täällä joskus johonkin tiettyyn aikaan, ehkä kirjoitan paperin paloihin ja talteen, ehkä päiväkirjaan.
Tule rakastelemaan kanssani.
- Anonyymi
Miksi sulla on dädi naisen kuva tämän profiilin yhteydessä? Eikö se johda harhaan ns? Kikakika
- Anonyymi
Ok.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sulla on dädi naisen kuva tämän profiilin yhteydessä? Eikö se johda harhaan ns? Kikakika
Hän on profiilini koriste ja tavoitekaunottareni malli/muotti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok.
Enpä usko poikanen, että tämä palstaäijän hekumallinen profiili toimii siihen tarkoitukseen mitä yrität. Avaisitko muuten ne guben nk hot girls- linkit aikoinaan? Hihi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on profiilini koriste ja tavoitekaunottareni malli/muotti.
Saahan sitä haaveilla mutta profiilikuva ei ole sinua varten vaan muita varten mutta ethän sinä tietenkään muista mitään ymmärrä. Vain omista tarpeistasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saahan sitä haaveilla mutta profiilikuva ei ole sinua varten vaan muita varten mutta ethän sinä tietenkään muista mitään ymmärrä. Vain omista tarpeistasi.
Pinnallisuus on toki rankkaa…. Voi rassua. Profiilikuvakin niin tärkeä seikka👋
- Anonyymi
Tulen:::))))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä usko poikanen, että tämä palstaäijän hekumallinen profiili toimii siihen tarkoitukseen mitä yrität. Avaisitko muuten ne guben nk hot girls- linkit aikoinaan? Hihi
Osta uudet alushousut!
- Anonyymi
Meissä on se ero, että olet spontaanimpi suurissa suunnitelmissa.
- Anonyymi
Tämä osuu minuun mainiosti.
- Anonyymi
Siihenkö suhteesi kaatui??? 🤣🤣 pienuuteesi? Etkö kestänyt hänen valoa ja energiaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siihenkö suhteesi kaatui??? 🤣🤣 pienuuteesi? Etkö kestänyt hänen valoa ja energiaa?
Lamppu sammui🥺
- Anonyymi
M nainen olet kauneinta ja ihaninta mitä tiedän, olisin mieluusti sinun.
- Anonyymi
Olispa ihana kuulla tuo irl.
M naine - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
M naineVarmasti kuulisit jos vain uskaltaisin sanoa.
Ehkä uskallan jos viet tilannetta hieman alkuun ihanuus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
M naineOlet elämäni sulostuttaja tMs nainen...
tai muuta sellaista
- Anonyymi
Huomenta päivää
- Anonyymi
miksi olit niin hankala vaikka passasin sinua yötä päivää kun sairastit !
- Anonyymi
Luulosairas juoppo! Ei nää mitä tekee. Epäilen ! Huono mies!
- Anonyymi
🫂🥱🌧️🤍🤍
- Anonyymi
Tätähän sinä halusit, toivon että olet onnellinen.
- Anonyymi
En.
- Anonyymi
Toivon että oltaisiin taas normaaleissa mitä kuuluu-puheväleissä, että voitais lähentyä. Ja ettet suutu, jos näet minut "väärässä" seurassa, koska mulla on monenlaisia tuttuja ja kavereita. En niistä sun takia luovu. Enhän sitä vaadi sultakaan.
- Anonyymi
Haha. Tästä tulee mieleen skenaario, että joku veljeilee toista vastaan vehkeilevien kanssa ja ihmettelee miksi on ongelma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haha. Tästä tulee mieleen skenaario, että joku veljeilee toista vastaan vehkeilevien kanssa ja ihmettelee miksi on ongelma
Ei ole mitään vehkeilyä oikeasti. Mutta kaivatun päässä saattaa olla, että olis, ei voi koskaan tietää. Palstalta jotenkin päätellyt,
mutta voi olla palstaharhaa. Mitään ikävää ei hänestä ole puhuttu koskaan, mun kuullen ainakaan. - Anonyymi
Voithan sinä omalta osaltasi aloittaa lähentymisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voithan sinä omalta osaltasi aloittaa lähentymisen.
Kyllä tässä yritystä on ollut jo jonkin aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä konkreettisempaa, sen parempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritys on tultava pään sisältä ulos, teoiksi!
- Anonyymi
Pyöri vain exien kanssa keräile niitä kavereita. Älä luovu.
- Anonyymi
Onko muka joku edellyttänyt luopumista? Vääriä tulkintoja mutta mitäpä täällä muutakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mitään vehkeilyä oikeasti. Mutta kaivatun päässä saattaa olla, että olis, ei voi koskaan tietää. Palstalta jotenkin päätellyt,
mutta voi olla palstaharhaa. Mitään ikävää ei hänestä ole puhuttu koskaan, mun kuullen ainakaan.Juu tiesin kyllä palstaäijä, että sinun pakinaa on mutta tirsk, ellei peräti megatirsk
- Anonyymi
Minun tunnelmat ei ole muuttuneet rakastani kohtaan. Haaveilen elämäni loppuun saakka. Resurssit on mitä on.
- Anonyymi
Se juna meni jo !
- Anonyymi
Jaa, ja minäkö luulin että junasi on tivolin possujuna joka pienessä ympyrässä pyörii...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, ja minäkö luulin että junasi on tivolin possujuna joka pienessä ympyrässä pyörii...
Hauska 😅. E
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hauska 😅. E
Ei ollut hauska, eikä minulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyöri pois!! !! !!!!!!
- Anonyymi
Jumalan käskystä mä tätä teen. Ei valtio oo ainoo joka rankasee kun on ollu paska joskus ajat sitten. Muistatko sä tän synnin? nyt ainakin muistat eiks niin.
Kunnia Jeesukselle!- Anonyymi
That’s right- fck the devil
- Anonyymi
Pikku-ukot käskee ja sitä rataa…😱
Kannattaa hakeutua päivystykseen🙏
- Anonyymi
Mä en mies ymmärrä sun ristiriitaista käytöstä. Sä vaikutit kiinnostuneelta, mut sit sä teit selväksi, että et halua mitään? Nyt sä sit mökötät, kun mä yritän pitää normaalin asialliset välit? Se riittää mulle, en mä enää yritä mitään, älä pelkää. 🌞
- Anonyymi
Totta niin tein. Mietin tunteitani sua kohtaan.kyl mä olen susta kiinnostunut,tykkään susta. Väitäks sä ettet oo vähän vältelly mua vai onks se sun käsitys normaaleista väleistä. Oot itsekin ristiriitainen.
- Anonyymi
Olethan sama 💀
- Anonyymi
Mietipä sitä mitä suuhun panet jatkossa.
- Anonyymi
Kehtaatki sanoa noin!
- Anonyymi
Onko tämä ollut kovinkin menestyksekäs stoori, ressukka nassukka? Sivusta
- Anonyymi
Opit nöyryyttä
- Anonyymi
Sinä opit kohta sanonko mitä ja MISSÄ!! Opit miten muita ihmisiä kohdellaan ja että jotkut teot ovat ihan rikoksia oikeudessa määriteltyjä!!
- Anonyymi
Nöyristely on sairasta. Uskonlahkojen tuputtamaa luonteen vinoon kasvattamista.
- Anonyymi
Opeta itsellesi.
- Anonyymi
Kiitos viimeisestä
- Anonyymi
Tänäänkin, tunnen lämpöä ja rakkautta sinuun T, halua myös 😍🤗 pus pus kulta 👩❤️💋👩
- Anonyymi
Olisin rakastanut ihan lyttyyn 😍
- Anonyymi
Pidän kaunokainen susta hyvän huolen.
- Anonyymi
Uskon ja tiedän sen🤍
- Anonyymi
Muovikasa on vaarallista nykyään,kalat syö,eivätkä voi hyvin!
- Anonyymi
Se hetki kun laitoit ne avaimet taskuusi ...
- Anonyymi
Milloin?
- Anonyymi
Kesäkuu.
- Anonyymi
Tuli pieni itku. (Vaikka et tietenkään ole hän.)
- Anonyymi
Vttu vihaan sua
- Anonyymi
Et todellakaan vihaa. Puhutaan asiat halki
- Anonyymi
Sehän pitää sinut suorastaan kuumana, ei vaan lämpimänä öisin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän pitää sinut suorastaan kuumana, ei vaan lämpimänä öisin
Haluun sua jos oot hän ja sä tiiät sen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluun sua jos oot hän ja sä tiiät sen
No se ny on ihan sama mitä sinä palstasetä haluat, mutta itse vähän kyseenalaistin tuota kävelevä yhden miehen vihahuonetta
- Anonyymi
Miksi vihaat sitä naista niin paljon edustaako hän sinulle äitiäsi, jota rankaiset joistain asioista?
- Anonyymi
illantullen olisi kiva sanoa - Ich komme!
- Anonyymi
Rauhaa, Peace !
- Anonyymi
Ei me voitais ikinä olla me, etkä sä ehkä edes halua. Mut me voidaan olla ihan vaan kavereita? Mä pystyn siihen kyllä. 🙂
n->m- Anonyymi
Ei tietysti voida kun olet niin päättänyt. Täysin sinun valintasi. Ei kenenkään muun!
- Anonyymi
Pysty vaan en halua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tietysti voida kun olet niin päättänyt. Täysin sinun valintasi. Ei kenenkään muun!
Ei tää oo valinta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tää oo valinta.
Ompas koska haluan mutta sanot että ei voida eli valitsit!
- Anonyymi
Mä en pystyisi 😁 N➡️M sivusta
- Anonyymi
Niinpä niin naisia esittävä äijä, muuten saakin lukea todella raikkaita tulkintoja tästä ns friendzonesta, joka on jotain riistoa vissiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohda!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ompas koska haluan mutta sanot että ei voida eli valitsit!
Päivystys vois olla sun paras valinta,,, vink vink
- Anonyymi
Hän vähän ihmettelee onneks vaan vähän tätäkin ketjua. Katse kyl kääntyy toisaalle
USA 3 - FIN 2 🏒🥅🏒 2 erä jo menossa.
Hienosti pelattu tilanne äsken. - Anonyymi
Ässä hässäkkä !!!
- Anonyymi
Grilli kuumaksi ja makkarat tirisemään, naps tölkki auki.
- Anonyymi
Love island Suomi
Sivusta - Anonyymi
Kolmas erä käyntiin ja kylmät väreet virtaa hieman jo
https://youtu.be/MOhD0KukLqY?si=BsUycTii_uhikclo- Anonyymi
Neljän parhaan joukkoon meno !
- Anonyymi
Suomi 👏👏Suomi 👏👏
- Anonyymi
Tuo usan johto on niin syvältä,että piti käydä suklaakeksivarastolla.
- Anonyymi
Joo, en tykkää Trumpista minäkään.
- Anonyymi
😂😂
- Anonyymi
🤓 Niin minäkin aina teen. Trumpetin vika, että lihon.
- Anonyymi
omg
- Anonyymi
Kaikki loksahtaa paikalleen, kärsivällisyyttä vielä hetki.
- Anonyymi
Kiva tietää
- Anonyymi
Kenelle tämä?
- Anonyymi
Trolli yrittää ettet sais tietää totuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle tämä?
Naiselle jolla on lempeä sydän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä meidän kohdalla sitä just tarvitaan, kärsivällisyyttä molemmilta. Tilanteen vuoksi pitää odottaa. Kaipaan häntä ( sinua )miestä.
Moikaillaanhan kun nähdään. Hyvää yötä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️
❤️
❤️ - Anonyymi
Kenelle lie tämäkin on ?
- Anonyymi
Tää on niin vaikeaa, koska tunteet pääsi liian suuriksi. Mä tykkään liikaa susta. Ikävä on ihan koko ajan.
- Anonyymi
🫶🫶🫶
- Anonyymi
Miten voit? Mitä teet, jos näemme?
- Anonyymi
Väsynyt päivän jäljiltä, puolinukuksissa jo...
Jos olisit hän, se riippuu siitä missä nähdään:
Ehkä hymyilen vähän ja sanon hiljaa hei, kun kuljet ohi.
Ehkä pysähdyn hetkeksi ja kerron sinulle, että ajattelen sinua joka päivä.
Ehkä silmiä alkaa kirvellä, enkä voi olla halaamatta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väsynyt päivän jäljiltä, puolinukuksissa jo...
Jos olisit hän, se riippuu siitä missä nähdään:
Ehkä hymyilen vähän ja sanon hiljaa hei, kun kuljet ohi.
Ehkä pysähdyn hetkeksi ja kerron sinulle, että ajattelen sinua joka päivä.
Ehkä silmiä alkaa kirvellä, enkä voi olla halaamatta.Tekisitpä jonkun noista.
- Anonyymi
🫂💞✨️
- Anonyymi
Löytyykö poreammetta, tai poreetonta ammetta?
- Anonyymi
Voi että...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi että...
Joo, kyllä se täytyisi pitää vettä.
- Anonyymi
Jos puhutaan totta, niin vaikka vannoin... 😘
- Anonyymi
Tämä A naiselta A:lle 🤭
- Anonyymi
Gross. En pidä sen miehen äänestä. Käärme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä A naiselta A:lle 🤭
Missä? Voisitko laittaa tekstarin tai viestin somessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei onnistu, tiedät syyn 😅 tästä läheltä. T. A
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nooo… en.
- Anonyymi
Mä taisin kuvitella kaiken. Et sä ikinä ollutkaan muhun ihastunut. Tulkitsin sua väärin. Oon pahoillani, jos sain sut vaivautuneeksi. Kohta on vähän taukoa näkemisessä, niin ehkä se auttaa tilanteen nollaamisessa.
- Anonyymi
Et kuvitellut.kyllä olen ihastunut. Oon vaivaantunut kun en tiedä sun tunteita ja en uskalla edetä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et kuvitellut.kyllä olen ihastunut. Oon vaivaantunut kun en tiedä sun tunteita ja en uskalla edetä
pfft minun kaivattuni tietää kyllä tasan, mutta taitaa olla kohta entinen kaivattu
- Anonyymi
Voimia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suksi niuvaan ja vähän äkkiä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suksi niuvaan ja vähän äkkiä!
Et taida ymmärtää yksäri oikeuspsykiatrisen sairaalan funktiota. Sinne ei suinkaan lähetellä kateuden kohteita anonyymien nettiviestien takia. Noloa tuo proosailusi. Sivusta
- Anonyymi
Tämä liittyy viime kerralla kertomaani, jossa minulta hävisi vuorokaudesta 5-6 tuntia. Kerrottuani siitä täällä alkoi tapahtuma pyörimään päässäni.
Olin tosiaan hänen luonaan vain syömässä ja joimme ruokaviiniä sen lasillisen, kun olin itsekin autolla liikenteessä eli kyseessä ei todellakaan olleet mitkään ryyppäjäiset.Jossain vaiheessa iltaa havahduin siihen että istun tuolilla ja kylään kutsunut henkilö on kyykyssä/polvillaan edessäni kädet reisieni päällä. Ihmettelin, miten olemme niin lähellä toisiamme kun tämä ei ollut aiemmin tapaistamme. Nolostuin koko asetelmaa. Vaatteeni olivat kai! asianmukaisesti päälläni joten en tiedä onko kajonnut minuun!
Nyt puituani asiaa mielessäni olen ihan varma, että hän käytti tyrmäystippoja, syytä en tiedä.. Jälkeenpäin selvisi, että hän itse käytti joitain lääkkeitä, joku oli nähnyt kun otti aukiolevasta lääkehuoneesta Oxycontinin.
Poislähtiessä ajoin autoa normaalisti ja edelleenkin ihmettelin mihin suuri osa vuorokaudesta oli hävinnyt.
Ennen lähtöä kysyin myös tältä kylään kutsuneelta ajantajubn häviämistä, mutta vastaus oli sellainen etten enää kykene sitä muistamaan...- Anonyymi
Lääkehuoneesta? Onko jollain oma lääkehuone?
- Anonyymi
Eli haluaisin kysyä: Mitä teit minulle ja miksi??!!
- Anonyymi
En tehnyt mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tehnyt mitään.
Sinä et taida olla palstaäijän trollauksiin joka tavalla puolustautuen vastaava kovin tasapainossa…
- Anonyymi
Kysy hoitajalta🙏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tehnyt mitään.
Kuka mahdat olla esittäjä ?
- Anonyymi
Hyvää yötä. Halaus yöksi ja aikaiseen aamuun.. 🤍🫂🤍
- Anonyymi
Hyvää yötä ja kiitos samoin.
- Anonyymi
Sinä mies ❤️❤️❤️
- Anonyymi
Nähtiinkö me tänään kaupassa?
- Anonyymi
Haluaisin nähdä sinut uudestaan. En heti tunnistanut sinua.
- Anonyymi
Mä olen myös vääränlainen nainen sulle. Ajaisin sut hermoromahduksen partaalle parissa viikossa. Enkä mä mitään sääliä tällä kerää, mä tiedän vaan hyvät ja huonot puoleni kiusallisen hyvin.
- Anonyymi
Tuollaisia asioita ei voi tietää kuin kokemalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi haluat uskoa kenenkään naisen kirjoittelevan noin? Et taida tietää mitä trollaus oikeasti tarkoittaa, ainakaan et suostu myöntämään sitä, että tämä äijä on trolli. Joku psykologinen syy sinulla on ylläpitää noin matalaotsaista naiskuvaa. No sentään edes ns itsenäisesti toisin ku joku rasittavien aikuisviikarien posse
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi haluat uskoa kenenkään naisen kirjoittelevan noin? Et taida tietää mitä trollaus oikeasti tarkoittaa, ainakaan et suostu myöntämään sitä, että tämä äijä on trolli. Joku psykologinen syy sinulla on ylläpitää noin matalaotsaista naiskuvaa. No sentään edes ns itsenäisesti toisin ku joku rasittavien aikuisviikarien posse
- Anonyymi
Menisitkö välillä hetkeksi pois mun ajatuksista, kiitos 😘
- Anonyymi
Samoin, olen ihan hulluna sinuun🩷 pakko mennä nukkumaan, huomasin äsken et huomenna on aikainen herätys.
Unessa näemme❤️ - Anonyymi
Tää on ihan kuin mun suusta eräälle, mutta tuskin oot hän 🥹 t. A
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on ihan kuin mun suusta eräälle, mutta tuskin oot hän 🥹 t. A
M-naiselleni,,, olet ihanin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässäkään jutussa ei ole ainuttakaan naista!,nää kaks naismaista vaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
M mies ❤️
- Anonyymi
Mitä pitäisi haluta sanoa ja mitä se hyödyttäisi
- Anonyymi
Ikävä sinun luoksesi. Oltaispa kuten ennen. 🙂
- Anonyymi
Hyvää juhannusta!
Ja hyvää lomaa. Nähdään taas.
🍓 - Anonyymi
Hyvää perjantaita, siitä se taas viikonloppu alkaa ❤️
n>m- Anonyymi
Kiitos samoin. Alkaiskin.. sivusta
- Anonyymi
Uskallatkohan enää tulla "lähelle" tankkaamaan hyvää oloa?
- Anonyymi
Vielä lähemmäs kuin eilen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä lähemmäs kuin eilen?
Tule niin lähelle kuin haluat
- Anonyymi
Pysyn mahdollisimman kaukana parempi niin.
- Anonyymi
Elämässä upeinta on kohdata ihminen joka herättää herkimmät ajatukset.
- Anonyymi
Ihanasti sanottu ❣
- Anonyymi
Ihan oikeasti, ei tässä olotilassa ole enää mitään järkeä. Tarviin kohta jonkun lääkityksen 😩
- Anonyymi
Sitä samaa 😂
- Anonyymi
Ei naurata edes enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei naurata edes enää.
Ei ,muakaa
- Anonyymi
Kyllä jotkut ihmiset on niin sekasin päästä
- Anonyymi
No nii o! Minä mukaan lukien 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nii o! Minä mukaan lukien 😅
Samaa sanoisin sinun autuaista esityksistä ties mitä uskomuksia omaavia, palstasetä. Tunkkaista on nääs
- Anonyymi
Mitä jos sä oot sittenkin ihastunut siellä johonkin toiseen hiihtäjään?
- Anonyymi
En tykkää hiihtäjistä 🤪
- Anonyymi
Noup. En oo koskaan useampaan yhtä aikaa.
- Anonyymi
Olen tyytyväinen.
- Anonyymi
Mihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin?
Rahoihin vai🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahoihin vai🤔
Vähän aneemista läppää taas, tyhjätasku..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tämä sivusTa. Maksaisitko muuten tonnin, ettei joku saa kahta jos sulla olis se tonni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljon sait isukiltas Viikkorahaa kun pistit sen erittäin mielikuvituksettoman juorun, eli perättömän jutun liikkeelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin?
Meidän tapaamisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meidän tapaamisiin.
No mikset tervehdi?
- Anonyymi
Kaipaan. Rakastan. Tiedostan kyllä tämän yksipuoliseksi, hänellä on toinen tunteidensa kohteena. E
- Anonyymi
Mä tykkään yhdestä E:eestä 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä tykkään yhdestä E:eestä 🤔
Oletko kertonut sen hänelle? E
- Anonyymi
Teija ikävä sua, saisipa sinulta yllättäen viestin se piristäisi viikonloppua
- Anonyymi
Kuka kaipailee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka kaipailee?
Mies joka aiheutti sinulle hämmennystä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on menny taas naisia esittävä äijä vuorosanat sekaisin mihin piti hölistä mitäkin😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka kaipailee?
Sanoisin H-naiselleni terveiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka kaipailee?
Rikuskumppani!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gubbe mies!
- Anonyymi
Tiedän että et kirjoita tänne, koska ikinä ei ole näkynyt mitään mikä sopisi mulle.
- Anonyymi
Mervi L olet super hot!
- Anonyymi
Tunnen yhden Mervi L:n. Se on kyllä naimisissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnen yhden Mervi L:n. Se on kyllä naimisissa.
Ohan se rengastettu mutta silti super hot
- Anonyymi
Jeesusta ja vapautta ikävä.
- Anonyymi
Millon pääset vankilasta pois?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millon pääset vankilasta pois?
Kaks vuotta vielä, seitsemän yhteensä.
Mutta se, joka kiinnittää katseensa vapauden täydelliseen lakiin ja jää sen ääreen, ei unohda kuulemaansa vaan tekee sen mukaisesti, ja kerran hän on saava kiitoksen siitä mitä tekee.
- Anonyymi
Pidä hyvä viikonloppu Rakkaani
- Anonyymi
Traficomin nimissä karhutaan parkkisakkoja perinnällä huijaus porukka asialla
- Anonyymi
Viikonloppu olisi hyvä..,ei vaan se olisi satua, unelmaa sinun kanssa.
- Anonyymi
Sivusta: ensi vkl:na?
- Anonyymi
Tuon kun laitat viestillä suoraan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuon kun laitat viestillä suoraan..
Sinä se jaksat herjata jotain yksilöä jonka kuvittelet täällä unelmoivan ja kirjoittelet kuin tavuviivoilla hitaalle eeooww
- Anonyymi
Ei sun tarttee jännittää, et mä tekisin mitään. Mä osaan kyllä käyttäytyä, varsinkin nyt, kun tiedän, ettet sä oo kiinnostunut musta. Ironista, että sen jälkeen mun on ollut helpompi olla sun lähellä.
- Anonyymi
Leppoisaa viikonloppua, muista levätä kunnolla.. 🤗🤍☀️
- Anonyymi
Kiitos samoin🫂
- Anonyymi
Olikin hyvä, ettet määritellyt että kaivatulle-
En mitään. - Anonyymi
En tiedä kuka, mutta kerro että vielä kohdataan ... vaikka tansseissa 🤔
https://m.youtube.com/watch?v=KrTJBnHZ6WE - Anonyymi
Hyvää viikonloppua rakas 💙 miehelle 🥺
- Anonyymi
Olisin mä halunnut sun kanssa mies jutella edes sen yhden kerran.
- Anonyymi
Älä kultaseni omi mitään mistään, vaikka voisi helposti niin tehdä. Varmasti jutellaan. Hänelle.. /sivusta
- Anonyymi
Yhä vieläkin rakas P! ❤️❤️❤️
Marika - Anonyymi
Hyvää yötä palstalle. Kaikille, joilla menee huonosti nyt, tulee uusi päivä. https://youtu.be/68H8AcDLkMw?feature=shared ❤️
- Anonyymi
Kauniita unia ja oman kullan kuvia. Olenko minä se kulta?
- Anonyymi
Kysytkö naiselta?
- Anonyymi
Kyllä olet ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysytkö naiselta?
Ei kai kukaan mies tuollaisia kysele 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi sinä naisena esiintyvä kekkeruusi tätä kapeaa kuvaa näille *piip* tuottaen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei? 🤔🤔
Okei, minä se olin ja tietääkseni nainen.
- Anonyymi
On ehkä typerimpiä ihmisiä, joita olen ajatellut vakavasti.
- Anonyymi
Eikä voi edes puhua hetkellisestä aivosumusta vaan jonkinlaisesta päänsisäisestä itse täällä hankitusta lobotomiasta. Luulen, että nykyisin olen jo aivoton.
- Anonyymi
Miksi olet yhtäkkiä havahtunut siihen typeryyteen?
- Anonyymi
Miksi et tykkää enää ja miksi pidät typeränä. Miksi muuttuu tunteet noin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi olet yhtäkkiä havahtunut siihen typeryyteen?
Hän vaikutti ja vaikuttaa täysin naisten vietävältä. Sen vuoksi.
- Anonyymi
Mistähän nyt tuli joululaulu päähän soimaan?
" koska meillä on joulu, juhla armas lapsien..." - Anonyymi
En ole osannut toimia tämän paremmin kun olin niin tunteellinen😔. Siksi tuntuisi tärkeältä saada joku selitys.
- Anonyymi
Toivon, että saat samalla mitalla
Takaisin... 🤣
T. Kkkarma - Anonyymi
huomenta,
https://www.youtube.com/watch?v=4Yl_6KVUM7c
onnellista viikonloppua!- Anonyymi
Kiitos samoin sinulle.
- Anonyymi
Toivon että nykyhallituksella olis selkärankaa ja eroais.
- Anonyymi
Tästä olen kanssasi samaa mieltä.
- Anonyymi
Valitettavasti hallitus ei näe tekevänsä mitään väärää tai moraalitonta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä olen kanssasi samaa mieltä.
Lisäys vielä: ajat ei tule muuttumaan sormia napsauttamalla, mutta jo tuo hallituksessa olevien asenne ja ymmärtämättömyys ahdistaa ja vie vain synkempiin vesiin.
- Anonyymi
Osaatko leipoa ja tykkäätkö leipoa korvapuusteja,NAM?
naiselta miehelle. - Anonyymi
Voitaisko vähän jutella? Toivon että oltaisiin siinä sellaisessa "mitäs kuuluu" tilanteessa jossa asioista voisi puhua ilman sen suurempaa draamaa. Jos välit voisi selvittää niin että jäisi nyt edes käsitys että ollaan puheväleissä. Harmittaa todella paljon että tämä meni näin.
- Anonyymi
Sitä minä toivoin ja odotin eiliseltä.
- Anonyymi
Voitais.
- Anonyymi
Se on vaikeaa, kun toivoi ja odotti enemmän...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin osoitit sen
- Anonyymi
Haluan tietysti jutella, mutta en voi enää pitää sisälläni näitä tunteita. Tekee se sitten väleillemme mitä tekee....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki oli jo silloin niin vaikeaa.
- Anonyymi
Hyvää lauantaita☕️🩵
- Anonyymi
Hyvää lauantaita ❤️☕️
- Anonyymi
Että olen kirjoittanut sinulle paljon pöytälaatikkoon tms nainen, oma rivo riittani..
- Anonyymi
😄😘
- Anonyymi
Toivottavasti ymmärrät, että käytöksesi oli käänteentekevää. En tule enää luottamaan samalla tavalla muihin ihmisiin.
- Anonyymi
syytä t siitäkin etkö myönnä olet kiusaaja s
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en ole kukaan s olen vaan vähän loukkaantunut. Enkä ole edes menettänyt luottamustani muihin kun pysyn samanlaisena. Ja se oli vaan yksi sana mikä loukkasi, mut unohdan sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
O-nainen olet unissani aina. Hyvää kesää!
- Anonyymi
Jurriina Sim ja Tahvo Pölkkynen
odotamme yhä viikko sitten pyytämäämme tarkempaa suunnitelmaluonnosta/ selvitystä vanhojen kylpuhuonekaakelien käytöstä ns. arvokohteiden takkojen reunusten ja erkkerien ikkunalautojen koristemsteriaaleina. Käsittääksemme olitte yhdistämässä ratkaisuissanne suklaanruskeaa mattapintaista laattasirua koboltinsiniseen. Kohteliaasti tiedustelemme olisiko käytössänne myös muun värisiä ikääntyneitä laattamateriaaleja.
Ikääntyneiden, käytöstä poistettujen WC-pyttyjen ja kylpysmmeiden käyttöä viherrakentamisessa, pensaiden ruukkumaisina alustoina emme pitäneen kehityskelpoisena ideana.
Pikaista yhteydenottoa odottaen!
C ja T Soleil
Selina Kultasiima Xy - Anonyymi
Olen epäonnistunut täysin ihmisenä lähden pois, en kuulu tänne
- Anonyymi
En nyt näkisi palstalta pois lähtemistä epäonnistumisena. Uusi alku paremminkin toteuttaa omia ajatuksia IRL.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En nyt näkisi palstalta pois lähtemistä epäonnistumisena. Uusi alku paremminkin toteuttaa omia ajatuksia IRL.
Minusta kaikenlaisten ajatusten toteutus olisi tämän palstaäijän kohdalla huono asia
- Anonyymi
Hyvää yötä mies. Nuku hyvin.
- Anonyymi
Hellä hali sydämeni naiselle sunnuntaiaamuun. Rentoa ja aurinkoista päivää.. 🤍☀️🍦
- Anonyymi
Minkälainen nainen hän on?
- Anonyymi
Hyvää huomenta kulta. Voimahali❤️🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää huomenta kulta. Voimahali❤️🤗
Niin ihana oot. Olisitpa tässä halittavana, vain toisiamme hiljaa silmiin katsoen, hyvää yötä.. 🤏😴🤍🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälainen nainen hän on?
Varmaa naine joka ei jää kädettömäksi nii kuin sä.
- Anonyymi
Mukavaa sunnuntaita kaivatulleni, miehelle ❣️🌞Odottelen vähän...jos ei muuta niin edes työjuttuja. Vähän huoli painaa, kun en tiedä asioistasi mitään. Toivottavasti kaikki ok🩷
- Anonyymi
Miksi huoli?
- Anonyymi
Miten noin mahtava tyyppi voi edes olla olla olemassa nykyaikana!
- Anonyymi
Tämä sopisi mulle, mutta tiedän ettei hän kirjoita tänne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä sopisi mulle, mutta tiedän ettei hän kirjoita tänne.
Juuri samaa mietin, että osuisi hyvin, noin me ajattelemme toisistamme
- Anonyymi
Me nähdään vielä uudestaan🫠
- Anonyymi
Milloin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin?
Ehdota jotain
- Anonyymi
Pusuja ja haleja miehelle 😘
- Anonyymi
Keksitään jotain uutta.
- Anonyymi
Tää on hyvä idea
- Anonyymi
Miksi mies teet tästä niin vaikeaa 🥺🥺🥺 rakastan sua ja tiedät sen! Etkö tunne mitään, vai mitä tämä on?
- Anonyymi
Tämä on sinun ongelmasi. Luulet haluavasi, etkä usko haluavasi, aina edestakaisin. Minä kun haluan, teen sen täydestä sydämestäni. Katson haluamaani asiaa suoraan silmin. Mutta sinä katsot aina sivusilmällä. Sillä ei ole voimaa pitää kiinni. Joten se lipsahtaa käsistäsi.
- Anonyymi
Minä haluan sinut mies ❤️ jos olet hän.
- Anonyymi
Mene. Lopeta. Luovuta haamu, runkkari. Rakkaus on oikukas juttu, eikö olekin? Yhtenä hetkenä sitä on, seuraavana se on poissa... tai joku yrittää parhaansa pilataakseen kaiken.
- Anonyymi
Ruikuttaja siellä😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruikuttaja siellä😂
Täälläkö sinä tällaista vaikutustyötä teet? Heh sivusta
- Anonyymi
Lupaan että kaikki järjestyy. On yksi tapa tehdä se. Ja jos on tarpeen teeskenneltävä päästäkseen epäuskon yli. Näetkö ettei se ole vain kyynelten, koettelemusten ja kieltämisesi spiraalimainen kaava. Emme anna rakkauden ryömiä, hajaantua ja eksyä epätoivoon. Pidämme siitä yhdessä kiinni.
- Anonyymi
Askelsit maailmaani ja valaisit sen naurulla, valolla ja ihmetyksellä. Tervetuloa. Juoksit ohitseni, silmänräpäys, nopea vilkaisu, hiki valui ohimoiltasi, ja minä halusin vain käydä suihkussa, pestä hänet pois ja kylpeä sinussa. Niin paljon siitä mitä olen loi hän. Muokkasi sen minuun. Tiedän sen. Käytti kipua päästäkseen eroon kivusta. Jätti minut tyhjäksi ja kipeäksi. Sinä vuodatit itsesi minuun ja täytit minut. Ensimmäistä kertaa en tuntenut kipua. Annoit minulle sen yhden asian, mitä hän ei koskaan tehnyt. Rakkauden, ilman mittaa.
- Anonyymi
Se on sulle oikein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on sulle oikein.
Sä tunnut poikalapsi saavan paljon irti näistä palstaäijän säkeistöistä
- Anonyymi
Anna mä kosken sun sormia saanko.
- Anonyymi
Jos hän niin aina saat ja enemmänkin saisit 😘🫴🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos hän niin aina saat ja enemmänkin saisit 😘🫴🤗
🫶 😘🤗
- Anonyymi
Milloin ymmärrät että kova rakkaus on kovaa kummallekin. Hieman armoa siis kehiin.
- Anonyymi
Helppoa päästä irti!
- Anonyymi
yötä pushpusi
- Anonyymi
I'm still waiting.
- Anonyymi
Se on su ongelma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on su ongelma.
Ihanko totta 🖕😅
- Anonyymi
Me too
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me too
Mit sä odotat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mit sä odotat?
Who and for how long?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Who and for how long?
Piti mennä aloittajalle, mutta…
- Anonyymi
juicy juice 🧃
- Anonyymi
Hyvää yötä. Kyl mä tykkään susta, mutta piilotan sen nyt. Ehkä on parempi, että säkin luulet, että en tykkää. On helpompi niin.
- Anonyymi
Entä jos en luule?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos en luule?
Ei tarvitse, jokainen saa ajatella, mitä haluaa.
- Anonyymi
Miksi sä haluat piilottaa sun tunteesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monista syistä, mutta ei ole yhtään syytä näyttääkkään niitä.
- Anonyymi
Älä piilota, se särkee mut 🥺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä piilota, se särkee mut 🥺
Tuskinpa särkee.
- Anonyymi
Itseasiassa en luule ettet tykkää
- Anonyymi
Pelkuri !! 💔💔💔
- Anonyymi
No ei ole parempi ja helpompi näinkään. Ymmärrän toki, miksi teet niin. Antaa ajan kulua. Hyvää alkanutta viikkoa. 💟
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska palstaäijä panttaa niitä pahan päivän varalle?
- Anonyymi
Voi luoja miten nainen voikaan olla ihana! Tämä naiselle jolla vaaleat fakut, neulepaita ja tummat hiukset. Jutellessa varmaan huomasit, että olen ihastunut sinuun palavasti ja tahtoisin niin vain suudella ja halitella sinun kanssasi.
- Anonyymi
Poistun palstalta lopullisesti kuun loppuun mennessä. Kaikesta jäi lähinnä traumat. Toivottavasti löydän vielä rakkauden joka kohtelee hyvin. 🧎♀️
- Anonyymi
Jos oikeasti on mies joku asia, minkä pelkäät tulevan mulle ilmi ja että sinusta puhutaan jotain, niin olisiko parempi että kertoisit siitä ihan omin sanoin mulle? Mä en tiedä, mistä on kyse, mutta ei mua juuri mikään hätkähdytä. Sunkaan ei tarvitsisi sitten miettiä, mitä susta puhutaan, kun mä aina uskon sua mieluummin. 🩷
- Anonyymi
Se perus, että nuoruus on kuin rotan häntä ja oon vähän laiska. 🙂
- Anonyymi
Kyllä meillä oli taas hauskaa yhdessä. Synkkaa aivan loistavasti
- Anonyymi
Oliko tää nyt jo sarkasmia 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan ollut. Tänään tapahtunutta
- Anonyymi
Juteltiinko me?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä hänen kanssaan menee aina kaikki metsään 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juteltiinko me?
Ei me jutella enään. Ollaan nykyään siinä vaiheessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä hänen kanssaan menee aina kaikki metsään 🙂
😆😂 niin taitaa mennä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣 ehhehheh. Mikä on seuraava vaihe?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juteltiinko me?
Joo pari tuntia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣 ehhehheh. Mikä on seuraava vaihe?
Varmaan jäätävä viha katseessa 🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisitko sinä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisitko sinä?
No shit Sherlock
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan jäätävä viha katseessa 🤣🤣
Oon mä nähnyt jo senkin 🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon mä nähnyt jo senkin 🤣🤣
No olit toisen naisen kanssa 😤
- Anonyymi
Pääsee sieltä onneksi pois. Tosin toiset tykkää olla viikkokausia.
- Anonyymi
vankilasta kun lusittu puolet huokaus
- Anonyymi
Kaikki on ihan hyvin. Ei sun tarvii musta olla missään suhteessa huolissaan. 😊
- Anonyymi
ja olet sitä mieltä että tämä palsta seko on huolissaan juuri sinusta kräh kräh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja olet sitä mieltä että tämä palsta seko on huolissaan juuri sinusta kräh kräh
Tämä on se palstaseko, eli palstasetä kraakku
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on se palstaseko, eli palstasetä kraakku
kraakku taitaa olla blackwolf
- Anonyymi
Rakkaani. Aina kun näen silmäsi, viha sisälläni pysähtyy ja tulee hiljaisuus. Se on hiljaisuuus jossa haluan viettää lopun elämääni.
- Anonyymi
Oi miten ihanasti sanottu🩷 Mutta mistä viha?
- Anonyymi
Mistä tulee vihan tunne?🥺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tulee vihan tunne?🥺
Matala verensokeri ja foolihappovajarit esim. Kyllä salaattia kannattaa nääs joskus syödä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matala verensokeri ja foolihappovajarit esim. Kyllä salaattia kannattaa nääs joskus syödä
Tämä. Puhut asiaa.
- Anonyymi
hyvää yötä,,🧝🏼♂️🧌
- Anonyymi
Pakko mahtua ainakin sitten kun on vihitty 🤣🤣
- Anonyymi
Kaikki hyvin 😘
- Anonyymi
Kiitos rakas, uskon sinua 😘❤️🤗
- Anonyymi
😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos rakas, uskon sinua 😘❤️🤗
Toivottavasti kaikki on hyvin sulla♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti kaikki on hyvin sulla♥️
Ihana kun huolehdit ❤️ kaikki ei oo ihan hyvin mutta kyllä mä silti pärjäilen. Toivottavasti sinäkin🫂💕
- Anonyymi
Niin ikävä…😟💕
- Anonyymi
Mulla myös 🥺😦💖
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla myös 🥺😦💖
Oletko mies vai nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko mies vai nainen?
Nainen oon
- Anonyymi
Pikkuprinssi, taisit sössiä asiasi oikein kunnolla?
- Anonyymi
Mitä tarkoitat?
- Anonyymi
P olet kauneinta tässä maailmassa.
- Anonyymi
Kenelläkään ei ole tuon muotoinen *ersereikä.
- Anonyymi
Ei oo mitään sanottavaa
- Anonyymi
Kierrät mua kuin kissa kuumaa puuroa. Olen sulle ongelma, jota väistät syystä x, vaikka haluaisit tulla kohti. Mitä sun ajatuksissa liikkuu T? Oo ihan rauhassa vaan, en mä oo vaarallinen. Voidaan pitää sellanen 3 m etäisyys seuraavalla kerralla, kun nähdään - turvaväli ;)
5- Anonyymi
50 m jos lemotat.🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
50 m jos lemotat.🤣
Et oo hän, mua vähän vanhempi mies.
Sä oot se lemottajatyyppi, jolla on herkkä vainu paikassa kuin paikassa. :)
- Anonyymi
Jos voisin, niin halaisin 💗
Miehelle.- Anonyymi
Samat sanat sinulle M nainen, tulisipa siihen tilaisuus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulispa. Ikävä sinua.
M nainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
💗💗💗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
💗💗💗
Taidan olla rakastunut sinuun ihanuus M nainen
- Anonyymi
Toivottavasti sun eilinen ahdistus ei johtunut musta. Kaikki oikeasti ihan ok!
- Anonyymi
Joo, olin vaan yleisesti stressaantunut, silloin kuvittelee kaikkea. Nyt on kaikki fine🌞
- Anonyymi
susta justiin johtuvaista. opettele käyttäytymään. et voi noin puhua mulle sik*
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, olin vaan yleisesti stressaantunut, silloin kuvittelee kaikkea. Nyt on kaikki fine🌞
Hyvä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
susta justiin johtuvaista. opettele käyttäytymään. et voi noin puhua mulle sik*
Ohi.
- Anonyymi
En ole pitkään aikaan kokenut mitään tällaista. Näin luontevaa ja hyvältä tuntuvaa.
- Anonyymi
Kyllä mä tiedän kuka olet ja olen yätiennyt pitkään, mutta sitä en kenen kanssa liikut.
- Anonyymi
Nyt sain ehkä varmuuden, kuka se nainen on. Miksi ihmeessä olet antanut mun arpoa näin kauan?
Nyt hemmetti mies jutellaan! - Anonyymi
Olin aika apea kun et edes moikannut. Oliko siihen joku syy?
Naiselta - Anonyymi
Minä sulle meditaatiot kohta näytän 😉🫠
- Anonyymi
Miten😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten😄
Telepaattisesti 😜 vielä tällä hetkellä.
Nyt on hirvee duha 🤧
- Anonyymi
Tykkäätkö mun 🍑 , mies? 🤭
- Anonyymi
Lopeta🥱
- Anonyymi
Tykkään. Hyvältähän se näytti jälleen kerran :)
- Anonyymi
Olitko eilen siellä myös, mies?
- Anonyymi
Jos tää menee ohi, kun ei nähdä ja kun nähdään, yritetään välttää kaikkea ylimääräistä kanssakäymistä?
- Anonyymi
Sitäkö haluat?
- Anonyymi
Miksi ihmeessä niin tekisimme, minä rakastan sinua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitäkö haluat?
En tiedä, onko vaihtoehtoja? Nykyinen tilanne on raskas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ihmeessä niin tekisimme, minä rakastan sinua!
Nyt kirjaimet esille!🫵👆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä, onko vaihtoehtoja? Nykyinen tilanne on raskas.
Niin on, mutta ei tämäkään ole hääviä. Tuntuu pahalta ettet halua olla tekemisissä. Aina on ollut hyvä olo itsellä, kun on jutellut edes jotain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on, mutta ei tämäkään ole hääviä. Tuntuu pahalta ettet halua olla tekemisissä. Aina on ollut hyvä olo itsellä, kun on jutellut edes jotain.
En ole tietoisesti vältellyt. Paljon kaikkea. Hänen kanssaan juttelusta tulee kyllä hyvä olo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole tietoisesti vältellyt. Paljon kaikkea. Hänen kanssaan juttelusta tulee kyllä hyvä olo.
Oletko tuo 17.45? Jos, miksi sitten sanoit noin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kirjaimet esille!🫵👆
Mies naiselle. Se riittäköön. 17:48
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole toiminut niin, mutta mietin tätä ratkaisuksi tilanteeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä 17.52 olen siis nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Te kaksi kaipaatte jotakin henkilöä, joten jos olisitte toistenne tuttuja tai ihastuksia, niin tilannehan olisi selvä. Mutta todennäköisesti te kaipaatte ihan eri henkilöitä, jotka eivät kirjoittele tänne.
Ei kannata masentua, vaikka joku miettisi ratkaisuksi sitä, ettei enää tapaa, että pääsisi kaipuustaan. On niin häviävän pieni mahdollisuus, että kyseessä olisi juuri sinun kaipaamasi henkilö. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Te kaksi kaipaatte jotakin henkilöä, joten jos olisitte toistenne tuttuja tai ihastuksia, niin tilannehan olisi selvä. Mutta todennäköisesti te kaipaatte ihan eri henkilöitä, jotka eivät kirjoittele tänne.
Ei kannata masentua, vaikka joku miettisi ratkaisuksi sitä, ettei enää tapaa, että pääsisi kaipuustaan. On niin häviävän pieni mahdollisuus, että kyseessä olisi juuri sinun kaipaamasi henkilö.Ei se ole ihan noin aina. Jotkut ihmiset on hyviä tunnistamaan kirjoitustyylejä syystä tai toisesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole ihan noin aina. Jotkut ihmiset on hyviä tunnistamaan kirjoitustyylejä syystä tai toisesta.
..👌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä 17.52 olen siis nainen.
Niin taitaa olla tuo toinenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kirjaimet esille!🫵👆
M, T, H, J + Veija nainen, palstasetä, mustasusi .......
- Anonyymi
En tietenkään voinut siinä yhteydessä kertoa, että taisin vähän rakastua. Olet täydellinen.
Loput saatkin lukea sieltä WA:n puolelta. :)- Anonyymi
Laita jo se viesti!
- Anonyymi
Voisin valehdella että on ikävä mutta ei oo. Kuitenkin jotain haluan sulle sanoo, jotain vaikka toivon ja uskon että oot sellanen mies joka ei pienestä murehdi ja varsinkaan mun aikaisemmasta käytöksestä ja olet sä mielessä mutta se johtuu palstasta. Muistetaan aina hyvällä. Jiiltä Teelle.
- Anonyymi
Suukkoja sinulle. Voit pyytää mitä vain. Jos olet hän.
- Anonyymi
Haluan ”Hyvää yötä” viesti sulta tänään 🥹
- Anonyymi
Anteeksi, etten ole osannut ajatella tätä koko juttua tarpeeksi hyvin sun puolelta. Nyt kun ajattelen mua puristaa ja kuristaa.
- Anonyymi
Tiedän kokemuksesta että se on hankalaa, kun omat tunteet on niin pinnassa ja määrääviä. 🩷
- Anonyymi
Kuka mahdat olla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän kokemuksesta että se on hankalaa, kun omat tunteet on niin pinnassa ja määrääviä. 🩷
Kiitos sulle! Jotenkin vaan vaikka haluaa toiselle kaiikkea parasta niin ei jotenkin mahdu ajattelemaan, et se toinen voi painiskella samojen juttujen äärellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka mahdat olla?
Oon virran toiselta puolelta.
- Anonyymi
Kaipaatko romanttisesti sitä jolle kirjoitit? Ja oletko mies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos sulle! Jotenkin vaan vaikka haluaa toiselle kaiikkea parasta niin ei jotenkin mahdu ajattelemaan, et se toinen voi painiskella samojen juttujen äärellä.
Joo, on aika raastavaa vaikka huomata kaivatun välttelevän tai lähtevän pois kun huomaa minut. Tai jos on epäilyskin, että niin tekee. Ja sitten tajuaa että itsekin on joskus tehnyt niin. 😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaipaatko romanttisesti sitä jolle kirjoitit? Ja oletko mies?
Joo, eri romanttisesti! Olen nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, on aika raastavaa vaikka huomata kaivatun välttelevän tai lähtevän pois kun huomaa minut. Tai jos on epäilyskin, että niin tekee. Ja sitten tajuaa että itsekin on joskus tehnyt niin. 😔
Kyllä mä ne hötkyilyt olen tajunnut.
- Anonyymi
Miksi puristaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi puristaa?
Noku tilanne on ihan mahdoton.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noku tilanne on ihan mahdoton.
Tilanne on mahdoton jos toinen on varattu.
- Anonyymi
Rippeet enää jälellä entisestä.
- Anonyymi
Jokos ajattelisit että voisit palata siihen ura- ja rahakehitykseen oikeassa elämässä :) tämähän ei sitä ole, jotain hyötyä jostakin tulee, mutta eihän tämä työtä ole.... Joskus voi onni tuoda rahaa, mutta vaikka jotain tulisi itse näen että enemmän menetystä.
On vain elämää, se jakautuu eri juttuihin. ja kaikki pitäisi saada tasapainoon , oikein ja omaan tyyliin sopivalla tavalla :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokos ajattelisit että voisit palata siihen ura- ja rahakehitykseen oikeassa elämässä :) tämähän ei sitä ole, jotain hyötyä jostakin tulee, mutta eihän tämä työtä ole.... Joskus voi onni tuoda rahaa, mutta vaikka jotain tulisi itse näen että enemmän menetystä.
On vain elämää, se jakautuu eri juttuihin. ja kaikki pitäisi saada tasapainoon , oikein ja omaan tyyliin sopivalla tavalla :)Voin toki kuvata itseäni mutta tuskin se leiviksi lyö. Tässä maassa en muille töihin ole menossa
- Anonyymi
Mä haluaisin perunamuussia nakkikastikkeella.
- Anonyymi
laita googleen niin löydät reseptin :) voit vaikka vilkaista niitä samoja sivuja :) sieltä niitä löytyy ja kauppalista niin homma hoituu keltä vaan :)
- Anonyymi
Turhaan me toisiamme tällä piinataan. Reilumpaa on vaan laskea irti. Esittää, ettei tunne mitään eikä halua mitään. Kauheetahan sekin on, mutta tää on mun palvelus sulle. Sit ainakin sun on helpompi olla.
n->m- Anonyymi
Taas kiusaat. Päästä irti vasta sitten kun olet yhden kerran puhunut suoraan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas kiusaat. Päästä irti vasta sitten kun olet yhden kerran puhunut suoraan.
En uskalla puhua suoraan.
- Anonyymi
Ei ole multa tämä, vaikka kaivattuni sitä ilmeisesti on miettinyt.
- Anonyymi
Tehdään näin. Se onkin varmasti hyvä idea. Onks sunkin sit myös helpompi olla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tehdään näin. Se onkin varmasti hyvä idea. Onks sunkin sit myös helpompi olla?
Ei tää voi jatkua näin, mä en pysty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tää voi jatkua näin, mä en pysty.
No mitä sä sit haluat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitä sä sit haluat?
Jos sitä ei voi edes kirjoittaa tänne, mit sen voisi ikinä sanoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sitä ei voi edes kirjoittaa tänne, mit sen voisi ikinä sanoa?
Miten...
- Anonyymi
Tyhjä olo. Pikakelaan mielessäni viimeistä vuotta ja kaikkea siinä. Olen oikeastaan aika surullinen. Kai se tästä.
- Anonyymi
Mulla sama, mutta toisaalta taianomaisia hetkiäkin on ollut, ihan ihmeellisiä 💥
- Anonyymi
Talous nousee ja elämä elpyy kaikilla, kun elätte tätä hetkeä ja tulevaa, mennyt sulautuu elämään menneenä, ja ihmiset hakevat asioita oikeista syistä ja tekevät asioita asioina.
Esim jos ostaa tavaraa, ostaa tavaran mikä on laadultaan sopiva, hinnaltaan ja sopii itselle. Ei ala tonkimaan ja vetämään siitä energiaa, vaatimaan kaikkea ja hakemaan jokaisella jutulla hyötyä muutoin kuin tavaraan kuuluu :) tai palveluun... voihan niitä mainostaa vaikka somessa jos joku tarttuu tai ip osoitteet tuo alennuksia :)
tai jos joku mainostaa palveluitaan niin ostaa palvelun, eikä mieti miten tietäisi sopiiko itselle mitä taloushyötyä tulee yksityisille henkilöille, tai ryhdy vaatimaan extra tietoisuutta, energiaa jne...Tai jos laittaa ruokaa niin laitaa sitä, eikä mieti kelle tämän idean teleaattisesti lähettäisi ja saisiko siitä rahaa :) tai mene hakkaamaan ihmisiä jos saisi lisää :) kun on jonkun vuoro :) - Anonyymi
Olipa tiheä tunnelma tänään. Ihana jännitys kuplii joka hetkessä.
- Anonyymi
Ikävöinti ehkä vähenisi jos olisi toisen kanssa enemmän tekemisissä ja näkisi kasvokkain, vaikkei romanttisessa mielessä olisikaan. Ehkä toisesta katoaisi se tähtipöly, jos juttelisi kaikesta ja tuntisi arjen tasolla. Rasittavat piirteet ja tylsät ominaisuudet.
- Anonyymi
Me ollaan kasvokkain kontaktissa ja ihan arjessa. Siinä tunne just vahvistuu.
- Anonyymi
Siis miksi ihmeessä haluaisi että se tähtipöly katoaisi. En ymmärrä ollenkaan logiikkaasi. Silloinhan kukaan ei olisi ikinä kenenkään kanssa. Loppupeleissä jos toista rakastaa, silloin rakastaa myös niitä rasittavia ja tylsiä piirteitä.
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis miksi ihmeessä haluaisi että se tähtipöly katoaisi. En ymmärrä ollenkaan logiikkaasi. Silloinhan kukaan ei olisi ikinä kenenkään kanssa. Loppupeleissä jos toista rakastaa, silloin rakastaa myös niitä rasittavia ja tylsiä piirteitä.
SivustaYritin huijata kaivattua lisäämään meidän näkemisiä ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritin huijata kaivattua lisäämään meidän näkemisiä ;)
Copycat🎯
Olet tosi sairas tapaus 💊💊💊💊💊
- Anonyymi
Olitkin mies kusipää ilmeisesti, joka vain leikki mun tunteillla. 😔 K
- Anonyymi
en mä oo leikkiny mitää en vaa tiedä kuka oot tai et oisitko hän todennäkösestihän sä et ole hän vaan joku pihakeinussa kiikkuja mut mää en sitte taas voi sille mitään jos sulla on kiinnostusta kun mulla on semmone pää että sinne ei mahdu melkeen ketään mun vilkkaiden ajatusten lisäksi ja ihastun harvoin ja se kestää ,sivusta joku
- Anonyymi
Tää on kuin Jumalan suunnitelma.
- Anonyymi
Vttumainen sellainen 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vttumainen sellainen 😁
Kyllä…
Sivusta
- Anonyymi
Jätetään vaikka viestilappu auton tuulilasiin😊
(naiselta)- Anonyymi
Et ole nainen vaan mies !
- Anonyymi
Älä nyt jätä kun mulla on isän auto tuossa, voi pian hän nähdä sen ennen kuin itse näkisin 🤣
- Anonyymi
Sakkolappu 1300 €
- Anonyymi
Lukemattomat kerrat olen jo sanonut tämän, mutta edelleen on sinua ikävä... 💔
- Anonyymi
Hyvää yötä miehelle! 🥰
- Anonyymi
Kiitos Veija !
- Anonyymi
Toivottavasti sinulla oli Rakas ihana päivä! Olet ollut mielessäni ja olet taas ensiyönä vieressäni☺️❤️
Olen ollut aika väsynyt, en osaa sanoa miksi.
Huomenna on taas uusi päivä ja uudet mahdollisuudet😘- Anonyymi
Oli rakas ihana päivä ulkona ja täällä.
T. M nainen 💋 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli rakas ihana päivä ulkona ja täällä.
T. M nainen 💋Hyvä juttu❤️
- Anonyymi
Kyllä mä olen huomannut kaikki sun lähestymisyritykset. En mä ole tyhmä. Ja kyllä mäkin haluisin katsoa,voitaisko me olla me, jos sä oot vielä kiinnostunut. Se on vaan vaikeaa ja kyllä mä mietin sitäkin, et onko mulla oikeus siihen. Mä en tiedä, mitä mä teen tälle tunteelle, jos en voi näyttää sitä sulle.
n - Anonyymi
Mene terapiaan hoitamaan vihasi, edes lapsiasi tähden.
- Anonyymi
Alkoholisti isä joka retuuttaa läheisiään.
Joka ei halua muuttua kenenkää takia, edes lapsien.
Ded man! Pa dam pam tshii. - Anonyymi
It was "fun" while it lasted, but moving on now w/ speed of light. 😊
- Anonyymi
Ei multa toi, ohi meni.
- Anonyymi
Kenenköhän kanssa olet paasannut menemään täällä 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenenköhän kanssa olet paasannut menemään täällä 😊
J-miehen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
J-miehen
A naiselta 😊
- Anonyymi
Alkaako nää mun tunteet jo selvitä sulle? Toivottavasti mun höpinät täällä tuntuu susta kivalta, eikä vaivaannuttavalta.
En aio sua ahdistella, vaikka saat mut ihan hölmöksi 🤭- Anonyymi
En usko, että tuntuu vaivaanuttavalta, mun mielestä hän on ainakin kaikkea muuta
- Anonyymi
S, en halua " menettää", enkä ehkä voi saada sinua, mutta oon sun, J.
- Anonyymi
Oliko mieheltä naiselle ?
S olen (8.5) Niinkuin merkityksiä ..
Jotain vuosien varrella selvinnyt ja huomasin etten ole ikinä unohtanut sinua. - Anonyymi
Oletko mies vai nainen, ja kumpiko teistä on nuorempi? Itselläni on J-miestä kohtaan tunteita.
- Eräs S-nainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko mies vai nainen, ja kumpiko teistä on nuorempi? Itselläni on J-miestä kohtaan tunteita.
- Eräs S-nainenMies, vanhempi.
- Anonyymi
Menetit kasvosi ja kunniasi.
- Anonyymi
Minkä ihmeen takia kun en ole kirjottanut tähän ketjuun kuin vähän millä yritän itseä puolustaa ja oikoa hieman pahimpia kirjoituksia, oletuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä ihmeen takia kun en ole kirjottanut tähän ketjuun kuin vähän millä yritän itseä puolustaa ja oikoa hieman pahimpia kirjoituksia, oletuksia.
No ei ollut sulle, taukki 😅
- Anonyymi
Ihan järjetön ikävä taas, ei pysty ajattelee mitään muuta ku sua ❤️🥹
- Anonyymi
Tuli kaipuu sun luo 🥲
- Anonyymi
Eikö ole mahdollista huomata, että takana oleva ovi on auki -->
- Anonyymi
On se mahdollista
- Anonyymi
Elis mies istuu puiston penkillä puku päällä kukka sylissä. Voit istua syliin
- Anonyymi
Ikävä mun höpöttäjää❤️
- Anonyymi
tummmat pilvet lähestyväyt jolloin pitää mennä sdantiinisen peiton alle nukkumaan tyttöjen juttuja
- Anonyymi
Ei minulla ole mitään muuta sanottavaa tietylle paljon nuoremmalle kuin se, että toivottavasti voit paremmin ja löydät sellaisen henkilön elämääsi jonka kanssa olet onnellinen!
- Anonyymi
jox ei oikein tiedäm mitä sanoisi niin sanoo... höpötystä
- Anonyymi
Turhaa.
- Anonyymi
on aamu. Nukutut tunnit eh 2
- Anonyymi
Ihan oikein.
- Anonyymi
Mutta jos matkaan perheen kanssa sinne missä on hyvä hengittää
- Anonyymi
Oliko jollekin osoitettu vastaus tässä ketjussa ?
S-alkuiselle naiselle ? - Anonyymi
Erikoinen tämä
- Anonyymi
Onpa Zompi ketju.
Kaikkien aikojen zombein. - Anonyymi
Pate Mustajärvi: Rolling stone
https://youtu.be/jRUPcTpQI-8?si=Ji_QxK8VUduO_3c3
Sivusta - Anonyymi
Voi luoja miten kaunis M nainen voitkaan olla vaaleanvihreässä hameessa.
Tahtoisin suudella sinun kanssasi ja halata jo tänään, hankiudutaanko tilanteeseen jossa tämä onnistuisi?
Olet ihanin. - Anonyymi
Epätietoisuus on raastavaa.
https://www.youtube.com/watch?v=-SoxOb2ir5Q - Anonyymi
Silloin, kun katseet kohtasi, sydän hakkasi kovasti ja perhoset lenteli.
- Anonyymi
Minäkin muistan sen. Sitten annoit minulle pakit.
- Anonyymi
Mä mietin vaan miks sä näytit niin surulliselta.
- Anonyymi
Siitä on niin kauan aikaa, että en edes muista mitä tapahtui. Olinko tunnemyrskyn kourissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin muistan sen. Sitten annoit minulle pakit.
En ole antanut pakkeja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä mietin vaan miks sä näytit niin surulliselta.
Vai väsynyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai väsynyt?
Voi olla. Mut tuli hellyyden puuska ja rinta täyttyi huolella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla. Mut tuli hellyyden puuska ja rinta täyttyi huolella.
M, vai N?
- Anonyymi
hedelmä-juttu niin no träällä sataa vettä nyt aika tunsaastikin... eirlaiset ja värilliset hedelmätkin.
- Anonyymi
En ole antanut pakkeja. Olin vain niin hämmästynyt, että en saanut sanaa suustani ja jouduin sulattelemaan asiaa pidemmän aikaa. Nähdäänkö?
- Anonyymi
Nähdään, mutta missä?
- Anonyymi
Miksi hämmästyit? On epäkohteliasta olla vastaamatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi hämmästyit? On epäkohteliasta olla vastaamatta.
Hämmästyin, koska en odottanut kysymystä siellä, missä olimme.
- Anonyymi
Onko pakko pysyä kaukana ja koskematta, jos ei tahdo?
- Anonyymi
Ei ole pakko, ei oo mitään ohjeistusta aiheesta.
- Anonyymi
Ei ole pakko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole pakko, ei oo mitään ohjeistusta aiheesta.
Kuitenkin on joku pienellä kirjoitettu cation teksti.
- Anonyymi
Me oltaisiin sopiva pari romanttiseen leffaan.
- Anonyymi
Moneltakin kulmalta katsottuna kyllä.
- Anonyymi
Kieltämättä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moneltakin kulmalta katsottuna kyllä.
Siitä tulisi varmaan yleisömenestys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä tulisi varmaan yleisömenestys.
Eiku semmonen pienen budjetin indie pätkä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiku semmonen pienen budjetin indie pätkä.
Sekin olisi ihana :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekin olisi ihana :)
Me ollaan ältsyn söpöjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me ollaan ältsyn söpöjä.
Ketkä?:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketkä?:)
2 toisiinsa öllöpöllö ihastunutta limanuljaskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2 toisiinsa öllöpöllö ihastunutta limanuljaskaa.
No me ei olla limanuljaskoja kumpikaan..😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No me ei olla limanuljaskoja kumpikaan..😀
No ehkä se oli turhan limainen sana, mut meinasin et lits läts. Joo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ehkä se oli turhan limainen sana, mut meinasin et lits läts. Joo.
😂😂😜
- Anonyymi
Niin oltaisiin Mikki ja Minni ❤️
- Anonyymi
Mene pois.
- Anonyymi
pääsiskin helvattuun täältä🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pääsiskin helvattuun täältä🤣
😂
- Anonyymi
ihanaa sinä nuori nainen kuka kuvasit mua mun omal partsil ;) mitähän te saatte tost
- Anonyymi
Mulla on sellainen olo, että nyt kannattaa olla matalalla profiililla. Onkohan näin?
Naiselta- Anonyymi
En halua pahoittaa kenenkään mieltä.
- Anonyymi
Naiselle haluaisin sanoa, että meistä puhuminen olisi hyväksi, ei siksi että tulisi jokin nopea helppo ratkaisu tilanteeseen, vaan jotta saisi helpotusta tähän tunnetaakkaan & kauniit ajatukset oikeaan osoitteeseen.
Ansaitset kuulla kaiken hyvän. Et ole kuvitellut ja haaveillut yksin. Mitään ei tarvitse edes alkaa, ei ole pakko saada sinusta jotain, ei ole sellaista ahneutta.
Saisit kätkeä tämän ja kantaa mukana missä kuljetkin, ehkä kesästä tulisi vähän värikkäämpi ja väkevämpi.- Anonyymi
Tää oli ihana viesti. Osu johonkin hermoon. Toivon enemmän kuin mitään et meillä ois puheyhteys. Tässä tilanteessa mä en halua ajatella kovinkaan pitkälle tulevaan vaan just se et sais ees tutustua siihen ihmiseen, joka pisti kaiken ihan sekasin.
- Anonyymi
Oli kaunis viesti. Itse ajattelen miehestä samoin.
- Anonyymi
Kaunis ajatus, mutta miten käytännössä toteutuisi? Aina muiden ympäröimiä. Entä jos siitä tulee taakka, jota tuntuu mahdottomalta kantaa? Olisi helpompi ensin lähentyä niin että voi jutella mitä vain? Kuin ottaa seuraavan tapaamisen "rastiksi".
- Anonyymi
Vaikutat fiksulta kirjoittajalta. Kyllä joskus on tilanteita, että haluaisi pitkän ihmissuhteen lähenevän, mutta pelottaa, että mies yrittää edetä merkin saatuaan liian nopeasti. Ja miten edes edetä...
- Anonyymi
Miten siihen keskusteluyhteyteen pääsisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten siihen keskusteluyhteyteen pääsisi?
Aloita sanomalla moi. Sen jälkeen kysy vaikka mitä kesäsuunnitelmia,tai jos oikein rohkee on niin kysyy voisitko auttaa illalla minua yhdessä asiassa(ihan missä vaan). Toki tiedän et näin se ei mene mut tässä idea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloita sanomalla moi. Sen jälkeen kysy vaikka mitä kesäsuunnitelmia,tai jos oikein rohkee on niin kysyy voisitko auttaa illalla minua yhdessä asiassa(ihan missä vaan). Toki tiedän et näin se ei mene mut tässä idea.
Tuossa tilanteessa on jo keskusteluyhteys, jos kerran pystyy keskustelemaan kesäsuunnistelmista.
- Anonyymi
Onko todella läheltä mieheltä tämä kaunis viesti naiselle ?
Samaa mieltä puhuminen auttaa.
Pitääpä rohkeasti vaan kohtaamiseen. - Anonyymi
Kuulostat ihanalta ihmiseltä
- Anonyymi
Ihanuus M nainen moikkasin sinulle töistä lähtiessäni ja sanoit myös jotain mutta en kuullut mitä? Harmi kun oli hieman kiire mutta myönnän virheeni olisi pitänyt kääntyä ja kysyä kohteliaasti mitä sanoit. Ensi kerralla kyllä teen sen vaikka olisi miten kiire.
Suukkoja iltaasi, tahtosin olla sinun. Nähdäänkö ke? - Anonyymi
Sinäkö akka sitä etikkaa kyselit? Väärin papereil ja suhteilla töihin? Sori jos se oli oikee ihminen...
- Anonyymi
Nähdäänkö me viikonloppuna? Tuutko sinne minne kaikki?
- Anonyymi
En tiiä minne kaikki menee??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiiä minne kaikki menee??
Siinä kaupungissa. Itse en aiemmin.
- Anonyymi
Sunnuntaina?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sunnuntaina?
Et tule lauantaina?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tule lauantaina?
Lauantaina valmistumis juhlia.
- Anonyymi
Olen menossa rantsuun
- Anonyymi
Nähtäiskö pe siinä lähi puistossa?
- Anonyymi
Haistapaska
- Anonyymi
Olipas tulipas outo olo.
- Anonyymi
Mä tunnen, kun jokin ei ihan kohdillaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä tunnen, kun jokin ei ihan kohdillaan.
Kenellä ei ole kohdallaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenellä ei ole kohdallaan?
Niin tai eri lailla, kun aiemmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tai eri lailla, kun aiemmin.
Paremmin vai huonommin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paremmin vai huonommin?
Huonommin tai jotain sinne päin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on ollut pää aika pyörällä viimeiset pari päivää. Sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä mä sulattelen taas ja saan jonkun ahaa elämyksen myöhemmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko silti, että olisin pysyvämmin mennyt huonommaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tämä huonommaksi meneminen ei siis liity häneen mitenkään vaan tähän tilanteeseen. Miestä kohtaan tunteet on olleet enemmän pinnassa, että on ollut innostumista ja kyyneleet tulleet silmiin useammin. Tässä välissä oli enemmän sellaista, etten innostunut tai hymyilyttänyt yleensä kun tuntui ettei ole toivoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ollut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ollut?
Tilanteeni on surkea, ollut jo vuosia.
- Anonyymi
Tiedän miten ihanaa meillä olisi… 🥹
- Anonyymi
Miten voitais tavata?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten voitais tavata?
En tiedä, onko ehdotuksia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten voitais tavata?
Onko meillä mahdollisuus tavata?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko meillä mahdollisuus tavata?
Aina voi ta-va-ta, jo ekaluokalta lähtien.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina voi ta-va-ta, jo ekaluokalta lähtien.
Joo…
- Anonyymi
Haluaisin suudella sun kaulaa, rintaa ja mahaa... Vähän ehkä alavatsaakin, jos verkkareita vähän ujuttais alaspäin 😘.
Ehkä joskus vielä. - Anonyymi
Hyvää yötä. Saisinpa olla lähelläsi.. 🤍
- Anonyymi
Nii, mikset?
- Anonyymi
Toivottavasti voit hyvin.
- Anonyymi
Toivottavasti myös hän voi hyvin. 💧
- Anonyymi
Parempi ettei ikinä enää tavata.
- Anonyymi
Ikävä
- Anonyymi
Minullakin on ikävä ja hyvää yötä
- Anonyymi
Hyvää yötä söpöliini miehelle 💕
- Anonyymi
Hyvää yötä. Saisinpa silitellä ja suukotella sinua.
- Anonyymi
Sille olisi todellakin tarvetta…❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sille olisi todellakin tarvetta…❤️
Toivon niin, että tämä vuosien kaipaus ei olisi turhaa... Että jonain päivänä saisin hänet vierelleni. 💔
- Anonyymi
No olihan se kalju mirri tuolla just sua varte
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tääl on ainakin tarjolla❤️😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nainen ja kaipaan miestä.
Kasvaisit sinäkin aikuiseksi.
- Anonyymi
Enpä tiedä, en tiedä enää mistään mitään. Olen kuvitellut liian kauan kaikkea ja vaikka luulisin tulleeni tieni päähän, tie vain jatkuu.
En taida koskaan päästä siihen kohtaan, jossa tiemme enää yhtyisivät.
Huomaan kiertäväni kehää. ilta vaihtuu yöhön, yö aamuun, aamu päivään. Kirjoitan sinulle kirjeitä, jotka vain palautuvat kaikuna takaisin.- Anonyymi
Kulje kevyesti missä kuljet 🍀
- Anonyymi
Kyllä me vielä yhdytään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä me vielä yhdytään.
Ketkä?! ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketkä?! ;)
Yksi asia mua vähän risoo näissä teidän kimppakivoissa, kun vastaatte laittamatta mitään viitettä, että ette ole kyseinen henkilö. Menkää muualle, kiitos.
T: 23:02:22 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kulje kevyesti missä kuljet 🍀
Hohhoijaa.
T: 23:02:22 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketkä?! ;)
M &M
- Anonyymi
Kohtaamiset kasvokkain on ainoa ratkaisu ja avain. Se vie asioita edes johonkin suuntaan. Kun riittävästi tuntee toista ja ymmärtää toisen kommunikointia, on mahdollista lähentyä tai loitontua. Täällä viestit ovat kuin pullopostia. Harvoin oikea ihminen sen löytää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
M &M
🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohtaamiset kasvokkain on ainoa ratkaisu ja avain. Se vie asioita edes johonkin suuntaan. Kun riittävästi tuntee toista ja ymmärtää toisen kommunikointia, on mahdollista lähentyä tai loitontua. Täällä viestit ovat kuin pullopostia. Harvoin oikea ihminen sen löytää.
No kohtaa kasvokkain?! Mitä tuota mulle kertoilet.
T: 23:02:22
- Anonyymi
Mä en ikinä merkinnyt sulle mitään.
- Anonyymi
Anteeksi.
- Anonyymi
Olitko vähän viileä mulle tänään S mies vai kuvittelinko vain?
- Anonyymi
En tiedä sun tunteista mua kohtaan yhtikäs mitään. Sydän ei jaksais odottaa, kun voi tulla sulta myös täys hylkäys tuomio. Joo mulla kans tunteet ailahtelee. Pääpaino niillä on että ehkä ei kuitenkaan kannata kuvitella suuria, ihmeellistä yhteistä tulevaisuutta. Tähän mä alan kallistua. Ois niin ihana ollu nähdä sut mutta niinkuin ystävänä. Tee mitä haluat. Kuuntele sydämesi ääntä. Toivon koko sydämestäni sinulle onnellista elämää. Kirjoita minulle ennenkuin liukenen vähin äänin pois tältä palstalta, sinun elämästäsi. Rakastan sua mutta se ei ei riitä. Tiedän sen. Nuku hyvin 🪽🔥
- Anonyymi
Rakastatko mua kuten häntä vai eri lailla?
T. Nainen - Anonyymi
Mikä on ihastuksesta seuraava aste, jos ei ihan rakastamisesta voi puhua. Rskkaudellisia tunteita kyllä sinua kohtaan, vaikka ei tunneta ❤️
- Anonyymi
Oletko nainen?❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko nainen?❤️
Olen nainen.
- Anonyymi
Tunnen itseni arvottomaksi.
- Anonyymi
Miksi? Niin itsekin kyllä aika usein.
Mn - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi? Niin itsekin kyllä aika usein.
MnKaikki me ollaan arvokkaita. Mun kohdalla mitä huonommin mua kohdellaan sitä sisukkaammin ajattelen että hei olen arvokas. Jokaiselle on ihmisarvo kohdusta hautaan asti. Tarkoittaa kukaan ei saisi vähätellä itseään eikä ketään saisi kohdella alentavasti 🪽🤍
- Anonyymi
Ajattele itsesi kauniiksi samalla hoituu arvokkuus. Hyvä kysymys tai heitto. Tuleeko se hiuksistamme, kasvoistamme vai
kehoistamme ? Se on tunne. Tunnemme kauniiksi kun tulemme nähdyksi ja kuulluksi ja tunnet olon vahvaksi, virkeäksi. Juhlikaamme siis kauneutta elämän pienistä hetkistä. - Anonyymi
On sul arvoo. Tottakai hyvä nainen! Nää pskat äijät palstalla voi uskotella sul mitä vaan. Älä heistä välitä. He ei oo saanu ees parhaimmassa tapauksesssa kuukauden pitusta suhdetta muodostettua yhtään kenenkään kanssa! Ihan tissiposkia. Taikka vätyksiä sissijuustoineen. Älä ota itseesi. Nää pitää muakin tyhmänä mut totuus on se et nää on ihan kusimuttereita mun rinnalla.Ajattele säkin se niin ja anna olla. Sä voit toki olla näille hirvee niinku kuuluu koska nää on pohjasakan rottia täällä. Kotikasvatuksesta asti menee jo hyvin moni asia vtuiksi sen huomaa nuorista tuolla kun kulkee. Erilaisuutta katotaan vinoon ei ymmärretä ollenkaan. Yhä pienenmpiä lapsia kiusataan. Ei välitetä ihmisoikeuksista eikä muista. Hirvee paikka koko jyväskylä pakko todeta. Ei mitään hyvää sanottavaa. Ei jätetä ihmis’poloa’ rauhaan joka tätä koko kuvottavaa tilannetta ole missään vaiheessa edes halunnut!!!!
- Anonyymi
Anteeksi jos olen hankala tai epäselvä. Tykkään kamalasti ja ajattelen paljon sua. En vaan halua tulla satutetuksi. Olet käyttäytynyt yllättävästi ja ristiriitaisesti lähiaikoina. Pelkään että vedät maton jalkojeni alta, jos näytän tunteeni.
Naiselta- Anonyymi
En ole käyttäytynyt yllättävästienkä ristiriitaisesti. Pyrin olemaan kanssasi johdonmukainen että asiat aotkeentuisivat mahdollisimman vähän. Ikävää siis jos olet tulkinnut väärin. Mahdatko olla jopa ilkeä?
- Anonyymi
Hyvää yötä. Ei olla vihaisia toisillemme. Jos on kärsimystä ollut epävarmuuden tms vuoksi, niin tiedämme, että kumpikin on toista kohtaan hyväntahtoinen ja toivoo vain hyvää, eikä ole leikkinyt tai loukannut tai pelleillyt tarkoituksella. Jännitys jne. No itsehän en tietenkään ole vihainen. Miten voisin? Ei mitän syytä. Olet niin symppis ja... Älä sinäkään ole?
- Anonyymi
Hyvää yötä. En ole vihainen. En ole koskaan ollut, vaikka siltä olisi näyttänyt. Olet tärkeä mulle.
- Anonyymi
En ole tuosta varma.
- Anonyymi
Allut ja kallut voi vetää tänäpäivänä esimerkiksi vtun päähänsä!
- Anonyymi
Samaa mieltä❤️
- Anonyymi
Hyvää huomenta kulta. Kivaa päivää..
- Anonyymi
♥️Hyvää huomenta ☕️😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
♥️Hyvää huomenta ☕️😊
Hyvää huomenta kulta. Aurinkoista aamua ☕️❤️.
Meidän emojit hukkuu tänne muiden sekaan.
M
- Anonyymi
On mahdotonta ymmärtää miksi olisit leikkinyt tunteillani.
Uskon että empaattisuus on sinussa vahvempi piirre kuin se toinen.- Anonyymi
En koskaan leiki tunteilla.
M
- Anonyymi
Huomenta ihana M nainen, olet ajatuksissani.
Toivottavasti pian päädyttäisiin halimaan ja suutelemaan irl, siihen saakka lentoisia suukkoja päivääsi.- Anonyymi
Olisipa mulle, koska samat ajatukset.
Yksi M nainen
Ketjusta on poistettu 53 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 804466
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺844346Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433709Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163393Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402937En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142632Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102624IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm391933Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581698Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli941228