Jostain syystä

Anonyymi-ap

aina kun kuulen lokin kirkuvan, ajattelen sinua. Tulee mieleen, kuuletko sinäkin jossain vaiheessa juuri noiden samojen lintujen äänet siellä jossain toisella puolella kaupunkia, missä oletkaan. Sama kaupunki, samat linnut, sama aamu-aurinko, samat pilvet ja sama ilma ympärillä. Iltapäivällä kenties sama sade harmaannuttamassa tienoota. Ja silti olet niin kaukana. 💔

16

337

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Asutko lähellä merta?

• Anonyymi

Ei kun toi aloittaja taitaa olla joku niistä Lahtelaisista joita on palsta täynnä.

• Anonyymi

Kyllä, asun merenrantakaupungissa. Ei tästä kovin pitkä kävelymatka ole merelle. -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, asun merenrantakaupungissa. Ei tästä kovin pitkä kävelymatka ole merelle. -ap

Sama juttu

• Anonyymi

Mullekin tulee mieleen hän kun kuulen raiteiden kirkskuvan, oven narisevan, kissan naukuvan,

• Anonyymi

Mulla tulee kaivattu mieleen aina kun mä näen poliisiauton. Se muistuttaa siitä miten hän kerran koitti luikkia ja piiloutua kun näimme poliisiauton. Syy jäi vähän hämärän peittoon.

• Anonyymi

Kuulen. Ja kun katson ikkunoita, ovat lokin jätöksillä koristeltu.

• Anonyymi

Pääset pesee ikkunoita. Pestessä voit miettiä onko tämä vaivan arvoista. Paskaa pois pestessä ajatus lentää 😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pääset pesee ikkunoita. Pestessä voit miettiä onko tämä vaivan arvoista. Paskaa pois pestessä ajatus lentää 😂😂

🙂 ai ajatus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🙂 ai ajatus

Ei ajatus kaivatusta vaan jotain aivan muuta tarkoitin. Kaipaillut on tyhjänpäiväistä höpinää. On elämässä muutakin ajateltavaa.

• Anonyymi

Elämässä on toki paljon muutakin ajateltavaa, mutta se kaipaus tietyn ihmisen luo tuntuu usein siltä kaikkein merkityksellisimmältä kaiken keskellä.

• Anonyymi

Kävikö partsiruikulilla?

• Anonyymi

"Aamu-aurinko"? Olipa ajatukset jossain muualla kuin oikeinkirjoituksessa tänä aamuna... 🤦‍♀️

• Anonyymi

Merenranta kaupungeissa on vaan sitä jotain.

• Anonyymi

Lokit ja tiirat huutaa ei rauhaa.

• Anonyymi

Lokit ovat vihaisia, kun on poikasia. Saattaa hyökkäillä. Sateenvarjo pitää olla, kun kämpästä dallaa ulos. 😎☂️

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7515
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5424
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      262
      4683
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      48
      4582
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      64
      3312
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2728
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2378
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      51
      2372
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2352
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2214
    Aihe