aina kun kuulen lokin kirkuvan, ajattelen sinua. Tulee mieleen, kuuletko sinäkin jossain vaiheessa juuri noiden samojen lintujen äänet siellä jossain toisella puolella kaupunkia, missä oletkaan. Sama kaupunki, samat linnut, sama aamu-aurinko, samat pilvet ja sama ilma ympärillä. Iltapäivällä kenties sama sade harmaannuttamassa tienoota. Ja silti olet niin kaukana. 💔
Jostain syystä
16
337
Vastaukset
- Anonyymi
Asutko lähellä merta?
- Anonyymi
Ei kun toi aloittaja taitaa olla joku niistä Lahtelaisista joita on palsta täynnä.
- Anonyymi
Kyllä, asun merenrantakaupungissa. Ei tästä kovin pitkä kävelymatka ole merelle. -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, asun merenrantakaupungissa. Ei tästä kovin pitkä kävelymatka ole merelle. -ap
Sama juttu
- Anonyymi
Mullekin tulee mieleen hän kun kuulen raiteiden kirkskuvan, oven narisevan, kissan naukuvan,
- Anonyymi
Mulla tulee kaivattu mieleen aina kun mä näen poliisiauton. Se muistuttaa siitä miten hän kerran koitti luikkia ja piiloutua kun näimme poliisiauton. Syy jäi vähän hämärän peittoon.
- Anonyymi
Kuulen. Ja kun katson ikkunoita, ovat lokin jätöksillä koristeltu.
- Anonyymi
Pääset pesee ikkunoita. Pestessä voit miettiä onko tämä vaivan arvoista. Paskaa pois pestessä ajatus lentää 😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääset pesee ikkunoita. Pestessä voit miettiä onko tämä vaivan arvoista. Paskaa pois pestessä ajatus lentää 😂😂
🙂 ai ajatus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🙂 ai ajatus
Ei ajatus kaivatusta vaan jotain aivan muuta tarkoitin. Kaipaillut on tyhjänpäiväistä höpinää. On elämässä muutakin ajateltavaa.
- Anonyymi
Elämässä on toki paljon muutakin ajateltavaa, mutta se kaipaus tietyn ihmisen luo tuntuu usein siltä kaikkein merkityksellisimmältä kaiken keskellä.
- Anonyymi
Kävikö partsiruikulilla?
- Anonyymi
"Aamu-aurinko"? Olipa ajatukset jossain muualla kuin oikeinkirjoituksessa tänä aamuna... 🤦♀️
- Anonyymi
Merenranta kaupungeissa on vaan sitä jotain.
- Anonyymi
Lokit ja tiirat huutaa ei rauhaa.
- Anonyymi
Lokit ovat vihaisia, kun on poikasia. Saattaa hyökkäillä. Sateenvarjo pitää olla, kun kämpästä dallaa ulos. 😎☂️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857515- 965424
- 2624683
- 484582
- 643312
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512372
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214