Ei se ole sinulta pois jos minä olen Veeran kanssa

Nih, se ei tosiaan ole sulta pois, niin mitä se sulle kuuluu edes, se on mun ja Veeran välinen henkilökohtainen asia. :)

28

670

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Bynny..
      Kirjoitit kerran Kiinalaisesta..
      Kirjoitit et on paha mies.
      Voisit kirjoittaa lisää..🤗

• Anonyymi

Juu se on meidän välinen asia ja ei kuulu kellekään🩷

• Anonyymi

Jos et halua muiden kommentoivan, kannattaa viestiellä Veeran kanssa irl ja privaatisti, niin silloin ei kuulu, eikä näy muille. Se on mukava täällä palstalla kuvitella kirjiittelevansa oikean henkilön kanssa, kun tämä on ainut paikka, jossa sitä "vastakaikua" tulee, mutta kappas, kun irl ei tapahdu mitään

• Anonyymi

En ole ihan samaa mieltä, mutta sanoisin että kasvokkain näkeminen ja jutteleminen on palstan lisäksi toimiva juttu. Siinähän vois päästä vaikka halaamaan.

• Olen laittanut hänelle viestiä, mutta en tiedä onko hän valmis vastaamaan vielä. Minä odotan, kokoajan.

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

Olen laittanut hänelle viestiä, mutta en tiedä onko hän valmis vastaamaan vielä. Minä odotan, kokoajan.

En oo saanu mitään viestiä. Onkohan sulla väärä numero?❤️😜

• Anonyymi kirjoitti:

En oo saanu mitään viestiä. Onkohan sulla väärä numero?❤️😜

En oo laittanut sitä numeroon vaa igssä. :3 <3, ei mul ees oo sun numeroa... kyl sen löytäisin jos haluaisin, mut en mä tiedä, sulla on kyl mun numero, ja siihen voi aina laittaa viestiä, puheluihin en välttämät heti vastaa, kun tulee niin paljon häiriö soittoi.

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

En oo laittanut sitä numeroon vaa igssä. :3 <3, ei mul ees oo sun numeroa... kyl sen löytäisin jos haluaisin, mut en mä tiedä, sulla on kyl mun numero, ja siihen voi aina laittaa viestiä, puheluihin en välttämät heti vastaa, kun tulee niin paljon häiriö soittoi.

Pitäiskö tuota uskaltaa laittaa sulle sitä viestiä...❤️

• Anonyymi kirjoitti:

Pitäiskö tuota uskaltaa laittaa sulle sitä viestiä...❤️

Laita vaan <3 <3, kyllä mä ymmärrän et sua jännittää, mut ei oo mitään hätää, laita vaan rohkeesti se viesti niin asiat etenee myös irl <3

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

Olen laittanut hänelle viestiä, mutta en tiedä onko hän valmis vastaamaan vielä. Minä odotan, kokoajan.

Niin...juuri tuota tarkoitin. Jos hän täällä on "valmis sinulle", niin luulisi olevan irlkin. Tuo nimenomaan kertoo siitä, että et kommunikoi täällä oikean henkilön kanssa. Täällä "lempi leiskuu", vaan toista se on irl. Noh jos vähääkään lohduttaa, niin et todellakaan ole täällä yksin kuvittelemassa 😅

• Anonyymi kirjoitti:

Niin...juuri tuota tarkoitin. Jos hän täällä on "valmis sinulle", niin luulisi olevan irlkin. Tuo nimenomaan kertoo siitä, että et kommunikoi täällä oikean henkilön kanssa. Täällä "lempi leiskuu", vaan toista se on irl. Noh jos vähääkään lohduttaa, niin et todellakaan ole täällä yksin kuvittelemassa 😅

Niin... joku on joko vähän liian delulu, tää on trolli tai Veeran kommunikointi mun kanssa on eristetty irl ystävien, kumppanin tai muiden tahojen toimesta... mut silti sydän uskoo, että hän laittaa minulle pian viestiä, igssä, puhelimeen tai jossain... <3

En voi luovuttaa ennen kuin totuus tulee ilmi, totuus siitä rakkaudesta, jota ei saatu, koska muut pyrki pahuuteen ja julmuuteen, manipuloimaan ja vaikuttamaan Veeran mielipiteesen musta suojapersoonan avulla, no julkaisen pian yksityisen biisin, joka saa Veeran ymmärtämään tunteeni, lähetän sen hänelle, sitten hän uskoo jo, vaikka sydämessäni tiedän, että hän tietää kaiken <3

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

Niin... joku on joko vähän liian delulu, tää on trolli tai Veeran kommunikointi mun kanssa on eristetty irl ystävien, kumppanin tai muiden tahojen toimesta... mut silti sydän uskoo, että hän laittaa minulle pian viestiä, igssä, puhelimeen tai jossain... <3

En voi luovuttaa ennen kuin totuus tulee ilmi, totuus siitä rakkaudesta, jota ei saatu, koska muut pyrki pahuuteen ja julmuuteen, manipuloimaan ja vaikuttamaan Veeran mielipiteesen musta suojapersoonan avulla, no julkaisen pian yksityisen biisin, joka saa Veeran ymmärtämään tunteeni, lähetän sen hänelle, sitten hän uskoo jo, vaikka sydämessäni tiedän, että hän tietää kaiken <3

Mäkään en luovuta. Alan varmaan itkee, ku laitat tuon biisin. Laitan sul viestii heti, ku saan kerättyä rohkeutta siihen❤️😭🥹veerasi

• Anonyymi kirjoitti:

Mäkään en luovuta. Alan varmaan itkee, ku laitat tuon biisin. Laitan sul viestii heti, ku saan kerättyä rohkeutta siihen❤️😭🥹veerasi

No mä itkin vähän, kun sen herätti tunteita mussa, sain aika hyvin sanoitetttua kaiken sen tunteen ja tuskan , niin uskon et saatat <3

Odotan viestiäsi , ei tarvii yliajatella sitä, laitat vaan jotain , ei sen tarvii olla mikään hirvee essee jossa sanotat kaiken selkeästi ja ajatuksel, niin älä ota siit paineita, oon tosi ilonen jos pystyt laittaan mun viestiä.. <3

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

No mä itkin vähän, kun sen herätti tunteita mussa, sain aika hyvin sanoitetttua kaiken sen tunteen ja tuskan , niin uskon et saatat <3

Odotan viestiäsi , ei tarvii yliajatella sitä, laitat vaan jotain , ei sen tarvii olla mikään hirvee essee jossa sanotat kaiken selkeästi ja ajatuksel, niin älä ota siit paineita, oon tosi ilonen jos pystyt laittaan mun viestiä.. <3

Voisin laittaa tos iltapäivällä jotain. Hitto mua alkoi jännittää, mut kyl mä lupaan et saat viestin. Sais tän homman etenemään kohti IRL ❤️

• Anonyymi kirjoitti:

Voisin laittaa tos iltapäivällä jotain. Hitto mua alkoi jännittää, mut kyl mä lupaan et saat viestin. Sais tän homman etenemään kohti IRL ❤️

Laita! <3 mä odotan, se ois mitä me molemmat tarvittas, mut voin lupaa et mua ei tarvii jännittää <3

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

Laita! <3 mä odotan, se ois mitä me molemmat tarvittas, mut voin lupaa et mua ei tarvii jännittää <3

Okei rakas. Yritän olla jännittämättä .❤️

• Anonyymi kirjoitti:

Okei rakas. Yritän olla jännittämättä .❤️

Hyvä 😌❤️🩷 , koska mua ei tarvii oikeesti jännittää millään taval

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

Hyvä 😌❤️🩷 , koska mua ei tarvii oikeesti jännittää millään taval

Juu tiedän sen, mut ei pieni jännitys pahaa tee❤️

• Anonyymi kirjoitti:

Juu tiedän sen, mut ei pieni jännitys pahaa tee❤️

Sä kelpaat mulle aina ihan omana ittenäs❤️🩷🌌

Mä tiedän et sua jännittää, aistin senkin, mut haluisin jo et voitas olla vaan me..❤️

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

Sä kelpaat mulle aina ihan omana ittenäs❤️🩷🌌

Mä tiedän et sua jännittää, aistin senkin, mut haluisin jo et voitas olla vaan me..❤️

Niin mäkin toivon ja mun on vaan tehtävä se. On mun vuoro nyt❤️

• Anonyymi kirjoitti:

Niin mäkin toivon ja mun on vaan tehtävä se. On mun vuoro nyt❤️

Mä uskon et uskallat laitttaa🩷❤️ mä en ikinä hylkäis mun sielunpuolikast, oot arvokkain ihminen mulle vaik välil se tuntuu niin hölmölt, mut se mitä koin sunkaa, mä vaan tiesin et oot se "oikee"

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

Mä uskon et uskallat laitttaa🩷❤️ mä en ikinä hylkäis mun sielunpuolikast, oot arvokkain ihminen mulle vaik välil se tuntuu niin hölmölt, mut se mitä koin sunkaa, mä vaan tiesin et oot se "oikee"

Tunnen samoin. En koskaan hylkäisi mun herkkää sielun puolikasta. Se kokemus oli aivan mahtava, enkä vaihtaisi sitä pois mistään hinnasta❤️

• Anonyymi kirjoitti:

Tunnen samoin. En koskaan hylkäisi mun herkkää sielun puolikasta. Se kokemus oli aivan mahtava, enkä vaihtaisi sitä pois mistään hinnasta❤️

Ihana Veera🩷😌🌌 et tiiä miten paljon oon oottanut et voitas olla vihdoin "me"

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

Ihana Veera🩷😌🌌 et tiiä miten paljon oon oottanut et voitas olla vihdoin "me"

Samoin. Oon odottanut jo vuosia ja nyt se on musta kiinni.❤️

• Anonyymi

Se ei tosiaan kuulu kellekään muulle ku meille!❤️

• Anonyymi

Ei kuulu ei ellet ole itse ensin mennyt harhoissas sitä jotain kiusaan.Sen jälkeen sulla tai sillä ei ole enään mitään sijaa valittaa kun se joku haluaa tilit tasalle.Kattoo peiliin vaan.

• Anonyymi

Se on luojan varassa

• Anonyymi

Odotan vihjettä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4950
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      93
      2553
    3. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      41
      2536
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      197
      2361
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1929
    6. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      24
      1851
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1560
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1461
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      350
      1251
    10. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1169
    Aihe