noin ilmoittaa Ilta_sanomat usein kun pitäisi joku videa esittää. Johtuuko tuo nettiyhteydestä, ad-blockerista vai mikä vikana?
Odottamaton virhetyyppi
8
188
Vastaukset
- Anonyymi
Kytke mainosesto väliaikaisesti pois ja jos sitten toimii niin johtui mainosesto-ohjelmasta. Minulla Chrome jossa AdGuard ja Ilta-Sanomien videot pelittää mutta Iltalehden ei jos mainosesto päällä.
- Anonyymi
Mitäs asentelet haitakkeita!
- Anonyymi
Mainokset on haitakkeita. Ei esto-ohjelma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mainokset on haitakkeita. Ei esto-ohjelma.
Saisipa televisioon toimivan mainosten esto-ohjelman.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisipa televisioon toimivan mainosten esto-ohjelman.
Kaukosäätimessä yleensä on Return -painike.
- Anonyymi
ad-blocker on HAITAKE
- Anonyymi
Tuskinpa - se on ehto internetin toimivuudelle nykyään - ilman sitä sivustot ei jaksa toimia.
- Anonyymi
Väärin. Selaimiin laitettavat mainosestolaajennukset on hyödykkeitä koska estävät mainokset joista ei ole mitään hyötyä netin käyttäjälle vaan ainoastaan haittaa!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408