vanhemmalle naiselle. Miksi ihmeessä luulitte että hän haluaisi auttaa huonosti käyttäytyvää ihmistä! Kukaan teistä ei olisi itsekään siihen tehtävään halunnut! Ja aloititte sen kaiken kysymättä lupaa vanhalta naiselta. Muistattehan, että lupasitte kerätä yhdessä rahaa auttaaksenne sitä todella huonosti kohdeltua naista. Että hän saisi ainakin nykyisen asunnon hinnan itselleen!
Voin minkä teitte
2
175
Vastaukset
- Anonyymi
Voi minkä teitte
- Anonyymi
Olisitteko itse halunnut että teistä joku olisi heitetty lupaa kysymättä sellaisen keskelle, mistä ette olisi ymmärtäneet mitään moneen vuoteen. Ihan kuin olisi ollut täysin ymmärtämätön siitä kielestä mitä ihmiset puhuivat! Ja mikä kauheinta, ette lopettaneet sitä toistuvista pyynnöistä huolimatta! Mieti sinä kuka tahansa miltä tuntuisi olla mukana sellaisessa vuosien ajan, minkä lopettamiseen et pystyisi itse vaikuttamaan! Kauhu oli läsnä koko ajan, miltä teistä olisi tuntunut elää kauhun keskellä vuosien ajan? Se vei elämästä kaiken hyvän ja elämästä tuli selviytymistaistelu. Hänellä ole mitään hyvää sanottavaa niistä vuosista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup312858- 1482173
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121637Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881220- 671185
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen1011155Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi571067- 611040
- 741029
- 2841