Miksi mennä lastenvalvojan tapaamiseen?

Anonyymi-ap

Elatusavun maksaja on sopinut tapaamisen lastenvalvojan kanssa ja ilmoittanut minulle ajan. Hän haluaa pienentää elatusmaksun alunperin sovitusta minimiin. Teen tuntityötä ja saan palkkani tehtyjen työtuntien pohjalta. Rahasta on tiukkaa ja tapaamiseen osallistuminen maksaisi minulle parin päivän ruuat. Miksi menisin paikalle? Onko tässä minulle mitään saavutettavaa tai vältettävää?

Sinänsä maksajan väite on pätevä: Hän tosiaan on työtön ja hänen rahatilanteensa on huono, joten kai hän laskennallisesti tulee saamaan mitä haluaa menen paikalle tai en, mutta miksi menisin? Olenko ymmärtänyt oikein, että jos en mene paikalle, hän joutuu viemään asiaan oikeuteen, jolloin hän maksaa ainakin muutaman kuukauden lisää entistä maksua?

7

384

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minimi on 0,00€/kk/lapsi ja lastenvalvoja väärä taho! Lastenvalvoja ei ole oikeustoimikelpoinen,
      asianajaja ja sopimus osapuoli

• Anonyymi

Kunpa Kari lukisi mitä kerrot. Hän nimittäin noudattaa lastenvalvojan antamaa ja vieläpä perättömäksi todettua lausuntoa!

• Anonyymi

Tuomioistuin voi määrätä takautuvasti eli pienentää elatusapua takautuen max 1 vuoden ajan hakemuksesta

• Anonyymi

Höpö höpö. Ei voi. Aikaisintaan asian vireilletulosta ja sekin on harvinaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö. Ei voi. Aikaisintaan asian vireilletulosta ja sekin on harvinaista.

Höpö höpö.. Kyllä voi määrätä ja on määrännyt! Varsinais-Suomen käräjäoikeus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö.. Kyllä voi määrätä ja on määrännyt! Varsinais-Suomen käräjäoikeus

Näin on. Ka tuomioistuimen päätlkset ovat lainvoimaisia ja siellä toteavat esim että aikaisempi lausunto laiton. Näinhän kävi sille Raisiolaiselle isälle joka sitten sai lähestymiskiellonkin tuomioistuimen päätöksellä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      83
      1029
    2. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      73
      862
    3. Jasmin Vähäkangas paljastelee

Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      596
    4. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      43
      585
    5. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      46
      557
    6. Ei mulle kelpaa kukaan muu...

Kuin "hän"
      Ikävä
      30
      532
    7. Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat

Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t
      Hyrynsalmi
      4
      526
    8. Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta

Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.
      Sinkut
      164
      523
    9. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      515
    10. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      136
      508
    Aihe