Et saanut kaivattuasi
Oletko katkera kun
70
2440
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
En luukut kiinni ja unta palloon. Kyllä se siitä.
- AnonyymiUUSI
Miten niin en saanut?
- AnonyymiUUSI
Aloittaja puhuu vain itsestään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niinkin sen voisi tosiaan tulkita näistä palstaäijän gallupeista montaa eri marjaanaatiinaa jne koskien.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niinkin sen voisi tosiaan tulkita näistä palstaäijän gallupeista montaa eri marjaanaatiinaa jne koskien.
Tarkoitat varmaankin palstaämmän gallupeista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitat varmaankin palstaämmän gallupeista.
Miksi minä haluaisin näin ymmärtää maailmaa? Koitaha panostaa niiden muiden ajatusten pakottamiseen, kaalimaan kakara👍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mietin, mies harvemmin on katkera. Enempi erehtyväinen uskomaan toisesta liian hyvää. Huono ihminen on helppo nollata hyvistä tuntemuksista pois, muttei unohtaa sitä pahuutta hänessä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mietin, mies harvemmin on katkera. Enempi erehtyväinen uskomaan toisesta liian hyvää. Huono ihminen on helppo nollata hyvistä tuntemuksista pois, muttei unohtaa sitä pahuutta hänessä.
Nyt oli aloittajasetä melkosta soopaa tälle toiselle saippuaoopperan mestarille👍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nyt oli aloittajasetä melkosta soopaa tälle toiselle saippuaoopperan mestarille👍
Puhu sinä uhriutuja vaan omasta puolestasi, ku arvauksetkin ovat mitä sattuu?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Puhu sinä uhriutuja vaan omasta puolestasi, ku arvauksetkin ovat mitä sattuu?
No niinpä tietenkin. Käytätköhän termiä uhriutuja ihan asiaanosuvasti?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No niinpä tietenkin. Käytätköhän termiä uhriutuja ihan asiaanosuvasti?
Miellän uhriutujat toisten mustamaalaajiksi, jotka myös kyvyttömiä näkemään muunlaista totuutta, kuin jonka itse kokevat oikeaksi? Heille on vain yhdenlaista totuutta, joka ei muuksi muutu, eivät näe itsessään koskaan mitään vikaa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hymiöomijakin on herännyt! Mitä peukun lisäksi oli aikeissa omia?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hymiöomijakin on herännyt! Mitä peukun lisäksi oli aikeissa omia?
Ei mitään, seku jubailla vaan menemään. Ihan laillista on ns
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miellän uhriutujat toisten mustamaalaajiksi, jotka myös kyvyttömiä näkemään muunlaista totuutta, kuin jonka itse kokevat oikeaksi? Heille on vain yhdenlaista totuutta, joka ei muuksi muutu, eivät näe itsessään koskaan mitään vikaa?
No sinun kannattaa varmaan palstasetä säästää tämä hieno kysymysten sarja toisentyyppiseen istuntoon
- AnonyymiUUSI
En halunnut yhtäkään paljon nuorempaa elämääni, joten en todellakaan ole katkera!
- AnonyymiUUSI
Laitappa muitakin tunnisteita kun täällä on muita joilla on päinvastainen tilanne.
- AnonyymiUUSI
Niin ei se tosiaan ole palstasetä hääviä sekään jos ikäeroa on siihen toiseenkaan suuntaan kovin paljon. Kokemuksesta? Ehkä
- AnonyymiUUSI
En. Olisin toivonut vain vähän erilaista kohtelua.
- AnonyymiUUSI
Sama. Satutti niin paljon, että ei miehet enää kiinnosta ollenkaan. Miten voikin joku rikkoa vielä lisää jo valmiiksi rikottua? Minusta tuntuu, että saa sillä nostettua aina hetkeksi itseään, kun tuhoaa jonkun naisen elämän. Jos ei olisi niitä lapsuuden traumoja ja menetyksiä, en olisi vilkaissut edes tuonkaltaisia miehiä. Pelkkiä traumakemiasuhteita on ollut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sama. Satutti niin paljon, että ei miehet enää kiinnosta ollenkaan. Miten voikin joku rikkoa vielä lisää jo valmiiksi rikottua? Minusta tuntuu, että saa sillä nostettua aina hetkeksi itseään, kun tuhoaa jonkun naisen elämän. Jos ei olisi niitä lapsuuden traumoja ja menetyksiä, en olisi vilkaissut edes tuonkaltaisia miehiä. Pelkkiä traumakemiasuhteita on ollut.
Kostatko äidillesi jotain näillä naisperformansseilla? Tuli nyvvaa mieleen kysäistä kun otit tuon raumakulman puheeksi. T keski-ikäinen nainen empatialla
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Surullista kuulla. Kova kohtalo. Toivottavasti sun kohtalo kääntyy parhain päin ja löydät rinnallesi aidon, ihanan, rehellisen, fiksun, hellän ja yli kaiken tasapainoisen miehen. Sun ite myös käytävä läpi menneisyyttä ja tehtävä työtä saadaksesi itsellesi sisäistä turvaa, itkettävä pois kaikki patoutuneet itkusi, opeltava ihmissuhdetaitoja, ja niistä tärkein puolesi pitäminen ja ikiomien rajojen luominen. Sun kanssa ei kukaan enään saa pelleillä. Voimia ja balsamia sun sydämen haavoille Taivaan Isältä, sitä sinulle rukoilen 🩷💫
- AnonyymiUUSI
En ole katkera ei sellaisen ärripurrin kanssa ketään ole
- AnonyymiUUSI
Tän piti mennä näin. Luulen että molemmat onnellisempia näin.
- AnonyymiUUSI
En voi sille mitään jos valitsi jonkun toisen toki harmittaa mutta ei elämä mikään valintatalo ole. Yksinkin voi olla.
- AnonyymiUUSI
Jokaisella on oikeus olla sellaisen ihmisen kanssa, jonka kokee omanlaisekseen kaikin puolin. Samanikäisyys on tärkeä kriteeri!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jokaisella on oikeus olla sellaisen ihmisen kanssa, jonka kokee omanlaisekseen kaikin puolin. Samanikäisyys on tärkeä kriteeri!
On mutta jos se toinen valitsi jonkun muun niin silloinhan toiselle osapuolelle jäi pelkkä lapanen.
- AnonyymiUUSI
Kyllä oikeus tapahtuu. Se on varma. Nyt ei ihan ehi
- AnonyymiUUSI
en 🤠 saa mua paremman 👌
- AnonyymiUUSI
Olipas ajattelevaisesti sanottu 🏆
- AnonyymiUUSI
Onko autoja?
- AnonyymiUUSI
On, tietenkin on. Miksi kyselet?
- AnonyymiUUSI
Onneksi on...
- AnonyymiUUSI
Mitä meinaatte puuhailla niillä autoilla kiertää rundia kylän kolmea liikenneympyrää ympäri? Hahaha.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä meinaatte puuhailla niillä autoilla kiertää rundia kylän kolmea liikenneympyrää ympäri? Hahaha.
Kiinnostais edelleenkin tietää, että mikä on ollut se Varsinainen tavoite koko hönöilyssä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostais edelleenkin tietää, että mikä on ollut se Varsinainen tavoite koko hönöilyssä
Special operation sanoi röllövatta ihaillen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sen minäkin haluaisin tietää, koska luulin aina että se olisi ollut kotitöiden tekeminen ja sellaiseen kuvaan en itseäni saa! Toinenkin tuli mieleeni, mutta ei sekään ole minun näköistäni elämää!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kateus puhuu voi voi 🤔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kateus puhuu voi voi 🤔
Mitä kadehdittavaa on siinä, että joku henkiseti iltapäiväkerhon tasoinen poppoo pyörii räät sun muut nokassa pitkin poikin ilmeisesti ihan vaa tekemisen meiningin vuoksi? Tai siinä että niitä jostain syystä ihailleet paikalliset miettii hiki hatussa, miten kirjoittaa itsensä ulos?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kadehdittavaa on siinä, että joku henkiseti iltapäiväkerhon tasoinen poppoo pyörii räät sun muut nokassa pitkin poikin ilmeisesti ihan vaa tekemisen meiningin vuoksi? Tai siinä että niitä jostain syystä ihailleet paikalliset miettii hiki hatussa, miten kirjoittaa itsensä ulos?
Kuten ehkä muutenkin ihmiset, jotka ei ole osanneet tehdä muuta ku istua peukku ahterissa
- AnonyymiUUSI
En. Sain paljon paremman.
- AnonyymiUUSI
En ole katkera, kun ihan oma syyni, että tässä kävi näin. Mitäs menin ihastumaan mieheen, jonka tiesin varatuksi. Kun olisi pitänyt ottaa etäisyyttä, menin lähemmäksi. Aina vain enemmän hakeuduin hänen seuraansa, vaikka yritin pysyä poissa. Jos se mies on kuin magneetti, niin minä olen avaruusromua.
Hankalan tästä tilanteesta tekee se, että on pakko nähdä. En ole sellainen henkilö, joka pystyy ignooraamaan ja kohtelemaan toista kuin ilmaa. Enkä haluakaan, pidän hänestä ihmisenä. Ei ole tässä tapahtunut mitään huonoa ja väärää, minä vain olen ihan hupsu hepsankeikka, kun aloin satuilemaan itselleni.
Se on vain aika vaarallista olla hänen lähellä, osaa hurmata. Olen kai tavallista heikompi yksilö, kun sai pääni sekaisin. Täytyy nyt mennä tämän läpi ja tuntea tunteet. Kaikki kyllä järjestyy.- AnonyymiUUSI
Siis mies hepsankeikka! Olet kyllä huvittava olento!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siis mies hepsankeikka! Olet kyllä huvittava olento!
Tämä naisia esittävä höpinätötterö on huvittava
- AnonyymiUUSI
Ai en tienny että juttu on jo ohi. 🤭Vasta alkaa.
- AnonyymiUUSI
En ole katkera
- AnonyymiUUSI
Ei mikään ole ohi minun ja hänen välillä❤️
- AnonyymiUUSI
Onpa kiva kuulla ❤
- AnonyymiUUSI
Niin minäkin tilanteesta ajattelen vaikka välillä nähdään ja pidetään yhteyttä vähemmän ❤️
- AnonyymiUUSI
Katsotaanpa kuka on katkera sen jälkeen pahuudentekjät.
- AnonyymiUUSI
En elämä vie elämä tuo
- AnonyymiUUSI
En elämän ihanuus.
- AnonyymiUUSI
En, kesä, menot, mahdollisuudet.
- AnonyymiUUSI
En, miksi olisin. Itseasiassa huomasin juuri, että kun vapaapäiviä. Aika meni muualla kuin tällä palstalla. Aurinko, kesätuuli vie ulos.
- AnonyymiUUSI
Mikään sellainen ei voi olla ohi, joka ei ole vielä alkanutkaan.
- AnonyymiUUSI
En. Jos hän on niin vajakki että täällä kiusaa exäänsä jonka petti ja jätti, kertoo todellisen luonteensa. Parempi ilman häntä, aika näyttää sen muillekin mikä miehiään on.
- AnonyymiUUSI
Katkera ei kyllä nyt kuvaa mun oloa ollenkaan.
- AnonyymiUUSI
En ole katkera. Toivon hänelle vain hyvää, mitä se sitten onkin.
- AnonyymiUUSI
Näin ajattelen minäkin.
- AnonyymiUUSI
Miten niin? Hän asuu jo sydämessäni..
- AnonyymiUUSI
Olen lähinnä vihainen itselleni kun siinä hetkessä oli muitakin murheitä ja hän valitsi paremman.
- AnonyymiUUSI
Kyllä,piti vaimonsa.
- AnonyymiUUSI
Katkeran en. Hieman surullinen kyllä.
- AnonyymiUUSI
Nii just!
- AnonyymiUUSI
- AnonyymiUUSI
Olisinpa vaan jonkun sylissä.
Etenkin just nyt kun kaikki hajoo,
olis tarpeellista toiselle ihmiselle tässä
vieressä ja halimassa.
Edes ystävälle.........
- AnonyymiUUSI
Enkö saanut kaipaamaani miestä?
Kukahan se muuten mahtoikaan olla?
Ompa kyllä aika jännää se kuinka sä tunnut tietävän asiasta paremmin kun mä itse tiedän.
Mutta vaikken saisikaan niin ei mulla siltikään olisi syytä katkeruuteen vaikka surisinkin.
Katsos kun siinä tapauksessa sehän on vaan yksinkertaisesti tarkoitettu menemään sillein.
Luotan siihen että vierelleni saan ihmisen
kuka siihen kuuluukin,
tai oikeastaan asia taitaa olla kyllä niin päin
että mä pääsen siihen mihin itse kuulun.- AnonyymiUUSI
Tästä miten aloitit naisia juustoille esittävä setä jo huomaa, että olet mies. Vain miehet puhuu miehen saamisesta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tästä miten aloitit naisia juustoille esittävä setä jo huomaa, että olet mies. Vain miehet puhuu miehen saamisesta
Haist jotain jo pikkuhiljaa....
Kuin monta kertaa sulle pitää sama sanoa?
Tule ja tarkista tilanne!!
Tosin kyllä se pitäis olla jo muutenkin (sullakin) tiedossa et olen nainen.......
- AnonyymiUUSI
Ikävä tulee korvata käivällä ja ihastuneisuus haistuneisuudeksi pikimiten.
- AnonyymiUUSI
en. he sopii tooisilleen koska on sporttisia ym
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3178123Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne996369Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743673- 702440
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402430- 422204
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222176Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962014- 831877
- 481575