Et saanut kaivattuasi
Oletko katkera kun
153
6676
Vastaukset
- Anonyymi
En luukut kiinni ja unta palloon. Kyllä se siitä.
- Anonyymi
-
-
------------------ Se Oli - - MYRKYN-Vihreä SDP:n PUNIKKI-Kommunisti - !
-
-
- Anonyymi
Miten niin en saanut?
- Anonyymi
Aloittaja puhuu vain itsestään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkin sen voisi tosiaan tulkita näistä palstaäijän gallupeista montaa eri marjaanaatiinaa jne koskien.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkin sen voisi tosiaan tulkita näistä palstaäijän gallupeista montaa eri marjaanaatiinaa jne koskien.
Tarkoitat varmaankin palstaämmän gallupeista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitat varmaankin palstaämmän gallupeista.
Miksi minä haluaisin näin ymmärtää maailmaa? Koitaha panostaa niiden muiden ajatusten pakottamiseen, kaalimaan kakara👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mietin, mies harvemmin on katkera. Enempi erehtyväinen uskomaan toisesta liian hyvää. Huono ihminen on helppo nollata hyvistä tuntemuksista pois, muttei unohtaa sitä pahuutta hänessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mietin, mies harvemmin on katkera. Enempi erehtyväinen uskomaan toisesta liian hyvää. Huono ihminen on helppo nollata hyvistä tuntemuksista pois, muttei unohtaa sitä pahuutta hänessä.
Nyt oli aloittajasetä melkosta soopaa tälle toiselle saippuaoopperan mestarille👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt oli aloittajasetä melkosta soopaa tälle toiselle saippuaoopperan mestarille👍
Puhu sinä uhriutuja vaan omasta puolestasi, ku arvauksetkin ovat mitä sattuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhu sinä uhriutuja vaan omasta puolestasi, ku arvauksetkin ovat mitä sattuu?
No niinpä tietenkin. Käytätköhän termiä uhriutuja ihan asiaanosuvasti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niinpä tietenkin. Käytätköhän termiä uhriutuja ihan asiaanosuvasti?
Miellän uhriutujat toisten mustamaalaajiksi, jotka myös kyvyttömiä näkemään muunlaista totuutta, kuin jonka itse kokevat oikeaksi? Heille on vain yhdenlaista totuutta, joka ei muuksi muutu, eivät näe itsessään koskaan mitään vikaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hymiöomijakin on herännyt! Mitä peukun lisäksi oli aikeissa omia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hymiöomijakin on herännyt! Mitä peukun lisäksi oli aikeissa omia?
Ei mitään, seku jubailla vaan menemään. Ihan laillista on ns
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miellän uhriutujat toisten mustamaalaajiksi, jotka myös kyvyttömiä näkemään muunlaista totuutta, kuin jonka itse kokevat oikeaksi? Heille on vain yhdenlaista totuutta, joka ei muuksi muutu, eivät näe itsessään koskaan mitään vikaa?
No sinun kannattaa varmaan palstasetä säästää tämä hieno kysymysten sarja toisentyyppiseen istuntoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. En ole katkera.
- Anonyymi
En halunnut yhtäkään paljon nuorempaa elämääni, joten en todellakaan ole katkera!
- Anonyymi
Laitappa muitakin tunnisteita kun täällä on muita joilla on päinvastainen tilanne.
- Anonyymi
Niin ei se tosiaan ole palstasetä hääviä sekään jos ikäeroa on siihen toiseenkaan suuntaan kovin paljon. Kokemuksesta? Ehkä
- Anonyymi
En. Olisin toivonut vain vähän erilaista kohtelua.
- Anonyymi
Sama. Satutti niin paljon, että ei miehet enää kiinnosta ollenkaan. Miten voikin joku rikkoa vielä lisää jo valmiiksi rikottua? Minusta tuntuu, että saa sillä nostettua aina hetkeksi itseään, kun tuhoaa jonkun naisen elämän. Jos ei olisi niitä lapsuuden traumoja ja menetyksiä, en olisi vilkaissut edes tuonkaltaisia miehiä. Pelkkiä traumakemiasuhteita on ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama. Satutti niin paljon, että ei miehet enää kiinnosta ollenkaan. Miten voikin joku rikkoa vielä lisää jo valmiiksi rikottua? Minusta tuntuu, että saa sillä nostettua aina hetkeksi itseään, kun tuhoaa jonkun naisen elämän. Jos ei olisi niitä lapsuuden traumoja ja menetyksiä, en olisi vilkaissut edes tuonkaltaisia miehiä. Pelkkiä traumakemiasuhteita on ollut.
Kostatko äidillesi jotain näillä naisperformansseilla? Tuli nyvvaa mieleen kysäistä kun otit tuon raumakulman puheeksi. T keski-ikäinen nainen empatialla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Surullista kuulla. Kova kohtalo. Toivottavasti sun kohtalo kääntyy parhain päin ja löydät rinnallesi aidon, ihanan, rehellisen, fiksun, hellän ja yli kaiken tasapainoisen miehen. Sun ite myös käytävä läpi menneisyyttä ja tehtävä työtä saadaksesi itsellesi sisäistä turvaa, itkettävä pois kaikki patoutuneet itkusi, opeltava ihmissuhdetaitoja, ja niistä tärkein puolesi pitäminen ja ikiomien rajojen luominen. Sun kanssa ei kukaan enään saa pelleillä. Voimia ja balsamia sun sydämen haavoille Taivaan Isältä, sitä sinulle rukoilen 🩷💫
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Surullista kuulla. Kova kohtalo. Toivottavasti sun kohtalo kääntyy parhain päin ja löydät rinnallesi aidon, ihanan, rehellisen, fiksun, hellän ja yli kaiken tasapainoisen miehen. Sun ite myös käytävä läpi menneisyyttä ja tehtävä työtä saadaksesi itsellesi sisäistä turvaa, itkettävä pois kaikki patoutuneet itkusi, opeltava ihmissuhdetaitoja, ja niistä tärkein puolesi pitäminen ja ikiomien rajojen luominen. Sun kanssa ei kukaan enään saa pelleillä. Voimia ja balsamia sun sydämen haavoille Taivaan Isältä, sitä sinulle rukoilen 🩷💫
Ei kannata varattuja piirittää,eikä tehdä aviorikoksia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata varattuja piirittää,eikä tehdä aviorikoksia!
Mä en kuulu siihen sakkiin joka varattuja jahtaa. Onkos sulla itelläs sitten korkea moraali? Joten säästä saarnasi niille, jotka oikeasti ovat petollisia ja kuka mäkään oon oikeesti tuomitsemaan ketään. Kuka voi heittää ensimmäisen kiven?💫🩷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kostatko äidillesi jotain näillä naisperformansseilla? Tuli nyvvaa mieleen kysäistä kun otit tuon raumakulman puheeksi. T keski-ikäinen nainen empatialla
,,jolla on munat.
- Anonyymi
En ole katkera ei sellaisen ärripurrin kanssa ketään ole
- Anonyymi
Tän piti mennä näin. Luulen että molemmat onnellisempia näin.
- Anonyymi
En voi sille mitään jos valitsi jonkun toisen toki harmittaa mutta ei elämä mikään valintatalo ole. Yksinkin voi olla.
- Anonyymi
Jokaisella on oikeus olla sellaisen ihmisen kanssa, jonka kokee omanlaisekseen kaikin puolin. Samanikäisyys on tärkeä kriteeri!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokaisella on oikeus olla sellaisen ihmisen kanssa, jonka kokee omanlaisekseen kaikin puolin. Samanikäisyys on tärkeä kriteeri!
On mutta jos se toinen valitsi jonkun muun niin silloinhan toiselle osapuolelle jäi pelkkä lapanen.
- Anonyymi
Kyllä oikeus tapahtuu. Se on varma. Nyt ei ihan ehi
- Anonyymi
en 🤠 saa mua paremman 👌
- Anonyymi
Olipas ajattelevaisesti sanottu 🏆
- Anonyymi
Onko autoja?
- Anonyymi
On, tietenkin on. Miksi kyselet?
- Anonyymi
Onneksi on...
- Anonyymi
Mitä meinaatte puuhailla niillä autoilla kiertää rundia kylän kolmea liikenneympyrää ympäri? Hahaha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä meinaatte puuhailla niillä autoilla kiertää rundia kylän kolmea liikenneympyrää ympäri? Hahaha.
Kiinnostais edelleenkin tietää, että mikä on ollut se Varsinainen tavoite koko hönöilyssä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostais edelleenkin tietää, että mikä on ollut se Varsinainen tavoite koko hönöilyssä
Special operation sanoi röllövatta ihaillen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen minäkin haluaisin tietää, koska luulin aina että se olisi ollut kotitöiden tekeminen ja sellaiseen kuvaan en itseäni saa! Toinenkin tuli mieleeni, mutta ei sekään ole minun näköistäni elämää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kateus puhuu voi voi 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kateus puhuu voi voi 🤔
Mitä kadehdittavaa on siinä, että joku henkiseti iltapäiväkerhon tasoinen poppoo pyörii räät sun muut nokassa pitkin poikin ilmeisesti ihan vaa tekemisen meiningin vuoksi? Tai siinä että niitä jostain syystä ihailleet paikalliset miettii hiki hatussa, miten kirjoittaa itsensä ulos?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kadehdittavaa on siinä, että joku henkiseti iltapäiväkerhon tasoinen poppoo pyörii räät sun muut nokassa pitkin poikin ilmeisesti ihan vaa tekemisen meiningin vuoksi? Tai siinä että niitä jostain syystä ihailleet paikalliset miettii hiki hatussa, miten kirjoittaa itsensä ulos?
Kuten ehkä muutenkin ihmiset, jotka ei ole osanneet tehdä muuta ku istua peukku ahterissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikee saarnamies
- Anonyymi
En. Sain paljon paremman.
- Anonyymi
En ole katkera, kun ihan oma syyni, että tässä kävi näin. Mitäs menin ihastumaan mieheen, jonka tiesin varatuksi. Kun olisi pitänyt ottaa etäisyyttä, menin lähemmäksi. Aina vain enemmän hakeuduin hänen seuraansa, vaikka yritin pysyä poissa. Jos se mies on kuin magneetti, niin minä olen avaruusromua.
Hankalan tästä tilanteesta tekee se, että on pakko nähdä. En ole sellainen henkilö, joka pystyy ignooraamaan ja kohtelemaan toista kuin ilmaa. Enkä haluakaan, pidän hänestä ihmisenä. Ei ole tässä tapahtunut mitään huonoa ja väärää, minä vain olen ihan hupsu hepsankeikka, kun aloin satuilemaan itselleni.
Se on vain aika vaarallista olla hänen lähellä, osaa hurmata. Olen kai tavallista heikompi yksilö, kun sai pääni sekaisin. Täytyy nyt mennä tämän läpi ja tuntea tunteet. Kaikki kyllä järjestyy.- Anonyymi
Siis mies hepsankeikka! Olet kyllä huvittava olento!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä naisia esittävä höpinätötterö on huvittava
- Anonyymi
Pakko-oireiden valtaama.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harjaa hampaas hölmö.
- Anonyymi
Ai en tienny että juttu on jo ohi. 🤭Vasta alkaa.
- Anonyymi
En ole katkera
- Anonyymi
Ei mikään ole ohi minun ja hänen välillä❤️
- Anonyymi
Onpa kiva kuulla ❤
- Anonyymi
Niin minäkin tilanteesta ajattelen vaikka välillä nähdään ja pidetään yhteyttä vähemmän ❤️
- Anonyymi
Katsotaanpa kuka on katkera sen jälkeen pahuudentekjät.
- Anonyymi
anna tulla vaan.
- Anonyymi
En elämä vie elämä tuo
- Anonyymi
En elämän ihanuus.
- Anonyymi
En, kesä, menot, mahdollisuudet.
- Anonyymi
En, miksi olisin. Itseasiassa huomasin juuri, että kun vapaapäiviä. Aika meni muualla kuin tällä palstalla. Aurinko, kesätuuli vie ulos.
- Anonyymi
Kesätuulet kutsuu seikkailuun 🎶🎵🎶
- Anonyymi
Mikään sellainen ei voi olla ohi, joka ei ole vielä alkanutkaan.
- Anonyymi
En. Jos hän on niin vajakki että täällä kiusaa exäänsä jonka petti ja jätti, kertoo todellisen luonteensa. Parempi ilman häntä, aika näyttää sen muillekin mikä miehiään on.
- Anonyymi
Satua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Satua.
Joo, se elämä olikin vain satua, mikä mulle esitettiin oikeana. Puukkoa tuli selkään.
- Anonyymi
Katkera ei kyllä nyt kuvaa mun oloa ollenkaan.
- Anonyymi
En ole katkera. Toivon hänelle vain hyvää, mitä se sitten onkin.
- Anonyymi
Näin ajattelen minäkin.
- Anonyymi
Miten niin? Hän asuu jo sydämessäni..
- Anonyymi
Olen lähinnä vihainen itselleni kun siinä hetkessä oli muitakin murheitä ja hän valitsi paremman.
- Anonyymi
Valinta jo 45v sitten,milloin muka sinut?tyhmäkö olet vai mikä?
- Anonyymi
Kyllä,piti vaimonsa.
- Anonyymi
Näin unen, missä hän oli pikkupoika, joka käveli käsi kädessä vaimonsa kanssa.
Se ehkä kuvaa miten hän suhtautuu vaimoonsa. Ei se "äiti" päästä pikkupoikaa kädestään irti.
- Anonyymi
Katkeran en. Hieman surullinen kyllä.
- Anonyymi
Nii just!
- Anonyymi
Olisinpa vaan jonkun sylissä.
Etenkin just nyt kun kaikki hajoo,
olis tarpeellista toiselle ihmiselle tässä
vieressä ja halimassa.
Edes ystävälle.........
- Anonyymi
Enkö saanut kaipaamaani miestä?
Kukahan se muuten mahtoikaan olla?
Ompa kyllä aika jännää se kuinka sä tunnut tietävän asiasta paremmin kun mä itse tiedän.
Mutta vaikken saisikaan niin ei mulla siltikään olisi syytä katkeruuteen vaikka surisinkin.
Katsos kun siinä tapauksessa sehän on vaan yksinkertaisesti tarkoitettu menemään sillein.
Luotan siihen että vierelleni saan ihmisen
kuka siihen kuuluukin,
tai oikeastaan asia taitaa olla kyllä niin päin
että mä pääsen siihen mihin itse kuulun.- Anonyymi
Tästä miten aloitit naisia juustoille esittävä setä jo huomaa, että olet mies. Vain miehet puhuu miehen saamisesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä miten aloitit naisia juustoille esittävä setä jo huomaa, että olet mies. Vain miehet puhuu miehen saamisesta
Haist jotain jo pikkuhiljaa....
Kuin monta kertaa sulle pitää sama sanoa?
Tule ja tarkista tilanne!!
Tosin kyllä se pitäis olla jo muutenkin (sullakin) tiedossa et olen nainen....... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten meni noin niiko omasta mielestäsi toi?
Vain miehet puhuu miehen saamisesta...
Mistäs naiset sitten puhuu sun mielestäsi?
Ootpas sä pahasti katkera jostain syystä :( Katkera ja kitkerä.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosin kyllä se pitäis olla jo muutenkin (sullakin) tiedossa et olen nainen.......Toisinaan!+-0 Jätä jo rauhaan se mies!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosin kyllä se pitäis olla jo muutenkin (sullakin) tiedossa et olen nainen.......Sun kirjakieli ja varovaisuus paljastaa sut joka kerta🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Suksi kuuseen jo!
- Anonyymi
Ikävä tulee korvata käivällä ja ihastuneisuus haistuneisuudeksi pikimiten.
- Anonyymi
en. he sopii tooisilleen koska on sporttisia ym
- Anonyymi
Okay!aika näyttää!
- Anonyymi
Höpö höpö Lottovoitto! Vapaus! Kohti parempaa suhdetta<3
- Anonyymi
Niinpä! Vapaus!
- Anonyymi
I' m dancing, singing and praising God with joy because this so called love is over. Yes yes yes 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Eipä se minusta kiinni jöänyt
- Anonyymi
Ei voi olla katkera jos asiat on mennyt kuten niiden pitikin mennä. Rauha vallitsee ja ihmisillä hyvä tahto .
Uskon oikeaan järjestykseen. On kuitenkin mahdollista,että ikävöin häntä loppuelämäni.
Ja se on taas mun oma asiani. - Anonyymi
En. Jos ihastuu, on aina se riski, että satuttaa itsensä. Musta on mahtavaa tajuta, et mä vielä pystyn ihastumaan. ❤️ Hänessä ei ole vikaa, hän on ihana.
- Anonyymi
En ole katkera. Mies oli kiinnostunut, mutta sillä hetkellä olin töistä vain niin uupunut, että voimat eivät riittäneet lähempään tutustumiseen. Hän on varmaankin löytänyt jonkun toisen.
- Anonyymi
Teidät etten ole. Älä viitsi.
- Anonyymi
En ole, välillä kiroilen itseäni koska tällaiseen jumahdin, mutta se ei ole katkeruutta, se on vaan väliaikaista huumorin puutetta, eikä sillä mitään tekemistä jonkun toisen henkilön ”saamisen” kanssa.
- Anonyymi
Omin, mutta onneksi pikku-ukot ovat puhuneet mulle järkeä. Mä olin pitkään niin, niiiiiiiin katkera, siitä ei ollut leikki kaukana. 👾
- Anonyymi
Samalla radalla kuljet😭😭
- Anonyymi
En koska en ole vielä päässyt edes juttelemaan hänen kanssaan. Hän on ihana tummatukkainen lyhyt mies! Koen valtavaa iloa kun ajattelen häntä! Tekisi niin mieli halata häntä. Askel on kevyt kulkea, koska hän on mielessäni!
- Anonyymi
Minua harmittaa kun olen itse niin hankala, niin ei nainen ikinä voi varmaan rakastaa minua. Kun ei edes nähdä ja olla tekemisissä. En ole katkera vaikka näyttääkin siltä ettei toivoa ole. Rakkaus kärsii kaiken ja kestää, siis se oikea rakkaus, eikä muistele kärsimäänsä pahaa.
- Anonyymi
Kuulostat neidiltä ???pim pim
- Anonyymi
Olen. Koska olisin saanut jos olisin nuorena ottanut.
- Anonyymi
Nyt vanhana et enää jaksa juosta perässä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt vanhana et enää jaksa juosta perässä?
Tuota ei tarvitsisi kysyä jos tietäisi miten eri tolalla elämämme on. Olen kyllä silti yrittänyt turhaan tavoitella.
- Anonyymi
Haudassa makaakin jo👍rip
- Anonyymi
Miksi siitä katkera olisi jos hyvin kävi hän löysi tai kohtasi paremman etsimällä harvemmin etsii jotain tiettyä ja usein kertoo liikaa siitä millaista etsii ja toinen esiittää olevansa sitä mitä etsii siihen asti kunnes on saanu sen mitä haluaa siksi mä luotan noilta osin sattumaan mielummin sekään ei aina toimi tokikaan töiden osalta taas yleensä olen löytäny aina sen mitä olen etsiny tosin töiden suhteen mulla ei ole si taas ollu rima edes korkealla kuhan jotain tehny mistä on saanu palkan jolla pärjää monesti kun on nää jos töiden suhteen on liian ronkeli ei tartti mitään edes tehdä toki siinäkin on nykyäännjo paljon mikä rajottaa koulutusvaatimusten takia mahdollisesti se kuinka töihin pääsee kulkemaan ym jotain muita pikku tekijöitä mu niidtä on raksalla yleensä selvinny sillä että sanoo et en ole ammattilainen tuohon työhön mu miksipä sitä ei voisi yrittää/opetella
- Anonyymi
En jaksa lukea.🤮
- Anonyymi
Tylsä saarna.
:/
- Anonyymi
Jos ei ole vielä alkanutkaan, niin ei voi olla katkera.
- Anonyymi
Olen onnellinen, jos hän on onnellinen. Uskon että kohtalomme on etukäteen sinetöity ja se on tapahtuva mikä on tarkoitettu.
- Anonyymi
Kysy siltä mieheltä,turhaa täällä huutelet!
- Anonyymi
En.
- Anonyymi
En. Itseäni syyttäminen vain. Olisin voinut jutella. Korkeintaan olisi selvinnyt, että hän ei pidäkään minusta tai kemiat eivät kohtaakaan.
- Anonyymi
Palstaäijä vastailee itse itselleen esiintyen naisena, ketjusta ketjuun. Ex-vaimo välillä vähän vauhdittaa keskustelua esiintymällä harhaiselle miehelle milloin minäkin lyylinä.
Naiset (siis useat) jakaneet kokemuksia stalkkaavasta ja häiritsevästä palstasedästä, joka vainoaa ilmeisesti jokaista jonka pöksyihin ei pääse.
Joku palsta-asujan "kaivatuista" (lue vainotuista) puhunut asiasta poliisinkin kanssa.
Jättäkää nämä sairasmielisen miehen keskustelunavaukset ja lukemattomat vastaukset omiin kyselyihinsä - ihan omaan arvoonsa.
Hänen niin sanotut "suhteensa" palstakaivattuihinsa ovat olemassa vain kahdessa paikassa: harhaisen palstaukon omassa päässä ja tietokoneen ruudulla, sitä mukaan kun äijä kerkeää tarinaa tuottaa.- Anonyymi
Boring…
- Anonyymi
Neiti höpisee sekavia. Pirtelökoneessako istut🐻❄️
- Anonyymi
Aloittaja voisi avata tätäkin keskustelua, että millä motiivilla jonkun pitäisi olla katkera? Yleensä realiteetit ovat se ykkösasia ja mitä ovatkaan itse kullakin.
- Anonyymi
Ei kaikesta "saamattomuudesta" tarvitse katkeroitua vaan hyväksyä oma inhimillisyys. Elämään on tultu oppimaan ja toinen ihminen on se, joka opettaa meitä kasvamaan, käsittelemään ja tuntemaan omia tunteitamme. Kaiken järkytyksen ja prosessoinnin jälkeen se toivottavasti on enemmän positiivista kuin negatiivista lopputulosta.
- Anonyymi
Olen täällä palstaukkeli.
Tunnistat minut heti.
Minulla on lyhyt ja harveneva harmaanruskea tukka.
Vyötärö leveämpi kuin lantio - aina kai ollutkin.
Karvaiset sääret ja eturauhasvaivoja.
Ja mikä parasta, olen lähempänä kuin arvaatkaan:
Sen kun katsot peiliin!
Rakkaudella Minulle itselleni
ikiomalla höpötötterölleni - Anonyymi
En. V.tuttaa on oikea sana. Mutta yli pääsen kyllä. Näin se menee. Joku kiinnostuu minusta, minä en hänestä. Minä kiinnostuin vaan henkilöstä, joka ei kiinnostunut minusta.
- Anonyymi
Toivoisin, ettei kaikki olisi vielä ohi, vaan olisi ollut vain mutkia matkassa.
- Anonyymi
Toivottavasti näin onnellisesti ois tämä tilanne! En vaan toivo liikaa etten sitten pety. Mutta jätän oven auki. Jos on tarkoitettu että jonkin sortin suhde alkais saa tulla mun puolesta. Ovi on auki...🩷💫
- Anonyymi
very
- Anonyymi
En ole katkera, mutta olen saanut paljon huonoa ja kuulun vähän kyllä onneksisiin, tai on hyviä henkilöitä elämässä. Ja kyllä eräs kävi eilen, ei sitten anna periksi ja on kyllä ihan erilainen nykyään. ehkä tämä omasta elämästä kertominen purki tämän tilanteen.
- Anonyymi
En ole.Olen katkera,vihainen,pettynyt koska kaivattu osallistui minun kiusaamiseeni ja kyllä vaikkei itse sitä tehnyt mutta tiesi eikä kertonut.
Olen ERITTÄIN VIHAINEN mutta en kaivatulle kuitenkaan. - Anonyymi
Lähinnä enemmänkin pettynyt.
- Anonyymi
en missään nimessä ei ole muiden rakkaus multa pois. hyvännäkösiä lapsettomia kauniita upeita riittää! tottakai heille on kysyntää ja saavat valkata ns parhaimmat päältä. niin sen kuuluu mennä. ylijäämät on ylijäämiä ja thats it. elän siinä todellisuudessa edelleen.
- Anonyymi
Hyväö kesäö.
- Anonyymi
Katkera? En.
Tuntuu vain maailman suurimmalta virheeltä ja vääryydeltä, ettemme voi olla yhdessä. Naiselta.- Anonyymi
En ole.
- Anonyymi
Pitäis ehkä yrittää ekaks kunnolla, et tietäis, voisiko saada. Jos ei yritä, ei voi tietää. Sit voi olla katkera itselleen, ettei uskaltanut.
- Anonyymi
En oo, jos toinen ei vastaa tunteisiini mitenkään niin sitten se on tarkoitettu niin. Rakennan yhteistä elämää ja tulevaisuutta sitten jonkun muun kanssa tulevaisuudessa. Levitän vain käteni nyt ja totean että elämä menee kuin menee ja kaikkeen ei voi täysin itse vaikuttaa vaikka paljon voikin. Kyllä joku on vielä tarkoitettu elämään tätä elämää kanssani.
- Anonyymi
En ole.
- Anonyymi
Miksi olisin jos mies on epävakaa ja kypsymätön?
Mn- Anonyymi
Ei astu sisään. Fuuuk Offfis vaan!
- Anonyymi
En miksi olisin meri on täynnä kalaa
- Anonyymi
Jotkut kalat ei haise 🥴💨
- Anonyymi
Katkeruus on rumaa. Jos hän ikinä minun kanssani haluaisi olla ja minut huolii tulevaisuudessa, minä tulen "saamaan" hänet!
- Anonyymi
(Nauraa)
Surkea ketju.👎🏾- Anonyymi
❤️👍
- Anonyymi
En. Sain kaipaamani sijaan tilaa elää omanlaiseni elämän.
- Anonyymi
Orjana chattiketjussa, tsemppii!
- Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
Lahjat odottavat naista
- Anonyymi
Minä en osaa tätä kautta rakastua, tiedän kyllä että tätä kovasti tätä toivottiin että olisi saanut tuntea vuorostaan mitä se on olla kateellinen, saanut turpaan ja kaikkea muuta :) mutta itse tarvitsen rakastumiseen oikeaa elämää. Ja ei riitä vain raha, komea ulkonäkö tai kivat sanat :)
ja kun ei niille mene perille ettei niille ole täältä mitään tehty, tai saatu, tai edes juurikaan kostettu. eikä olla edelläänkään niin sanotusti samaa porukkaa- Anonyymi
Minä
Minä
Minä
Minä
:/
- Anonyymi
Onni potkaisi. Miksikö ?? Mieti sitä.
- Anonyymi
Eihän se silloin kaivattu ole? E
- Anonyymi
En oo kun aina tulee uusia.
- Anonyymi
😁🫣
- Anonyymi
Ei aihe pohdittavaa vaadi hah haa
Meikä omaa enemmän sitä mitä täältä ketjusta saa .
Muistelkaa onnettomuuksia,, homeisella palstalla. Joutukaa katkeraksi what ever.
//// Tiedemies
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 804496
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854381Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433729Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163423Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402957Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102674En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä152653IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392003Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581718Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli951253