Oletko katkera kun

Anonyymi-ap

Et saanut kaivattuasi

70

2440

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

En luukut kiinni ja unta palloon. Kyllä se siitä.

• Anonyymi
      UUSI

Miten niin en saanut?

• Anonyymi
        UUSI

Aloittaja puhuu vain itsestään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niinkin sen voisi tosiaan tulkita näistä palstaäijän gallupeista montaa eri marjaanaatiinaa jne koskien.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niinkin sen voisi tosiaan tulkita näistä palstaäijän gallupeista montaa eri marjaanaatiinaa jne koskien.

Tarkoitat varmaankin palstaämmän gallupeista.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitat varmaankin palstaämmän gallupeista.

Miksi minä haluaisin näin ymmärtää maailmaa? Koitaha panostaa niiden muiden ajatusten pakottamiseen, kaalimaan kakara👍

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mietin, mies harvemmin on katkera. Enempi erehtyväinen uskomaan toisesta liian hyvää. Huono ihminen on helppo nollata hyvistä tuntemuksista pois, muttei unohtaa sitä pahuutta hänessä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mietin, mies harvemmin on katkera. Enempi erehtyväinen uskomaan toisesta liian hyvää. Huono ihminen on helppo nollata hyvistä tuntemuksista pois, muttei unohtaa sitä pahuutta hänessä.

Nyt oli aloittajasetä melkosta soopaa tälle toiselle saippuaoopperan mestarille👍

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt oli aloittajasetä melkosta soopaa tälle toiselle saippuaoopperan mestarille👍

Puhu sinä uhriutuja vaan omasta puolestasi, ku arvauksetkin ovat mitä sattuu?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Puhu sinä uhriutuja vaan omasta puolestasi, ku arvauksetkin ovat mitä sattuu?

No niinpä tietenkin. Käytätköhän termiä uhriutuja ihan asiaanosuvasti?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No niinpä tietenkin. Käytätköhän termiä uhriutuja ihan asiaanosuvasti?

Miellän uhriutujat toisten mustamaalaajiksi, jotka myös kyvyttömiä näkemään muunlaista totuutta, kuin jonka itse kokevat oikeaksi? Heille on vain yhdenlaista totuutta, joka ei muuksi muutu, eivät näe itsessään koskaan mitään vikaa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hymiöomijakin on herännyt! Mitä peukun lisäksi oli aikeissa omia?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hymiöomijakin on herännyt! Mitä peukun lisäksi oli aikeissa omia?

Ei mitään, seku jubailla vaan menemään. Ihan laillista on ns

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miellän uhriutujat toisten mustamaalaajiksi, jotka myös kyvyttömiä näkemään muunlaista totuutta, kuin jonka itse kokevat oikeaksi? Heille on vain yhdenlaista totuutta, joka ei muuksi muutu, eivät näe itsessään koskaan mitään vikaa?

No sinun kannattaa varmaan palstasetä säästää tämä hieno kysymysten sarja toisentyyppiseen istuntoon

• Anonyymi
      UUSI

En halunnut yhtäkään paljon nuorempaa elämääni, joten en todellakaan ole katkera!

• Anonyymi
        UUSI

Laitappa muitakin tunnisteita kun täällä on muita joilla on päinvastainen tilanne.

• Anonyymi
        UUSI

Niin ei se tosiaan ole palstasetä hääviä sekään jos ikäeroa on siihen toiseenkaan suuntaan kovin paljon. Kokemuksesta? Ehkä

• Anonyymi
      UUSI

En. Olisin toivonut vain vähän erilaista kohtelua.

• Anonyymi
        UUSI

Sama. Satutti niin paljon, että ei miehet enää kiinnosta ollenkaan. Miten voikin joku rikkoa vielä lisää jo valmiiksi rikottua? Minusta tuntuu, että saa sillä nostettua aina hetkeksi itseään, kun tuhoaa jonkun naisen elämän. Jos ei olisi niitä lapsuuden traumoja ja menetyksiä, en olisi vilkaissut edes tuonkaltaisia miehiä. Pelkkiä traumakemiasuhteita on ollut.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sama. Satutti niin paljon, että ei miehet enää kiinnosta ollenkaan. Miten voikin joku rikkoa vielä lisää jo valmiiksi rikottua? Minusta tuntuu, että saa sillä nostettua aina hetkeksi itseään, kun tuhoaa jonkun naisen elämän. Jos ei olisi niitä lapsuuden traumoja ja menetyksiä, en olisi vilkaissut edes tuonkaltaisia miehiä. Pelkkiä traumakemiasuhteita on ollut.

Kostatko äidillesi jotain näillä naisperformansseilla? Tuli nyvvaa mieleen kysäistä kun otit tuon raumakulman puheeksi. T keski-ikäinen nainen empatialla

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Surullista kuulla. Kova kohtalo. Toivottavasti sun kohtalo kääntyy parhain päin ja löydät rinnallesi aidon, ihanan, rehellisen, fiksun, hellän ja yli kaiken tasapainoisen miehen. Sun ite myös käytävä läpi menneisyyttä ja tehtävä työtä saadaksesi itsellesi sisäistä turvaa, itkettävä pois kaikki patoutuneet itkusi, opeltava ihmissuhdetaitoja, ja niistä tärkein puolesi pitäminen ja ikiomien rajojen luominen. Sun kanssa ei kukaan enään saa pelleillä. Voimia ja balsamia sun sydämen haavoille Taivaan Isältä, sitä sinulle rukoilen 🩷💫

• Anonyymi
      UUSI

En ole katkera ei sellaisen ärripurrin kanssa ketään ole

• Anonyymi
      UUSI

Tän piti mennä näin. Luulen että molemmat onnellisempia näin.

• Anonyymi
      UUSI

En voi sille mitään jos valitsi jonkun toisen toki harmittaa mutta ei elämä mikään valintatalo ole. Yksinkin voi olla.

• Anonyymi
        UUSI

Jokaisella on oikeus olla sellaisen ihmisen kanssa, jonka kokee omanlaisekseen kaikin puolin. Samanikäisyys on tärkeä kriteeri!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jokaisella on oikeus olla sellaisen ihmisen kanssa, jonka kokee omanlaisekseen kaikin puolin. Samanikäisyys on tärkeä kriteeri!

On mutta jos se toinen valitsi jonkun muun niin silloinhan toiselle osapuolelle jäi pelkkä lapanen.

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä oikeus tapahtuu. Se on varma. Nyt ei ihan ehi

• Anonyymi
      UUSI

en 🤠 saa mua paremman 👌

• Anonyymi
        UUSI

Olipas ajattelevaisesti sanottu 🏆

• Anonyymi
      UUSI

Onko autoja?

• Anonyymi
        UUSI

On, tietenkin on. Miksi kyselet?

• Anonyymi
      UUSI

Onneksi on...

• Anonyymi
        UUSI

Mitä meinaatte puuhailla niillä autoilla kiertää rundia kylän kolmea liikenneympyrää ympäri? Hahaha.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä meinaatte puuhailla niillä autoilla kiertää rundia kylän kolmea liikenneympyrää ympäri? Hahaha.

Kiinnostais edelleenkin tietää, että mikä on ollut se Varsinainen tavoite koko hönöilyssä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiinnostais edelleenkin tietää, että mikä on ollut se Varsinainen tavoite koko hönöilyssä

Special operation sanoi röllövatta ihaillen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sen minäkin haluaisin tietää, koska luulin aina että se olisi ollut kotitöiden tekeminen ja sellaiseen kuvaan en itseäni saa! Toinenkin tuli mieleeni, mutta ei sekään ole minun näköistäni elämää!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kateus puhuu voi voi 🤔

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kateus puhuu voi voi 🤔

Mitä kadehdittavaa on siinä, että joku henkiseti iltapäiväkerhon tasoinen poppoo pyörii räät sun muut nokassa pitkin poikin ilmeisesti ihan vaa tekemisen meiningin vuoksi? Tai siinä että niitä jostain syystä ihailleet paikalliset miettii hiki hatussa, miten kirjoittaa itsensä ulos?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä kadehdittavaa on siinä, että joku henkiseti iltapäiväkerhon tasoinen poppoo pyörii räät sun muut nokassa pitkin poikin ilmeisesti ihan vaa tekemisen meiningin vuoksi? Tai siinä että niitä jostain syystä ihailleet paikalliset miettii hiki hatussa, miten kirjoittaa itsensä ulos?

Kuten ehkä muutenkin ihmiset, jotka ei ole osanneet tehdä muuta ku istua peukku ahterissa

• Anonyymi
      UUSI

En. Sain paljon paremman.

• Anonyymi
      UUSI

En ole katkera, kun ihan oma syyni, että tässä kävi näin. Mitäs menin ihastumaan mieheen, jonka tiesin varatuksi. Kun olisi pitänyt ottaa etäisyyttä, menin lähemmäksi. Aina vain enemmän hakeuduin hänen seuraansa, vaikka yritin pysyä poissa. Jos se mies on kuin magneetti, niin minä olen avaruusromua.

Hankalan tästä tilanteesta tekee se, että on pakko nähdä. En ole sellainen henkilö, joka pystyy ignooraamaan ja kohtelemaan toista kuin ilmaa. Enkä haluakaan, pidän hänestä ihmisenä. Ei ole tässä tapahtunut mitään huonoa ja väärää, minä vain olen ihan hupsu hepsankeikka, kun aloin satuilemaan itselleni.

Se on vain aika vaarallista olla hänen lähellä, osaa hurmata. Olen kai tavallista heikompi yksilö, kun sai pääni sekaisin. Täytyy nyt mennä tämän läpi ja tuntea tunteet. Kaikki kyllä järjestyy.

• Anonyymi
        UUSI

Siis mies hepsankeikka! Olet kyllä huvittava olento!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siis mies hepsankeikka! Olet kyllä huvittava olento!

Tämä naisia esittävä höpinätötterö on huvittava

• Anonyymi
      UUSI

Ai en tienny että juttu on jo ohi. 🤭Vasta alkaa.

• Anonyymi
      UUSI

En ole katkera

• Anonyymi
      UUSI

Ei mikään ole ohi minun ja hänen välillä❤️

• Anonyymi
        UUSI

Onpa kiva kuulla ❤

• Anonyymi
        UUSI

Niin minäkin tilanteesta ajattelen vaikka välillä nähdään ja pidetään yhteyttä vähemmän ❤️

• Anonyymi
      UUSI

Katsotaanpa kuka on katkera sen jälkeen pahuudentekjät.

• Anonyymi
      UUSI

En elämä vie elämä tuo

• Anonyymi
      UUSI

En elämän ihanuus.

• Anonyymi
      UUSI

En, kesä, menot, mahdollisuudet.

• Anonyymi
      UUSI

En, miksi olisin. Itseasiassa huomasin juuri, että kun vapaapäiviä. Aika meni muualla kuin tällä palstalla. Aurinko, kesätuuli vie ulos.

• Anonyymi
      UUSI

Mikään sellainen ei voi olla ohi, joka ei ole vielä alkanutkaan.

• Anonyymi
      UUSI

En. Jos hän on niin vajakki että täällä kiusaa exäänsä jonka petti ja jätti, kertoo todellisen luonteensa. Parempi ilman häntä, aika näyttää sen muillekin mikä miehiään on.

• Anonyymi
      UUSI

Katkera ei kyllä nyt kuvaa mun oloa ollenkaan.

• Anonyymi
      UUSI

En ole katkera. Toivon hänelle vain hyvää, mitä se sitten onkin.

• Anonyymi
        UUSI

Näin ajattelen minäkin.

• Anonyymi
      UUSI

Miten niin? Hän asuu jo sydämessäni..

• Anonyymi
      UUSI

Olen lähinnä vihainen itselleni kun siinä hetkessä oli muitakin murheitä ja hän valitsi paremman.

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä,piti vaimonsa.

• Anonyymi
      UUSI

Katkeran en. Hieman surullinen kyllä.

• Anonyymi
        UUSI

Nii just!

• Anonyymi
        UUSI

Olisinpa vaan jonkun sylissä.
        Etenkin just nyt kun kaikki hajoo,
        olis tarpeellista toiselle ihmiselle tässä
        vieressä ja halimassa.
        Edes ystävälle.........

• Anonyymi
      UUSI

Enkö saanut kaipaamaani miestä?
      Kukahan se muuten mahtoikaan olla?

Ompa kyllä aika jännää se kuinka sä tunnut tietävän asiasta paremmin kun mä itse tiedän.

Mutta vaikken saisikaan niin ei mulla siltikään olisi syytä katkeruuteen vaikka surisinkin.

Katsos kun siinä tapauksessa sehän on vaan yksinkertaisesti tarkoitettu menemään sillein.

Luotan siihen että vierelleni saan ihmisen
      kuka siihen kuuluukin,
      tai oikeastaan asia taitaa olla kyllä niin päin
      että mä pääsen siihen mihin itse kuulun.

• Anonyymi
        UUSI

Tästä miten aloitit naisia juustoille esittävä setä jo huomaa, että olet mies. Vain miehet puhuu miehen saamisesta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä miten aloitit naisia juustoille esittävä setä jo huomaa, että olet mies. Vain miehet puhuu miehen saamisesta

Haist jotain jo pikkuhiljaa....
        Kuin monta kertaa sulle pitää sama sanoa?
        Tule ja tarkista tilanne!!
        Tosin kyllä se pitäis olla jo muutenkin (sullakin) tiedossa et olen nainen.......

• Anonyymi
      UUSI

Ikävä tulee korvata käivällä ja ihastuneisuus haistuneisuudeksi pikimiten.

• Anonyymi
      UUSI

en. he sopii tooisilleen koska on sporttisia ym

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      317
      8123
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      99
      6369
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      174
      3673
    4. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      70
      2440
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      40
      2430
    6. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      42
      2204
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      2176
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      196
      2014
    9. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      83