Oletko katkera kun

Anonyymi-ap

Et saanut kaivattuasi

153

6676

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En luukut kiinni ja unta palloon. Kyllä se siitä.

• Anonyymi

-
        -
        ------------------ Se Oli - - MYRKYN-Vihreä SDP:n PUNIKKI-Kommunisti - !
        -
        -

• Anonyymi

Miten niin en saanut?

• Anonyymi

Aloittaja puhuu vain itsestään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinkin sen voisi tosiaan tulkita näistä palstaäijän gallupeista montaa eri marjaanaatiinaa jne koskien.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinkin sen voisi tosiaan tulkita näistä palstaäijän gallupeista montaa eri marjaanaatiinaa jne koskien.

Tarkoitat varmaankin palstaämmän gallupeista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitat varmaankin palstaämmän gallupeista.

Miksi minä haluaisin näin ymmärtää maailmaa? Koitaha panostaa niiden muiden ajatusten pakottamiseen, kaalimaan kakara👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mietin, mies harvemmin on katkera. Enempi erehtyväinen uskomaan toisesta liian hyvää. Huono ihminen on helppo nollata hyvistä tuntemuksista pois, muttei unohtaa sitä pahuutta hänessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mietin, mies harvemmin on katkera. Enempi erehtyväinen uskomaan toisesta liian hyvää. Huono ihminen on helppo nollata hyvistä tuntemuksista pois, muttei unohtaa sitä pahuutta hänessä.

Nyt oli aloittajasetä melkosta soopaa tälle toiselle saippuaoopperan mestarille👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt oli aloittajasetä melkosta soopaa tälle toiselle saippuaoopperan mestarille👍

Puhu sinä uhriutuja vaan omasta puolestasi, ku arvauksetkin ovat mitä sattuu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhu sinä uhriutuja vaan omasta puolestasi, ku arvauksetkin ovat mitä sattuu?

No niinpä tietenkin. Käytätköhän termiä uhriutuja ihan asiaanosuvasti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niinpä tietenkin. Käytätköhän termiä uhriutuja ihan asiaanosuvasti?

Miellän uhriutujat toisten mustamaalaajiksi, jotka myös kyvyttömiä näkemään muunlaista totuutta, kuin jonka itse kokevat oikeaksi? Heille on vain yhdenlaista totuutta, joka ei muuksi muutu, eivät näe itsessään koskaan mitään vikaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hymiöomijakin on herännyt! Mitä peukun lisäksi oli aikeissa omia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hymiöomijakin on herännyt! Mitä peukun lisäksi oli aikeissa omia?

Ei mitään, seku jubailla vaan menemään. Ihan laillista on ns

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miellän uhriutujat toisten mustamaalaajiksi, jotka myös kyvyttömiä näkemään muunlaista totuutta, kuin jonka itse kokevat oikeaksi? Heille on vain yhdenlaista totuutta, joka ei muuksi muutu, eivät näe itsessään koskaan mitään vikaa?

No sinun kannattaa varmaan palstasetä säästää tämä hieno kysymysten sarja toisentyyppiseen istuntoon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. En ole katkera.

• Anonyymi

En halunnut yhtäkään paljon nuorempaa elämääni, joten en todellakaan ole katkera!

• Anonyymi

Laitappa muitakin tunnisteita kun täällä on muita joilla on päinvastainen tilanne.

• Anonyymi

Niin ei se tosiaan ole palstasetä hääviä sekään jos ikäeroa on siihen toiseenkaan suuntaan kovin paljon. Kokemuksesta? Ehkä

• Anonyymi

En. Olisin toivonut vain vähän erilaista kohtelua.

• Anonyymi

Sama. Satutti niin paljon, että ei miehet enää kiinnosta ollenkaan. Miten voikin joku rikkoa vielä lisää jo valmiiksi rikottua? Minusta tuntuu, että saa sillä nostettua aina hetkeksi itseään, kun tuhoaa jonkun naisen elämän. Jos ei olisi niitä lapsuuden traumoja ja menetyksiä, en olisi vilkaissut edes tuonkaltaisia miehiä. Pelkkiä traumakemiasuhteita on ollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama. Satutti niin paljon, että ei miehet enää kiinnosta ollenkaan. Miten voikin joku rikkoa vielä lisää jo valmiiksi rikottua? Minusta tuntuu, että saa sillä nostettua aina hetkeksi itseään, kun tuhoaa jonkun naisen elämän. Jos ei olisi niitä lapsuuden traumoja ja menetyksiä, en olisi vilkaissut edes tuonkaltaisia miehiä. Pelkkiä traumakemiasuhteita on ollut.

Kostatko äidillesi jotain näillä naisperformansseilla? Tuli nyvvaa mieleen kysäistä kun otit tuon raumakulman puheeksi. T keski-ikäinen nainen empatialla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Surullista kuulla. Kova kohtalo. Toivottavasti sun kohtalo kääntyy parhain päin ja löydät rinnallesi aidon, ihanan, rehellisen, fiksun, hellän ja yli kaiken tasapainoisen miehen. Sun ite myös käytävä läpi menneisyyttä ja tehtävä työtä saadaksesi itsellesi sisäistä turvaa, itkettävä pois kaikki patoutuneet itkusi, opeltava ihmissuhdetaitoja, ja niistä tärkein puolesi pitäminen ja ikiomien rajojen luominen. Sun kanssa ei kukaan enään saa pelleillä. Voimia ja balsamia sun sydämen haavoille Taivaan Isältä, sitä sinulle rukoilen 🩷💫

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Surullista kuulla. Kova kohtalo. Toivottavasti sun kohtalo kääntyy parhain päin ja löydät rinnallesi aidon, ihanan, rehellisen, fiksun, hellän ja yli kaiken tasapainoisen miehen. Sun ite myös käytävä läpi menneisyyttä ja tehtävä työtä saadaksesi itsellesi sisäistä turvaa, itkettävä pois kaikki patoutuneet itkusi, opeltava ihmissuhdetaitoja, ja niistä tärkein puolesi pitäminen ja ikiomien rajojen luominen. Sun kanssa ei kukaan enään saa pelleillä. Voimia ja balsamia sun sydämen haavoille Taivaan Isältä, sitä sinulle rukoilen 🩷💫

Ei kannata varattuja piirittää,eikä tehdä aviorikoksia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kannata varattuja piirittää,eikä tehdä aviorikoksia!

Mä en kuulu siihen sakkiin joka varattuja jahtaa. Onkos sulla itelläs sitten korkea moraali? Joten säästä saarnasi niille, jotka oikeasti ovat petollisia ja kuka mäkään oon oikeesti tuomitsemaan ketään. Kuka voi heittää ensimmäisen kiven?💫🩷

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kostatko äidillesi jotain näillä naisperformansseilla? Tuli nyvvaa mieleen kysäistä kun otit tuon raumakulman puheeksi. T keski-ikäinen nainen empatialla

,,jolla on munat.

• Anonyymi

En ole katkera ei sellaisen ärripurrin kanssa ketään ole

• Anonyymi

Tän piti mennä näin. Luulen että molemmat onnellisempia näin.

• Anonyymi

En voi sille mitään jos valitsi jonkun toisen toki harmittaa mutta ei elämä mikään valintatalo ole. Yksinkin voi olla.

• Anonyymi

Jokaisella on oikeus olla sellaisen ihmisen kanssa, jonka kokee omanlaisekseen kaikin puolin. Samanikäisyys on tärkeä kriteeri!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokaisella on oikeus olla sellaisen ihmisen kanssa, jonka kokee omanlaisekseen kaikin puolin. Samanikäisyys on tärkeä kriteeri!

On mutta jos se toinen valitsi jonkun muun niin silloinhan toiselle osapuolelle jäi pelkkä lapanen.

• Anonyymi

Kyllä oikeus tapahtuu. Se on varma. Nyt ei ihan ehi

• Anonyymi

en 🤠 saa mua paremman 👌

• Anonyymi

Olipas ajattelevaisesti sanottu 🏆

• Anonyymi

Onko autoja?

• Anonyymi

On, tietenkin on. Miksi kyselet?

• Anonyymi

Onneksi on...

• Anonyymi

Mitä meinaatte puuhailla niillä autoilla kiertää rundia kylän kolmea liikenneympyrää ympäri? Hahaha.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä meinaatte puuhailla niillä autoilla kiertää rundia kylän kolmea liikenneympyrää ympäri? Hahaha.

Kiinnostais edelleenkin tietää, että mikä on ollut se Varsinainen tavoite koko hönöilyssä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiinnostais edelleenkin tietää, että mikä on ollut se Varsinainen tavoite koko hönöilyssä

Special operation sanoi röllövatta ihaillen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen minäkin haluaisin tietää, koska luulin aina että se olisi ollut kotitöiden tekeminen ja sellaiseen kuvaan en itseäni saa! Toinenkin tuli mieleeni, mutta ei sekään ole minun näköistäni elämää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kateus puhuu voi voi 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kateus puhuu voi voi 🤔

Mitä kadehdittavaa on siinä, että joku henkiseti iltapäiväkerhon tasoinen poppoo pyörii räät sun muut nokassa pitkin poikin ilmeisesti ihan vaa tekemisen meiningin vuoksi? Tai siinä että niitä jostain syystä ihailleet paikalliset miettii hiki hatussa, miten kirjoittaa itsensä ulos?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä kadehdittavaa on siinä, että joku henkiseti iltapäiväkerhon tasoinen poppoo pyörii räät sun muut nokassa pitkin poikin ilmeisesti ihan vaa tekemisen meiningin vuoksi? Tai siinä että niitä jostain syystä ihailleet paikalliset miettii hiki hatussa, miten kirjoittaa itsensä ulos?

Kuten ehkä muutenkin ihmiset, jotka ei ole osanneet tehdä muuta ku istua peukku ahterissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikee saarnamies

• Anonyymi

En. Sain paljon paremman.

• Anonyymi

En ole katkera, kun ihan oma syyni, että tässä kävi näin. Mitäs menin ihastumaan mieheen, jonka tiesin varatuksi. Kun olisi pitänyt ottaa etäisyyttä, menin lähemmäksi. Aina vain enemmän hakeuduin hänen seuraansa, vaikka yritin pysyä poissa. Jos se mies on kuin magneetti, niin minä olen avaruusromua.

Hankalan tästä tilanteesta tekee se, että on pakko nähdä. En ole sellainen henkilö, joka pystyy ignooraamaan ja kohtelemaan toista kuin ilmaa. Enkä haluakaan, pidän hänestä ihmisenä. Ei ole tässä tapahtunut mitään huonoa ja väärää, minä vain olen ihan hupsu hepsankeikka, kun aloin satuilemaan itselleni.

Se on vain aika vaarallista olla hänen lähellä, osaa hurmata. Olen kai tavallista heikompi yksilö, kun sai pääni sekaisin. Täytyy nyt mennä tämän läpi ja tuntea tunteet. Kaikki kyllä järjestyy.

• Anonyymi

Siis mies hepsankeikka! Olet kyllä huvittava olento!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä naisia esittävä höpinätötterö on huvittava

• Anonyymi

Pakko-oireiden valtaama.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harjaa hampaas hölmö.

• Anonyymi

Ai en tienny että juttu on jo ohi. 🤭Vasta alkaa.

• Anonyymi

En ole katkera

• Anonyymi

Ei mikään ole ohi minun ja hänen välillä❤️

• Anonyymi

Onpa kiva kuulla ❤

• Anonyymi

Niin minäkin tilanteesta ajattelen vaikka välillä nähdään ja pidetään yhteyttä vähemmän ❤️

• Anonyymi

Katsotaanpa kuka on katkera sen jälkeen pahuudentekjät.

• Anonyymi

anna tulla vaan.

• Anonyymi

En elämä vie elämä tuo

• Anonyymi

En elämän ihanuus.

• Anonyymi

En, kesä, menot, mahdollisuudet.

• Anonyymi

En, miksi olisin. Itseasiassa huomasin juuri, että kun vapaapäiviä. Aika meni muualla kuin tällä palstalla. Aurinko, kesätuuli vie ulos.

• Anonyymi

Kesätuulet kutsuu seikkailuun 🎶🎵🎶

• Anonyymi

Mikään sellainen ei voi olla ohi, joka ei ole vielä alkanutkaan.

• Anonyymi

En. Jos hän on niin vajakki että täällä kiusaa exäänsä jonka petti ja jätti, kertoo todellisen luonteensa. Parempi ilman häntä, aika näyttää sen muillekin mikä miehiään on.

• Anonyymi

Satua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Satua.

Joo, se elämä olikin vain satua, mikä mulle esitettiin oikeana. Puukkoa tuli selkään.

• Anonyymi

Katkera ei kyllä nyt kuvaa mun oloa ollenkaan.

• Anonyymi

En ole katkera. Toivon hänelle vain hyvää, mitä se sitten onkin.

• Anonyymi

Näin ajattelen minäkin.

• Anonyymi

Miten niin? Hän asuu jo sydämessäni..

• Anonyymi

Olen lähinnä vihainen itselleni kun siinä hetkessä oli muitakin murheitä ja hän valitsi paremman.

• Anonyymi

Valinta jo 45v sitten,milloin muka sinut?tyhmäkö olet vai mikä?

• Anonyymi

Kyllä,piti vaimonsa.

• Anonyymi

Näin unen, missä hän oli pikkupoika, joka käveli käsi kädessä vaimonsa kanssa.
        Se ehkä kuvaa miten hän suhtautuu vaimoonsa. Ei se "äiti" päästä pikkupoikaa kädestään irti.

• Anonyymi

Katkeran en. Hieman surullinen kyllä.

• Anonyymi

Nii just!

• Anonyymi
      • Anonyymi

Olisinpa vaan jonkun sylissä.
        Etenkin just nyt kun kaikki hajoo,
        olis tarpeellista toiselle ihmiselle tässä
        vieressä ja halimassa.
        Edes ystävälle.........

• Anonyymi

Enkö saanut kaipaamaani miestä?
      Kukahan se muuten mahtoikaan olla?

Ompa kyllä aika jännää se kuinka sä tunnut tietävän asiasta paremmin kun mä itse tiedän.

Mutta vaikken saisikaan niin ei mulla siltikään olisi syytä katkeruuteen vaikka surisinkin.

Katsos kun siinä tapauksessa sehän on vaan yksinkertaisesti tarkoitettu menemään sillein.

Luotan siihen että vierelleni saan ihmisen
      kuka siihen kuuluukin,
      tai oikeastaan asia taitaa olla kyllä niin päin
      että mä pääsen siihen mihin itse kuulun.

• Anonyymi

Tästä miten aloitit naisia juustoille esittävä setä jo huomaa, että olet mies. Vain miehet puhuu miehen saamisesta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä miten aloitit naisia juustoille esittävä setä jo huomaa, että olet mies. Vain miehet puhuu miehen saamisesta

Haist jotain jo pikkuhiljaa....
        Kuin monta kertaa sulle pitää sama sanoa?
        Tule ja tarkista tilanne!!
        Tosin kyllä se pitäis olla jo muutenkin (sullakin) tiedossa et olen nainen.......

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten meni noin niiko omasta mielestäsi toi?
        Vain miehet puhuu miehen saamisesta...
        Mistäs naiset sitten puhuu sun mielestäsi?

Ootpas sä pahasti katkera jostain syystä :( Katkera ja kitkerä....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosin kyllä se pitäis olla jo muutenkin (sullakin) tiedossa et olen nainen.......

Toisinaan!+-0 Jätä jo rauhaan se mies!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun kirjakieli ja varovaisuus paljastaa sut joka kerta🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Suksi kuuseen jo!

• Anonyymi

Ikävä tulee korvata käivällä ja ihastuneisuus haistuneisuudeksi pikimiten.

• Anonyymi

en. he sopii tooisilleen koska on sporttisia ym

• Anonyymi

Okay!aika näyttää!

• Anonyymi

Höpö höpö Lottovoitto! Vapaus! Kohti parempaa suhdetta<3

• Anonyymi

Niinpä! Vapaus!

• Anonyymi

I' m dancing, singing and praising God with joy because this so called love is over. Yes yes yes 🤣🤣🤣

• Anonyymi

Eipä se minusta kiinni jöänyt

• Anonyymi

Ei voi olla katkera jos asiat on mennyt kuten niiden pitikin mennä. Rauha vallitsee ja ihmisillä hyvä tahto .
      Uskon oikeaan järjestykseen. On kuitenkin mahdollista,että ikävöin häntä loppuelämäni.
      Ja se on taas mun oma asiani.

• Anonyymi

En. Jos ihastuu, on aina se riski, että satuttaa itsensä. Musta on mahtavaa tajuta, et mä vielä pystyn ihastumaan. ❤️ Hänessä ei ole vikaa, hän on ihana.

• Anonyymi

En ole katkera. Mies oli kiinnostunut, mutta sillä hetkellä olin töistä vain niin uupunut, että voimat eivät riittäneet lähempään tutustumiseen. Hän on varmaankin löytänyt jonkun toisen.

• Anonyymi

Teidät etten ole. Älä viitsi.

• Anonyymi

En ole, välillä kiroilen itseäni koska tällaiseen jumahdin, mutta se ei ole katkeruutta, se on vaan väliaikaista huumorin puutetta, eikä sillä mitään tekemistä jonkun toisen henkilön ”saamisen” kanssa.

• Anonyymi

Omin, mutta onneksi pikku-ukot ovat puhuneet mulle järkeä. Mä olin pitkään niin, niiiiiiiin katkera, siitä ei ollut leikki kaukana. 👾

• Anonyymi

Samalla radalla kuljet😭😭

• Anonyymi

En koska en ole vielä päässyt edes juttelemaan hänen kanssaan. Hän on ihana tummatukkainen lyhyt mies! Koen valtavaa iloa kun ajattelen häntä! Tekisi niin mieli halata häntä. Askel on kevyt kulkea, koska hän on mielessäni!

• Anonyymi

Minua harmittaa kun olen itse niin hankala, niin ei nainen ikinä voi varmaan rakastaa minua. Kun ei edes nähdä ja olla tekemisissä. En ole katkera vaikka näyttääkin siltä ettei toivoa ole. Rakkaus kärsii kaiken ja kestää, siis se oikea rakkaus, eikä muistele kärsimäänsä pahaa.

• Anonyymi

Kuulostat neidiltä ???pim pim

• Anonyymi

Olen. Koska olisin saanut jos olisin nuorena ottanut.

• Anonyymi

Nyt vanhana et enää jaksa juosta perässä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt vanhana et enää jaksa juosta perässä?

Tuota ei tarvitsisi kysyä jos tietäisi miten eri tolalla elämämme on. Olen kyllä silti yrittänyt turhaan tavoitella.

• Anonyymi

Haudassa makaakin jo👍rip

• Anonyymi

Miksi siitä katkera olisi jos hyvin kävi hän löysi tai kohtasi paremman etsimällä harvemmin etsii jotain tiettyä ja usein kertoo liikaa siitä millaista etsii ja toinen esiittää olevansa sitä mitä etsii siihen asti kunnes on saanu sen mitä haluaa siksi mä luotan noilta osin sattumaan mielummin sekään ei aina toimi tokikaan töiden osalta taas yleensä olen löytäny aina sen mitä olen etsiny tosin töiden suhteen mulla ei ole si taas ollu rima edes korkealla kuhan jotain tehny mistä on saanu palkan jolla pärjää monesti kun on nää jos töiden suhteen on liian ronkeli ei tartti mitään edes tehdä toki siinäkin on nykyäännjo paljon mikä rajottaa koulutusvaatimusten takia mahdollisesti se kuinka töihin pääsee kulkemaan ym jotain muita pikku tekijöitä mu niidtä on raksalla yleensä selvinny sillä että sanoo et en ole ammattilainen tuohon työhön mu miksipä sitä ei voisi yrittää/opetella

• Anonyymi

En jaksa lukea.🤮

• Anonyymi

Tylsä saarna.

:/

• Anonyymi

Jos ei ole vielä alkanutkaan, niin ei voi olla katkera.

• Anonyymi

Olen onnellinen, jos hän on onnellinen. Uskon että kohtalomme on etukäteen sinetöity ja se on tapahtuva mikä on tarkoitettu.

• Anonyymi

Kysy siltä mieheltä,turhaa täällä huutelet!

• Anonyymi

En.

• Anonyymi

En. Itseäni syyttäminen vain. Olisin voinut jutella. Korkeintaan olisi selvinnyt, että hän ei pidäkään minusta tai kemiat eivät kohtaakaan.

• Anonyymi

Palstaäijä vastailee itse itselleen esiintyen naisena, ketjusta ketjuun. Ex-vaimo välillä vähän vauhdittaa keskustelua esiintymällä harhaiselle miehelle milloin minäkin lyylinä.

Naiset (siis useat) jakaneet kokemuksia stalkkaavasta ja häiritsevästä palstasedästä, joka vainoaa ilmeisesti jokaista jonka pöksyihin ei pääse.
      Joku palsta-asujan "kaivatuista" (lue vainotuista) puhunut asiasta poliisinkin kanssa.

Jättäkää nämä sairasmielisen miehen keskustelunavaukset ja lukemattomat vastaukset omiin kyselyihinsä - ihan omaan arvoonsa.

Hänen niin sanotut "suhteensa" palstakaivattuihinsa ovat olemassa vain kahdessa paikassa: harhaisen palstaukon omassa päässä ja tietokoneen ruudulla, sitä mukaan kun äijä kerkeää tarinaa tuottaa.

• Anonyymi

Boring…

• Anonyymi

Neiti höpisee sekavia. Pirtelökoneessako istut🐻‍❄️

• Anonyymi

Aloittaja voisi avata tätäkin keskustelua, että millä motiivilla jonkun pitäisi olla katkera? Yleensä realiteetit ovat se ykkösasia ja mitä ovatkaan itse kullakin.

• Anonyymi

Ei kaikesta "saamattomuudesta" tarvitse katkeroitua vaan hyväksyä oma inhimillisyys. Elämään on tultu oppimaan ja toinen ihminen on se, joka opettaa meitä kasvamaan, käsittelemään ja tuntemaan omia tunteitamme. Kaiken järkytyksen ja prosessoinnin jälkeen se toivottavasti on enemmän positiivista kuin negatiivista lopputulosta.

• Anonyymi

Olen täällä palstaukkeli.
      Tunnistat minut heti.
      Minulla on lyhyt ja harveneva harmaanruskea tukka.
      Vyötärö leveämpi kuin lantio - aina kai ollutkin.
      Karvaiset sääret ja eturauhasvaivoja.
      Ja mikä parasta, olen lähempänä kuin arvaatkaan:
      Sen kun katsot peiliin!

Rakkaudella Minulle itselleni
      ikiomalla höpötötterölleni

• Anonyymi

En. V.tuttaa on oikea sana. Mutta yli pääsen kyllä. Näin se menee. Joku kiinnostuu minusta, minä en hänestä. Minä kiinnostuin vaan henkilöstä, joka ei kiinnostunut minusta.

• Anonyymi

Toivoisin, ettei kaikki olisi vielä ohi, vaan olisi ollut vain mutkia matkassa.

• Anonyymi

Toivottavasti näin onnellisesti ois tämä tilanne! En vaan toivo liikaa etten sitten pety. Mutta jätän oven auki. Jos on tarkoitettu että jonkin sortin suhde alkais saa tulla mun puolesta. Ovi on auki...🩷💫

• Anonyymi

very

• Anonyymi

En ole katkera, mutta olen saanut paljon huonoa ja kuulun vähän kyllä onneksisiin, tai on hyviä henkilöitä elämässä. Ja kyllä eräs kävi eilen, ei sitten anna periksi ja on kyllä ihan erilainen nykyään. ehkä tämä omasta elämästä kertominen purki tämän tilanteen.

• Anonyymi

En ole.Olen katkera,vihainen,pettynyt koska kaivattu osallistui minun kiusaamiseeni ja kyllä vaikkei itse sitä tehnyt mutta tiesi eikä kertonut.
      Olen ERITTÄIN VIHAINEN mutta en kaivatulle kuitenkaan.

• Anonyymi

Lähinnä enemmänkin pettynyt.

• Anonyymi

en missään nimessä ei ole muiden rakkaus multa pois. hyvännäkösiä lapsettomia kauniita upeita riittää! tottakai heille on kysyntää ja saavat valkata ns parhaimmat päältä. niin sen kuuluu mennä. ylijäämät on ylijäämiä ja thats it. elän siinä todellisuudessa edelleen.

• Anonyymi

Hyväö kesäö.

• Anonyymi

Katkera? En.
      Tuntuu vain maailman suurimmalta virheeltä ja vääryydeltä, ettemme voi olla yhdessä. Naiselta.

• Anonyymi

En ole.

• Anonyymi

Pitäis ehkä yrittää ekaks kunnolla, et tietäis, voisiko saada. Jos ei yritä, ei voi tietää. Sit voi olla katkera itselleen, ettei uskaltanut.

• Anonyymi

En oo, jos toinen ei vastaa tunteisiini mitenkään niin sitten se on tarkoitettu niin. Rakennan yhteistä elämää ja tulevaisuutta sitten jonkun muun kanssa tulevaisuudessa. Levitän vain käteni nyt ja totean että elämä menee kuin menee ja kaikkeen ei voi täysin itse vaikuttaa vaikka paljon voikin. Kyllä joku on vielä tarkoitettu elämään tätä elämää kanssani.

• Anonyymi

En ole.

• Anonyymi

Miksi olisin jos mies on epävakaa ja kypsymätön?

Mn

• Anonyymi

Ei astu sisään. Fuuuk Offfis vaan!

• Anonyymi

En miksi olisin meri on täynnä kalaa

• Anonyymi

Jotkut kalat ei haise 🥴💨

• Anonyymi

Katkeruus on rumaa. Jos hän ikinä minun kanssani haluaisi olla ja minut huolii tulevaisuudessa, minä tulen "saamaan" hänet!

• Anonyymi

(Nauraa)

Surkea ketju.👎🏾

• Anonyymi

❤️👍

• Anonyymi

En. Sain kaipaamani sijaan tilaa elää omanlaiseni elämän.

• Anonyymi

Orjana chattiketjussa, tsemppii!

• Anonyymi

Kyllä

• Anonyymi

Lahjat odottavat naista

• Anonyymi

Minä en osaa tätä kautta rakastua, tiedän kyllä että tätä kovasti tätä toivottiin että olisi saanut tuntea vuorostaan mitä se on olla kateellinen, saanut turpaan ja kaikkea muuta :) mutta itse tarvitsen rakastumiseen oikeaa elämää. Ja ei riitä vain raha, komea ulkonäkö tai kivat sanat :)

ja kun ei niille mene perille ettei niille ole täältä mitään tehty, tai saatu, tai edes juurikaan kostettu. eikä olla edelläänkään niin sanotusti samaa porukkaa

• Anonyymi

Minä
        Minä
        Minä
        Minä

:/

• Anonyymi

Onni potkaisi. Miksikö ?? Mieti sitä.

• Anonyymi

Eihän se silloin kaivattu ole? E

• Anonyymi

En oo kun aina tulee uusia.

• Anonyymi

😁🫣

• Anonyymi

Ei aihe pohdittavaa vaadi hah haa
      Meikä omaa enemmän sitä mitä täältä ketjusta saa .
      Muistelkaa onnettomuuksia,, homeisella palstalla. Joutukaa katkeraksi what ever.

//// Tiedemies

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      80
      4496
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      85
      4381
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3729
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3423
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2957
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2674
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      15
      2653
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2003
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1718
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      95
      1253
    Aihe