Blocketissa mynnissä "erittäin hyväkuntoinen" Bavaria 33 Cruiser 2014, jonka ylempi styyran saalinki näyttäisi olevan poikki!
Katsokaa ilmoituksen kuva 2.
Eikö myyjä ole tosiaan huomannut, vai miksiköhän noin edustava myyntikuva?
https://www.blocket.se/annons/alvsborg/bavaria_33_cruiser_2014_i_mycket_fint_skick/1401839261
Bavaria 33 Cruiser 2014, saalinki poikki
7
438
Vastaukset
- Anonyymi
Siis tuota tutkaheijastinta saalingin yläpuolellako luulet katkenneeksi saalingin pääksi? Kuvakulma toki saa saalinkien pituudet näyttämään erilaisilta.
- Anonyymi
Katkennut saalingin pää ei taida olla erityisen hyvä tutkaheijastin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katkennut saalingin pää ei taida olla erityisen hyvä tutkaheijastin?
Ammattilaisen kysysmys. Todennäköisesti se katkennut saalingin pää roikkuisi kiinni vantissa ja olisi paremmassa asennossa suhteessa tutkan lähettämiin radioaaltoihin kuin perusasennossa oleva ehjä saalinki. Mutta varmasti varsinainen tutkaheijastin on kuitenkin paremmin toimiva kuin saalinki.
- Anonyymi
Är du dummskeppare, båt är fint skick!
Med det rumpa ögat kan man se radarreflektorn på en intakt fiskelina.
Håll dig borta från båtmarknaden!- Anonyymi
Precis, jag stöder din idé.
- Anonyymi
Laajakulmalla otettu kuva vääristää.
Terv purjehtiva ammattikuvaaja - Anonyymi
Ylläpito ilmeisesti ei pidä siitä että ammattikuvaaja kertoo että laajakulmalinssillä otettu kuva vääristää. Kuva on todennäköisesti otettu kännykällä sellaisesta kulmasta että saalinki ikään kuin roikkuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392701
- 532507
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle492212Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3341923- 1351655
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161515Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71338Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101197- 421106
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661076