Ja huom: kyseessä on sielläpäin TAKUU, ei pelkkä turva kuten Suomessa. Saksassa Relax-takuu on ollut 10 vuotta mutta nostavat 25 vuoteen! Miksi meillä ei tehdä vastaavaa? Meillähän merkki myy paljon joten voisivat tehdä saman päätöksen. Tuollainen 25 vuotta olisi mahtava juttu ja sen pitäisi meilläkin olla takuu. Maahantuojamme vetää välistä isot rahat?
Saksassa Relax-takuu nostetaan 25 vuoteen!
7
99
Vastaukset
- Anonyymi
Kuskeista suurin osa ei selviä 25 vuotta.
- Anonyymi
Hihii, ei ole olemassakaan Relax takuuta.
Nyt Toyotan omapoika alkaa sekoilla oikein kunnolla.- Anonyymi
Saksassa on Relax ja se on takuu, ei pelkkä turva. Juridisesti takuu sitoo valmistajaa laajemmin eikä siinä voi rajata samallla tavalla komponentteja pois kuin meidän turvasta.
- Anonyymi
Harmitaa toi markinoiden paras takuu kymenen vuota vain toitsulta.
- Anonyymi
Ei ole 10 vuoden takuuta vieläkään, vaan mahdollisuus pieneen turvaan jos käyttää merkkihuoltoa tunnollisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole 10 vuoden takuuta vieläkään, vaan mahdollisuus pieneen turvaan jos käyttää merkkihuoltoa tunnollisesti.
Ja vian etsintä ei kuulu relaxiin vaan perivät siitä täyden veloituksen. Nykyhuollossa taitaa olla tuntiveloitus 150 eur....
- Anonyymi
Relax rispektia kuluttajille.👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195