Olen aina ajatellut, että pihani lisää monimuotoisuutta koska siinä kasvaa kasveja, joita sen ulkopuolella ei kasva ja siinä on nurmikkoa, jota ei ympäröivässä luonnossa ole.
Olen kuitenkin ymmärtänyt, että pihan pitäisi muistuttaa sitä luontoa, jota on ympärillä heinikkoineen ja luonnon kasveineen koska muuten eläimet ja erityisesti hyönteiset kuolee.
Minä olen kuvitellut, että jos joku hyönteinen tai eläin viihtyy ympäröivässä luonnossa, niin se pysyy siellä ja sitä on sen elinalueena monituhatkertainen määrä omaan pihaani verrattuna.
Voiko joku selittää miksi ympäröivässä luonnossa elävien olentojen selviäminen on kiinni juuri pihoista, vaikka pihojen ulkopuolelle on niille paremmin sopivaa aluetta silmänkantamattomiin?
Mitä tarkoittaa monimuotoisuus pihan kohdalla?
3
461
Vastaukset 3
- Anonyymi
Istutin omalle pihalle joskus lupiinin koska oon laiska. Sittemmin ne keksivät että mun pitäiskin ruveta kaivamaan toi ylös
- Anonyymi
Tässä taas esimerkki vihreiden luonnon monimuotoisuuden lisääntyminen, mihin vain johtaa. Järki käteen kun sitä päässä ei ole.
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/97f5064c-b050-4294-858b-c1eee10796ca - Anonyymi00004
Itselle monimuotoisuus on sitä että siellä viihtyy ötökät ja lentäväiset. Pitää olla risukasoja ja niittyjä vähintään. Sitten voi alkaa katsella sitä mitä ihminen tarvitsee. Nurmikko on maailman turhin asia ja kaduttaa kun sellaisen menin laittamaan. Kova homma saada se pois. Se on vihreä aavikko jossa ei viihdy mikään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771580
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.104793En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493