Ei voi mitään.
Tulee ikävä
22
1668
Vastaukset
- Anonyymi
Olisin halunnut vain rakkautta sinun kanssa. En muuta.
- AnonyymiUUSI
Ei tule ikävä.
- Anonyymi
Minullekin tulee ikävä häntä, kun lähden pois. n>m
- Anonyymi
Minulle ei tule ikävä, koska olen ihastunut ihan toiseen ihmiseen, jonka kanssa haluan parisuhteen. Hänet pystyn näkemään samassa tilassa kanssani.
- Anonyymi
Eikö aika typerää kirjoitella tänne "minulle ei tule ikävä kun minulla on jo uusi ihminen"? Voi Sylvi sentään ikäväpalstalle piti tulla kertomaan mikset mennyt iloa-palstalle juhlistaman? Tai rakkaus? Kenelle todistelet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö aika typerää kirjoitella tänne "minulle ei tule ikävä kun minulla on jo uusi ihminen"? Voi Sylvi sentään ikäväpalstalle piti tulla kertomaan mikset mennyt iloa-palstalle juhlistaman? Tai rakkaus? Kenelle todistelet?
Ja mitä??? Tiedätköhän edes itse?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle sinä yrität todistella kun avaudut tälle miestrollille aamut illat ja vaivaat ylläpitoa kun tulee ikävä kommentti? Hirveän kova tarve päästä räyhäämään muka jollekkin oletetulle ja sitten kun saa vähän runtua takaisin, niin mennään itkemään ylläpidolle. T
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle sinä yrität todistella kun avaudut tälle miestrollille aamut illat ja vaivaat ylläpitoa kun tulee ikävä kommentti? Hirveän kova tarve päästä räyhäämään muka jollekkin oletetulle ja sitten kun saa vähän runtua takaisin, niin mennään itkemään ylläpidolle. T
Onks kaks vai kolmittais suuntaista täällä hetkellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onks kaks vai kolmittais suuntaista täällä hetkellä.
Entäpä sinulla, jolla ei ole ollut tämän ns keskustelun kanssa mitään tekemistä tähän vastaamaani kommenttiin mennessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäpä sinulla, jolla ei ole ollut tämän ns keskustelun kanssa mitään tekemistä tähän vastaamaani kommenttiin mennessä?
En tiennytkään että se on juuri sinun vastauksesi. Laita ihmeessä lisää tunnisteita juoppo
- Anonyymi
Ai vasta tulee?
- Anonyymi
Niin tuli ja vieläkin on 😢🥹💕
- Anonyymi
Vieläkin tulee 🤕🫤😢🥹
- Anonyymi
Kannattaisiko puhua kaivatulle. Usein asiat sillä selviää. Jos ei niin tee, ikävä voi olla itse aiheutettua. Toki ei siinäkään mitään pahaa ole, jos niin haluaa tai siihen tyytyy. Voimia!
- Anonyymi
No hyvä ei mullakaan
- Anonyymi
Olen vissiin niin autistinen, etten ymmärrä näitä vihjailuja. Joten menee yli käenpesän, valuu kuin vesi hanhenselästä...
- AnonyymiUUSI
Unohdin eilen kysyä vattuillaaks tääl kenties tai jtn
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Unohdin eilen kysyä vattuillaaks tääl kenties tai jtn
Mitä sä tarkoitat?
- AnonyymiUUSI
Onko ikävä?
- AnonyymiUUSI
On!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On!
Mitä tekisit mulle jos sieppaisit?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339