WisdomTree Europe Defence UCITS ETF

Anonyymi-ap

Uskon, että rauha Ukrainassa ei tarkoita Euroopan puolustusteollisuuden kasvun loppumista. Sodan loppuminen on valitettavasti epätodennäköistä, koska Venäjä ei ole halukas neuvottelemaan. Jos Venäjä olisi halunnut neuvotella rauhasta, se olisi hyväksynyt Ukrainan tarjoaman 30 päivän ehdottoman tulitauon jo kauan sitten. Pääsiäisen "tulitauko" ja voitonpäivän "tulitauko" olivat molemmat Putinin temppuja, joilla hän yritti lepyttää Trumpia ja muita ihmisiä, jotka ovat niin typeriä, että uskovat Putinin haluavan rauhaa. Epäilen, että mahdolliset neuvottelut Turkissa tällä viikolla johtavat mihinkään. Jos kestävä rauha saavutetaan, odottaisin Ukrainalta suhteellisen suuria eurooppalaisten aseiden tilauksia, jotta he voivat puolustaa itseään mahdolliselta toiselta täysimittaiselta hyökkäykseltä. Trumpin painostaessa muuta Natoa saavuttamaan 2 prosentin tuoton ja Naton pääsihteerin Mark Rutten vaatiessa jopa 5 prosentin tuoton nousua, odotan, että Euroopan puolustusalan osakkeilla on vielä tilaa kasvaa pisteeseen, jossa nykyiset hinnat olisivat ainakin kohtuullisesti arvostettuja :)

keskustelua juu

25

491

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

kova vaihto

• Anonyymi

ååmi

• Anonyymi

yhdessä sanoo moktar gubta

• Anonyymi

visto meno

• Anonyymi

seon 300e osake vuoden lopuun mennessä

• Anonyymi

WisdomTree Europe Defence UCITS ETF - EUR Acc (EUDF)
      Viimeisin31,550 EUR
      Tänään %+1,92%
      Tänään +/-+0,6000
      Osta31,540
      Myy31,550
      Spreadi %0,02%
      Vaihto (EUR)16 244 897
      Juoksevat kulut0,40%
      13.14.33
      Osta
      Myy

Yleisnäkymä
      Lisätietoja

PS- 5 euroa osake noussut viikossa

• Anonyymi

olisko 400e osake parin vuoden päästä?

• Anonyymi

Jäitä hattuun. Älkää tahallisesti toimien, puhuen ja kirjoittaen houkutelko sijoittajia varomattomuuteen ja edelleen taloudellisiin menetyksiin.

• Anonyymi
    • Anonyymi

kovaa pauketta vaihto

• Anonyymi

Suomalaisen puolustusvälineteollisuuden lippulaivoja ovat Nammo ja Patria.
      Summa Defence on mieikuvitusta, sikailua pörssissä ja tulevaisuuteen kuviteltuja yritysostoja senttiosakkeilla maksaen. Hölmö hype ei paranna maanpuolustusta eikä valtiontaloutta.

• Anonyymi

Erinomaisen aiheellinen ja osuva lausuma. Kiitos sen kirjoittajalle.

• Anonyymi

kovaa vaihtoa

• Anonyymi

vuoden lopussa jo 100e osake?

• Anonyymi
      • Anonyymi

Sota voi olla rahaa, mutta se ei ole tulevaa rahaa kaikille. Sota on enemmän menevää rahaa.

• Anonyymi

Iraniin hyökätään ja aseet käy kaupaksi....

ostan

• Anonyymi

Ei Iranissa tai muuallakaan sodita Summa Defencen valmistamilla aseilla eikä laukausten elementeillä. Näin siksi, että Summa ei valmista aseita.
        Näin yksinkertaista on Summa Defencen vähäisten mahdollisuuksien mieltäminen.

• Anonyymi

Puolustusvälineitten ylitarjonta on varma seuraus. Ja sitten hinnat romahtavat. Tuosta seuraa puolustusvälineteollisuuden osakkeitten arvon rankka romahdus.

• Anonyymi

ehkä 10 vuoden päästä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ehkä 10 vuoden päästä...

Vai 10 vuoden päästä? Yritä ymmärtää, että jo tällä hetkellä kilpailu eliminoi huonoimpia yrityksiä ulos puolustusvälinemarkkinoilta.

• Anonyymi

Lllo

• Anonyymi

Rhein.wtall omitsaa enite

• Anonyymi

Vai niin. Olen eri mieltä. Ukrainan sotatilan jatkumlinen ei takaa millään tavalla Summa Defencen onnistumista pyrkimyksissään.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5096
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3616
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2993
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2985
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      9
      2896
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2343
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1838
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1780
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      135
      1659
    Aihe