Kaduttaa

Typerä sulhanen

Kaduttaa niin per***eesti!! Lauantaina oli polttarit, aika rajut. Tapahtui niin, että loppuillasta humalapäissäni ajauduin hotellihuoneeseen vieraan naisen kanssa... Arvata saattaa, mitä tapahtui.

Aamulla häivyin vähin äänin kotiin, ilman että vieras nainen heräsi/huomasi mitään. Tulevalle vaimolle sanoin jääneeni kaverille yöksi.

En ole tehnyt koskaan m,itään tällaista ja tuntuu todella pahalta. Morsian ei osaa varmaan aavistakaan mitään, koska olen sellainen "kiltti poika", en yhtään pettäjätyyppinen tai naistenmies.

Mietin, kertoisinko tulevalle vaimolleni... Asia painaa minua ja kaduttaa aivan valtavasti. Häämme ovat reilun viikon päästä... Miten käy, jos nyt tunnustan?

Olen maailman typerin sulhanen. :(

30

14629

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mari

      ja olet vasta- ja myötämäessä valmis naimisiin, pitäisin suuni kiinni. Ei tule häitä, jos puhut ja jos tulee niin tosi huono alku yhteiselle taipaleelle, kun morsian itkeskelee petturireissuasi.

      • Yks vaan

        Mutta kyllä se vaikuttaa suhteeseen vaikka ei kerrokaan. Huono alku teit mitä vain.

        Ja tosiaan, käypäs testeissä. Sukupuolitauti se vasta kiva morsiamelle olisikin. Ja käy testeissä vaikka olisi kortsua käytettykin, pelehtiessä sattuu yhtä ja toista.


    • Yks vaan

      Paras kertoa heti totuus. Valheessa eläminen ei voi olla vaikuttamatta teihin ja suhteeseenne. Ja kyllä se morsian aavistaa. Ei välttämättä nyt, mutta varmasti myöhemmin. "Kiltit" ne vasta pettävätkin.

      • hele

        noin lähellähäitä,en kertoisi,tai en siis haluaisi kuulla,jos se oli vaan yhden yön juttu ja et päässyt vieraan makuun että suunnittelet jo tekeväsi sen uudestaan.
        Mutta kannattaa silti keksiä selitys varalle jos juttu paljastuu,mikä,sitä en osaa sanoa,mutta itse ottaisin riskin ja jättäisin kertomatta.


    • The Rat

      1. Kerrot heti. Häät joko tulevat tai sitten eivät
      2. Kerrot juuri ennen itse tilaisuutta. En suosittele
      3. Kerrot heti häiden jälkeen, kuherruskuukaudesta ei oletettavissa kovin lämmintä.
      4. Kerrot suhteen palauduttua normaalimmaksi. Vaimosi ihmettelee miksi kerrot vasta nyt.
      5. Päätät olla kertomatta, mutta asian vaivattua sinua kauan, kerrot. Katso kohta neljä.
      6. Et kerro ollenkaan, mutta jäät kiinni... Yllättävän todennäköistä jos tapahtumalla on yhtäkään todistajaa (se nainen mukaanluettuna)
      7. Et kerro etkä jää kiinni. Vaivaako omaatuntoa?

      Siinähän sitä valittavaa on. :(

      Itse toivon että vastaavassa tilanteessa olisi munaa kertoa saman tien. Kai se on tulevalla vaimollakin oikeus tietää mihin on sitoutumassa...

      • Yks vaan

        Niin minäkin sen koen että morsiamella on oikeus tietää näin isosta asiasta. Kun ei kerro morsiamelle niin tekee ainakin kaksi petosta. Ensin pettää toisen naisen kanssa omaa naistaan ja sitten vielä sitoo petoksella oman naisen vaimokseen.


    • pamahti

      paksuksi?

      • jenna

        olet mielestäni tehnyt todella törkeän tempun ja mielestäni morsiamella on todellakin oikeus tietää asiasta saa sitten päättää haluaako moisen petturin vielä miehekseen??? itse ainakin lähtisin kävelemään. oletko miettinyt että et ole varmasti itse valmis sitoutumaan??teitkö tempun siksi että voisit luistaa häistä mutta nyt et olekkaa enään satavarma sittenkään teitkö oikein. ei tollaseen juttuun vaan ajauduta. vaikka olisi kuinka kännissä niin jokainen tekee päätöksen ITSE ja sinä valitsit sen naisen. känni on minusta todella huono tekosyy. ja muista jos päätät olla kertomatta (tulevelle vaimollesi?) niin ajatteleppa seurauksia sitten kun jäätkin kiinni myöhemmin?? se onkin jo paljon pahempi asia!!niin ja jos et jäisikään kiinni niin kyllä se vaikuttaa suhteeseenne huonolla tavalla! olet tehnyt peruuttamattoman tempun!mikään ei kosaan enään ole kuin ennen! no kumminkin rehellisyttä kannatan vaikka se vaikeaa onkin ja juuri ennen häitä. mutta itseppähän leikkiin lähdit nyt se olisi sitten aikuisena ihmisenä aika viedä loppuun!!!!


    • jenna

      haluan vielä lisätä että hyvä suhde perustuu rehellisyyteen ja rakkauteen!!!!!!

    • koko juttusi

      Istu ihan alas ja kerro kaikki mitä elämässäsi olet tehnyt.
      Kiusaaminen, näpistys, nimittelyt, potkimiset, kiroilut, piereskelyt, v***uilut muille ihmisille,
      Siinähän siitä saat synninpäästön ja näet paljonko morsmaikku sua rakastaa.
      Tärkeintä on tietysti Sinun hyvä omatuntosi

      • Etkö tajua?!

        Millainen ajatusmaailmasi oikein on? Onko sinusta kiusaaminen, näpistely, nimitteleminen, kiroileminen yms. verrattavissa pettämiseen?! Apua. Toivottavasti useimmat ihmiset eivät ajattele noin, muutenhan kaikki pettäisivät.


      • no just joo!!!!

        onko kiroilu ja piereskely mielestäsi verrattavissa pettämiseen???? ei voi muuta tehdä kun sääliä tommosen ajattelumaailman omaavia henkilöitä!!!! ja ikäsi oli 12w????


    • aino-elisa

      siis todella olet itsesi liemeen saanut. näen että sulla on kaks vaihtoehtoa, et kerro ja tapahtuu seuraavaa... omatuntosi kolkuttaa, aiheuttaen sen että vaimosi aavistaa jotain, on taas 2 vaihtoehtoa:
      kerrot totuuden ja kärsit seuraukset tai keksit hätävalheen joka ei vie kuin huonompaan suuntaan ja entistä syvemmälle suohon, ja sama kaava jatkuisi ainoa ero olisi että kun viimein totuuden kertoisit taitaisi olla liian myöhäistä pelastaa mitään...
      Tai sitten kerrot heti mitä kävi ja toivot että morsiammesi ymmärtää ja antaa anteeksi.. jos ei niin toivottavasti löydät itsestäsi selkärankaa ja hoidat ilmoituksen vieraille häiden peruuntumisesta, olisi kohtuutonta että morsiammesi sen joutuisi vielä kestämään...
      totuus sattuu mutta valhe tappaa

    • Sirkku

      Älä nyt hyvä mies kerro mitään. Pahimmassa tapauksessa häät peruuntuu, tai ainakin ne menee munilleen kun morsian vaan märehtii. Ja honeymoonista tulee sitten mitä tulee. Hei, unohda koko juttu!! Sitä ei tapahtunutkaan. Pois pyyhitty. Meni jo!

      • jenna

        eikö morsiammella ole muka oikeus saada titää millasen ihmisenkanssa on vihille menossa???

        KYLLÄ MORSIAMEELA ON OIKEUS TIETÄÄ MILLASEN IHMISEN KANSSA LUPAUTUU ELÄMÄÄN LOPPUELÄMÄN!!!

        jos rakastat morsiantas niin kerrot sille totuuden hän saa sitten itse valita haluaako olla onnellinen kanssasi loppuelämän vai haluaako hän itsellee toisen uskollisen miehen jonkakanssa hän voi sitten olla onnellinen.
        turha tässä on ajatella että entä jos häät peruuntuu ne peruuntuu jos on peruuntuakseen itse olet virhees tehnyt kyllä aikuisen ihmisen pitäisi olla vastuussa teoistaan ja ottaa vastuu teoistaan!!
        ja olla rehellinen ihmiselle jonka kanssa elää!!!!
        oli tyhmästi tehty että pettää morsianta mutta vielä tyhmenpää on viedä morsian vihille tollasen asian varjostamana ja näin ollen päättää morsiammen puolesta itse hänen omasta loppuelämästään se on todella itsekästä ja typerää!!!!


      • Lumikki
        jenna kirjoitti:

        eikö morsiammella ole muka oikeus saada titää millasen ihmisenkanssa on vihille menossa???

        KYLLÄ MORSIAMEELA ON OIKEUS TIETÄÄ MILLASEN IHMISEN KANSSA LUPAUTUU ELÄMÄÄN LOPPUELÄMÄN!!!

        jos rakastat morsiantas niin kerrot sille totuuden hän saa sitten itse valita haluaako olla onnellinen kanssasi loppuelämän vai haluaako hän itsellee toisen uskollisen miehen jonkakanssa hän voi sitten olla onnellinen.
        turha tässä on ajatella että entä jos häät peruuntuu ne peruuntuu jos on peruuntuakseen itse olet virhees tehnyt kyllä aikuisen ihmisen pitäisi olla vastuussa teoistaan ja ottaa vastuu teoistaan!!
        ja olla rehellinen ihmiselle jonka kanssa elää!!!!
        oli tyhmästi tehty että pettää morsianta mutta vielä tyhmenpää on viedä morsian vihille tollasen asian varjostamana ja näin ollen päättää morsiammen puolesta itse hänen omasta loppuelämästään se on todella itsekästä ja typerää!!!!

        Olen aivan samaa mieltä... Onko teidän liitosta tulossa onnellinen, jos sä voit/haluat käyttäytyä noin... Oletko valmis menemään naimisiin?


      • Hermanni

        Samaa mieltä Sirkun kanssa.
        Mitään peruuttamatonta tuskin on tapahtunut, eikä morsiamen tarvitse tietää. Tietenkin sillä edellytyksellä, että itse olet varmasti haluamassa naimisiin.


      • Been there
        Hermanni kirjoitti:

        Samaa mieltä Sirkun kanssa.
        Mitään peruuttamatonta tuskin on tapahtunut, eikä morsiamen tarvitse tietää. Tietenkin sillä edellytyksellä, että itse olet varmasti haluamassa naimisiin.

        Älä kerro. EI todellakaan kannata, jos oikeasti rakastatte toisianne, ja olet tajunnu tehnees niin suuren virheen ettet ikinä tee mitään vastaavaa enää. Olen sitä mieltä että kerran on voitava suhteessa anteeksi antaa virhe, jos se ei lopullisesti ole maailmaa mullistava.
        Toista kertaa en itse antais anteeksi.
        Mutta luultavasti morsiames antais anteeksi hirveän tuskan ja kärsimyksen jälkeen, jos sinua todella rakastaa. Mutta haluatko, että tyttösi kärsii niin jumalattomasti, mitä nainen miehensä syrjähypyistä kärsii?
        Älä siirrä kuormaa omaltatunnoltasi morsiamesi kärsittäväksi, vaan kärsi itte tekosistas äläkä koskaan enää petä häntä.


    • Älä oo sinisilmäinen

      SAMOIN SE SUN NEITSYT MORSIAN OLI SILLIREVA LEVÄLLÄÄN KUN MUSTAPOIKA TREENASI TAPPILIHASTANSA KOVALLA KIIREELLÄ.

      • lehti

        Mielestäni avioliitto perustuu rehellisyyteen. Menet naimisiin väärin perustein ellet kerro. Menet naimisiin valheen kanssa. Onko järkevää mennä naimisiin valheellisin perustein kun totuus kuitenkin tulee ilmi. Voi vaikka saada lapsen tai sukupuolitaudin. Se selittely jälkikäteen voi olla aika hankalaa.


    • Tiuskis

      Jumalauta jos minulle ei kerrottaisi totuutta, niin en antaisi ikinä anteeksi. Minut olisi huijattu naimisiin!

      Jokaisella ihmisellä on oikeus päätäää omasta elmästää - jos et kerro - teet sen morsiamesi puolesta. Hänen itse tulee päättää, mitä tekee.

      Ja ylipäätäänkin valehteleminen on pahempaa kuin pettäminen. Valehtelusta menee luottamus - pettämisen voi vielä jotenkin perustella itselleen. Ehdoton mielipiteeni on, että sinun pitää kertoa.

      Oot kyllä täys typerys - ansaitsetkohan edes häntä?

    • minä

      menittekö naimisiin?

      • niin myönnä että

        ...panitko sitä vosu eli morseinta vielä kaikesta huolimatta, viimeisen kerran, edes kostoksi?

        Ja jos panit, niin toivottavasti sait sen raskaaksi ja tartutit mahdollisen sukupuolitaudin ja loputtoman pettymyksen sekä epäilyksen miessukukuntaa kohtaan.

        Koska nämä asiat se kuitenkin panee seuraavan äijän viaks. Joka sen kanssa jotain vakavampaa yrittää.


    • tepa

      Mieti itsesi kannalta? Mitä sanoisit jos vaimosi tulisi kertomaan sinulle käyneensä vieraissa? Tai ei kertoisi ja saisit kuitenkin tietää jostain?.. Jos olisin tuleva vaimosi ja tietäisin, kostaisin sinulle omiesi silmiesi alla toisen miehen kanssa!!

    • Yhden miehen nainen

      Minun mielestäni tuo on todella alhaista!! Häät viikon päästä ja sit kehtaa tehdä jotain noin julmaa omalle morsiamelleen!!! En ikinä antaisi anteeksi omalle sulhaselleni! EN IKINÄ! Pettämistähän tuo on siinä missä mikä muukin. Miksi ihmiset on tuollaisia toisiaan kohtaan. Eikö koskaan voi olla tyytyväinen siihen mitä itsellä on. Ällöttävää. Toivottavasti kerroit morsiammellesi. Se olisi vähintä mitä voisit
      hänen vuokseen tehdä! *ihmettelee mihin maailma on menossa* Pettämistä ei näköjään pidetä enää oikein minään tekona. KUSIPÄITÄ KAIKKI PETTÄJÄT!!

    • milloinkaan kerro

      Jos minun mieheni olis kertonut juuri ennen häitä olleensa vieraassa olisi häät jääneet ja mies todennäköisesti saanut mennä. Nyt lapsia jo 3, joten heitäkin tarvitsee ajatella, mutta en usko että pettämistä pystyisin anteeksi antamaan, en missään olosuhteissa. Kun mielestäni viina ei ole edes lieventävä asianhaara. Jos ei järki pysy päässä kun juo niin ei kannattais juoda...

      • kivatietää miten kävi...

        olisi kiva jos tulisit tänne myös kertoo miten loppujen lopuksi kävi!!!!!


    • wokki79

      Melkoisesti vaatii rohkeutta tulla kertomaan moinen asia nettiin.
      Kertooko vai jättääkö kertomatta riippuu monista
      tekijöistä, mutta tällaisella palstalla saa varmasti joko puolesta tai vastaan olevia mielipiteitä.
      Syyllisyyden tunteet ovat hyvä juttu, mutta alkoholikaan tuskin on aivan mitätön tekijä asiassa, vai?
      Näihin ihmisten "kypsyysarvointeihin" ei kannata
      jäädä rypemään, vai tunteeko joku sinut kenties kirjoittamasi perusteella läpikotaisin.Paheksunta
      aiheuttaa ihmisille mielihyvää, joten tällainen provokaatio vapauttaa ihmiset hetkeksi ajattelemasta pahaa itsessään.
      Teetpä niin tai näin, et ole siltikään "maailman pahin jätkä".Anna ajan kulua, oppia(joskus virheistäkin)ikä kaikki!

    • dii

      se että on juovuksissa niin ei ole syy pettää! toivottavasti tuntuu tosi pahalta

    • S___

      Voi elämä näitä keskustelijoita ja hurskastelijoita. Okei, olet tehnyt virheen ja tunnet nyt syyllisyyttä. Voit toki kertoa naisellesi ja näin kaataa kaiken hänen niskaansa, syyttömän kontolle.
      Syyllisyys on rangaistuksesi. Älä tuomitse itseäsi vaan ota tapahtunut opetuksena. Näithän nyt, että todella rakastat naistasi ja haluat olla hänen kanssaan, eikö? Joku saattaa pamauttaa tähän: "No ei se nyt oikeesti rakasta sitä josse pettää". Rakkaudessa, kuten elämässä yleensä, juuri tehdään virheitä. Eikö rakkaudessa ole kyse juuri siitä, että halutaan toiselle ihmiselle sitä kaikkein parasta? Älä kerro siis naisellesi, sanoisin. Jos hänen kuuluu tietää tulee totuus jotain kautta hekä vielä julki.

      Kyse on kuitenkin yhdestä ainoasta teosta. Pitkissä liitoissa eläneet ihmiset ovat tod.näk. kokeneet samat vaikeudet kuin muutkin.
      Voimia sulle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe