Poliisin mukaan sudesta löydetty myrkky on erittäin vaarallista ja voimakasta. Poliisin mukaan noin yksi gramma ainetta riittää tappamaan jopa kymmenen ihmistä.
Tällaiset myrkyt ovat ennen kaikkea valtava riski juuri metsästyskoirille, tutkinnanjohtaja Kimmo Tuulenkari kertoo poliisin tiedotteessa.
Poliisin mukaan tiedossa on useita aiempia tapauksia, joissa metsästyskoira on kuollut samaan myrkkyyn. https://yle.fi/a/74-20163464?origin=rss
👉 siitä mihinkään pääse: Olkoon paikkakunta missä päin Suomea tahansa, niin se on täysin varmaa että suuri osa mukamas metsästäjinä itseään pitävät ovat mieleltään sairaalloisia! Siinä ei minkaanlaiset selitykset auta eikä tosiasia muuksi muutu! Siinäpähän sitten samaan joukkoon kuuluvilta sankareilta kuoli metsästyskoiriakin latvalahojen ansiosta.
Susi tapettiin äärimmäisen vaarallisella myrkyllä Puolangalla
12
174
Vastaukset
- Anonyymi
Eivätkö tyypit jotka kylvävät tällaisia vaarallisia myrkkyjä luontoon ole sitten iso turvallisuusriski?
- Anonyymi
No nimenomaan ne ovat turvallisuusriski, sillä mistä kukaan tietää mikä hullulle mieleen juolahtaa. Se ei ole enää huumorin asia kun "epävakaa persoonallisuus" saa käyttönsä strykniiniä.😱
- Anonyymi
"Strykniini voi aiheuttaa myrkytyksen nieltynä, silmien tai nenän kautta tai jopa suoraan paljaalta iholta. Aineen myynti lopetettiin Suomessa jo 1990-luvulla."
Tätä samaa myrkkyä toi ja antoi edelleen tämä kaupungin virassa oleva henkilö. Vastuutonta.
- Anonyymi
Olen masentunut, haluan myrkkyä 🙋🏼♂️
- Anonyymi
Metsästäjiltä löytyy 👆
- Anonyymi
Soittelehan metästysseuroille mut elä sano että ihtees varte, vaan sano että metän elläimiähän sie, niin eiköhä löytyne!😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soittelehan metästysseuroille mut elä sano että ihtees varte, vaan sano että metän elläimiähän sie, niin eiköhä löytyne!😆
Kysele vielä ohjeita ja anna lipoen ymmärtää miten viisaita nämä metättäjät ovat. Jos vaikka muovipussissa olevat strykniinipurkit taas vaihtaisi omistajaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Metsästäjiltä löytyy 👆
Paljoks tahot.
- Anonyymi
Ja rajamiehiltä
- Anonyymi
No nyt tuli kiire rajalle 🏃♀️🧑🦽
- Anonyymi
Lieksan "metsästäjiltä" käyty hakemassa oppia?
- Anonyymi
Oliko lieksan mytkyttäjä ollut oppi isänä? Tämä joka on ollut yhteiskunnan tukipilarina( myrkyttäjä mestarina) ja on yhden asuntoalueen puheenjohtajana. Ja asukkaat eivät ole millään tavalla ns. Heittäneet hänet koko puheenjohtajan tittelistä syrjään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444505
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184