Vali vali aina te cititörskät valitatte..hittovie naudanjauhelihaa ei saa kaupasta kun sitä ei ole....
Vali vali vali vaan cititörskät
12
161
Vastaukset
- Anonyymi
Kaivakaa kuvetta niin saatatte nähdä naudanjauhelihaa....
- Anonyymi
On vara valita
https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuotehaku/liha-ja-kasviproteiinit/jauheliha - Anonyymi
Maksakaa riittävästi ja lopettakaa valitus!
- Anonyymi
Ilmaisia lounaita ei ole.
- Anonyymi
Vati meni nurin...
- Anonyymi
Parempi vaan maksaa!
- Anonyymi
Maksaa vain reilusti..
. - Anonyymi
Cititörskä on vaan hyvä ja maksaa ruoastaan. Ei ole ilmaisia lounaita.
- Anonyymi
Naudan jauhelihasta pitää maksaa enemmän. Ei sitä cititörskän lautaselle muuten ilmesty.
- Anonyymi
Kun näitä kirjoituksia lukee niin moni kehoittaa yrittäjiä lopettamaan jos toiminta ei kannata.
Sitten kun yrittäjät lopettavat kannattamattomia yrityksiä niin tulee julmettu itku ja parku kun ei saa tuotteita / palveluja.
Myös työpaikkojen suhteen on ollut sama meno, on sanottu että pitää lopettaa jos ei ole varaa maksaa palkkoja ja kun lopettaa niin itketään kun ei ole työpaikkoja.
On olemassa vanha sanonta kannattaa miettiä mitä toivoo kun se saattaa toteutua. - Anonyymi
Cititörskä on vaan hyvä ja maksaa.....
- Anonyymi
Tähänkin asti on veronmaksajat kustantaneet tukijussien elämän ja raaka-animetuotannon. Lisää vaan koko ajan ruikutetaan. Ei näköjään mikään ole muuttunut eikä muuttumassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503844
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262448- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851756
- 271487
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238