Onko kenelläkään tietoa kuinka paljon rahaa on mennyt ja menee tähän projektiin? Kiire ei näytä ainakaan tekijöillä olevan ...
Väinölänranta
9
449
Vastaukset
- Anonyymi
jotai 700 tuhatta maksaa
- Anonyymi
Ei riitä! Toinen mokoma meni suunnittelu sotkuihin ja rakentamis sotkuihin.
- Anonyymi
jos raha loppuu niin jätevedenpuhdistamon voisi myydä jollekin pörssiyhtiölle, sieltä tulis varmasti hyvä potti
- Anonyymi
Kuulemma maksaneet 10 tekijälle palkat talvella kaupunki kotiin koska ollut kylmä???....
- Anonyymi
Ei kannata kiirehtiä kun hommat loppuu kesken
- Anonyymi
Erinomaisen hyvin näyttäisi olevan tekijöitä paikalla.Valmistuu ilmeisestikkin ajallaan.
- AnonyymiUUSI
Mahtavaa, että saadaan upean näköinen estradi ja nimen omaan katettuna!!
Se on sitten kumma, että pitää tuommoisesta asiasta käydä tällä vittuilemassa ja sitä, että paljonko rahaa on mennyt jne?
Vaikuttais äkkiseltään persuleirin juonilta, kun ei junttit ymmärrä kulttuuria ( ja vieläpä hölmöläiset paljastavat sen!?) ja sitä, että se on meille jokaiselle myös keino olla ja jaksaa arkista elämäämme ja ilman sitä, ei ole mitään!
Annetaan siis kaupungin rakentaa ja parantaa hyvinvointiamme sen osalta!! - AnonyymiUUSI
Samaa mieltä. Tehdään jotain tai jätetään tekemättä niin mikään ei passaa tälle takahikiän sakille.
- AnonyymiUUSI
Hyvä että saadaan jotain rakennettua tännekin!
Toteutus on vaan vähän "hidas" tuolla rahalla mikä tuohon nyt on mennyt olisi kaikki pitänyt olla valmista jo vuosi sitten? Tämä on kumma perähikiä, ketään ei kiinnosta maksaako joku homma tuplan vai triplan verrattuna mikä on normaali hinta...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857515- 965424
- 2624683
- 484582
- 643312
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512372
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214