Löytyykö Loimaalta luotettavaa ja asiansa hoitavaa isännöitsijää, jota voi suositella?
Loimaalainen isännöitsijä
39
974
Vastaukset
- Anonyymi
K T
- Anonyymi
Loimaan Isännöinti Oy
- Anonyymi
Niin jos saisin valita ottaisin ton kt: n. Se on paras. Tietää remonteista kun on itsekin rakentanut. On varmaan myös halvin. Hänellä ei ole mitään isoa toimistoa mikä tulee kalliiksi. Loimaan isännöinnillä on suuret tilat ja paljon henkilökuntaa. Onko ne isännöitsijät 2 kpl käyneet myös isännöitsijä koulun?
Kannattaa kilpailuttaa. Nää kaks ehkä parhaat, mutta täällä on muitakin- Anonyymi
Teknisen osaamisen lisäksi pitäisi tulla toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa ja toisaalta sitten olla kovuutta ja määrätietoisuutta tarttua asoy:n ongelmiin sekä hallita ja hoitaa sen talousasiat vastuullisesti ja jämptisti. Multa sujusi kaikki muu paitsi tekniikka nykytiedoilla aika hyvin ja tämmösen asunnon missä itse asun teknisen puolikin hoituu, koska tämä on kuin puurakenteinen omakotitalo ja sellaisessa olen koko elämäni asunut ja läpi käyny kaikki remontit mitä mitä vaan tulee eteen.
Jaa kauheesti väkee, no ehkä liikevaihtoon nähden. Tiloista en osaa sanoo mutta ei täällä pelkät neliöt hirmusti maksa ja tuskin tilat on mitenkään prameat, toisin on monesti esim. juristeilla.
Ja juu omilla sivuillaan ainakin ilmoittavat olevansa IAT-isännöitsijöitä eli suorittaneet siitä ammattitutkinnon. Alalla on myös mahdollista hakea auktorisointia
lajijasuris
- Anonyymi
Mikä ihmeen kt ?
- Anonyymi
Google-haulla löytyisi helposti, eikä ole edes vaihtoehtoja täällä Loimaalla!
Mä tiedän kuka kun se on meilläkin - noh kyseessä Kimmo Tikakoski. Ollu vasta vähän aikaa, ja pikku remontti on läpi viety hänen johdolla. Mä vuokralaisena en ole tekemisissä ollu niin en osaa mielipidettä sanoo mutta eipä nyt mitään valittamisen aihetta ole. Mutta se tiedän kertoo, että älkään vaan Unikoon haksahtuko!
lajijasuris
- Anonyymi
No niin löytyihän se nimi. Kimmo on ollut kauan isännöitsijänä . Hyvä isännöitsijä ja hoitaa asiat
- Anonyymi
Lajijasuris asut siis itsenäisyyden kadun kaksikerroksisissa vai. Ei siellä oikein muita sellaisia oo hulmilla
- Anonyymi
Hulmilla kyllä mutta en ko. suunnassa, vaan keskivaiheilla asuinaluetta
lajijasuris - Anonyymi00030
Anonyymi kirjoitti:
Hulmilla kyllä mutta en ko. suunnassa, vaan keskivaiheilla asuinaluetta
lajijasurisEhkä sit asut siinä joen rannalla valkoisissa vanhemmissa kaksikerroksisesta rivareissa. Onkos ne nyt Ylistaron kadulla vai mikä se oli
- Anonyymi00038
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ehkä sit asut siinä joen rannalla valkoisissa vanhemmissa kaksikerroksisesta rivareissa. Onkos ne nyt Ylistaron kadulla vai mikä se oli
En, vaan siitä "ylöspäin" keskemmälle n. 200m
lajijasuris
- Anonyymi
Isännöintiä pitäisi välillä kilpailuttaa kun vastikkeet vuosi vuodelta nousevat ja isännöintikin aikamoinen kuluerä on mutta mahtaako eroja hinnoissa olla? Kamalan kalliiksi asuminen taloyhtiössä tuleekin kun omakotitaloon vertaa.
- Anonyymi00027
No kun kaikki kallistuu niin totta kai vastikkeeton kallistuu. Ja jos temppuja tulee niin kaikki osakkaat maksaa
- Anonyymi00031
Anonyymi00027 kirjoitti:
No kun kaikki kallistuu niin totta kai vastikkeeton kallistuu. Ja jos temppuja tulee niin kaikki osakkaat maksaa
Oikaisu edelliseen ,siis jos temppuja tulee niin kaikki maksaa.
- Anonyymi
Niin kait tuleekin. Kun kaikkien on aina osallistuttava kaikkeen vaikka ei asia sinuun liittyisi pätkän vertaa. Mutta jos vertaat vastikkeita vuokriin niin siihen nähden on halpoja.. saat asua isoon asuntoa halvalla kun taas jo pienestä asunnosta maksat enemmän vuokraa kun on ison asunnon vastike..
- Anonyymi
Kyllä, mullakin kaksion vastike reilut 220 euroa on ja tuollaisista jopa 500 vuokraa pyydetään. Jos pitempään meinaa täällä asua, kannattaa oma asunto hankkia kun niitä nyt myytävänäkin runsaasti on ja hinnat ovat varmaan 20-30% vuosikymmenen aikana tippuneet, no toki ne vastikkeetkin ovat yhtälailla nousseet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, mullakin kaksion vastike reilut 220 euroa on ja tuollaisista jopa 500 vuokraa pyydetään. Jos pitempään meinaa täällä asua, kannattaa oma asunto hankkia kun niitä nyt myytävänäkin runsaasti on ja hinnat ovat varmaan 20-30% vuosikymmenen aikana tippuneet, no toki ne vastikkeetkin ovat yhtälailla nousseet.
Vastikkeet ovat nousseet vähemmän kuin vuokrat. Kaikissa taloissa ei oo nousseet kummatkaan. Riippuu talosta ja taloyhtiöstä
Ja siitä onko talo uusi tai vanha
- Anonyymi
Tää tikakoskikin on näimmä muuttanut myrskylinnankatu 2.
- Anonyymi
Juu, taitaa olla sama missä Jukka Aaltonen&Co oli ennen kuin myivät Unikolle
lajijasuris - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, taitaa olla sama missä Jukka Aaltonen&Co oli ennen kuin myivät Unikolle
lajijasuris...JA muuten taitaa tehdä samaa hommaa edelleen mutta Kuusamossa
lajijasuris
- Anonyymi
Jukka Aaltonen oli hyvä isännöitsijä ennen firmansa myyntiä Unikolle. Lopulta isännöintitalo Viljo laittoi monen loimaalaisenkin taloyhtiön asiat sekaisin. Oli vain kysymys taloyhtiöiden hallituksista tuliko vahinkoa kuinka kauan ja kuinka paljon.
- Anonyymi
Loimaan isännöinnin kanssa ei ole ollut ongelmia.
- Anonyymi
Ei varmaan mut AL ei oikein uskaltanut puuttua mihinkään. Muuten hyvä isännöitsijä.
- Anonyymi00021
Onko henkilöillä mitään kokemusta Loimaan isännöinnistä tai Hemmasta? Tuosta KT:sta on tullut ilmi ihan kauheita tarinoita ja yrityksen uutena toimitusjohtajanakin näköjään Unikon vanha työntekijä (Unikoa ei kauheasti ollut täälläkään suositeltu).
- Anonyymi00023
Meillä on KT, mulla ei muuta mutta viime vuonna oli aikas suuret,(mulla 350€ kun tosiasissa tuli pikkusen palautusta) veden tasauslaskut kai meillä kaikilla!
En voi ymmärtää miten noin voi edes käydä ja kyllähän pikaseen pitäsi vilkasta, että laskut oikein ennen kuin lähettää. Kosteiden tilojen rempan aloitus venyi ja venyi (ollu jo vuoden tehtynä) mutta mä en ole varma johtuiko isännöitsijän hitaudesta kilpailuttaa vai mitä. Mä asun vuokralla enkä ole kokouksissa niin en tiedä ihan kaikkea.
Nyt täällä ei ole mitään keskeneräistä projektia eikä ihan pian pitäisi olla tulossakaan kai. Joskus 20 vuoden päästä viemärien sukitus ja käyttövesiputkien uusiminen? No ehkä ennen ulkopintojen maalaus ja katon pesu?
lajijasuris - Anonyymi00026
Anonyymi00023 kirjoitti:
Meillä on KT, mulla ei muuta mutta viime vuonna oli aikas suuret,(mulla 350€ kun tosiasissa tuli pikkusen palautusta) veden tasauslaskut kai meillä kaikilla!
En voi ymmärtää miten noin voi edes käydä ja kyllähän pikaseen pitäsi vilkasta, että laskut oikein ennen kuin lähettää. Kosteiden tilojen rempan aloitus venyi ja venyi (ollu jo vuoden tehtynä) mutta mä en ole varma johtuiko isännöitsijän hitaudesta kilpailuttaa vai mitä. Mä asun vuokralla enkä ole kokouksissa niin en tiedä ihan kaikkea.
Nyt täällä ei ole mitään keskeneräistä projektia eikä ihan pian pitäisi olla tulossakaan kai. Joskus 20 vuoden päästä viemärien sukitus ja käyttövesiputkien uusiminen? No ehkä ennen ulkopintojen maalaus ja katon pesu?
lajijasurisJoku muukin oli tuolla toisessa ketjussa saanut isoja sähkö- ja vesilaskuja eikä reklamointiin oltu vastattu mitään :/
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Joku muukin oli tuolla toisessa ketjussa saanut isoja sähkö- ja vesilaskuja eikä reklamointiin oltu vastattu mitään :/
Ohhoh!😮 Tulee sitten jo väkisin mieleen huijaamisen tarkoitus (jotkut maksaa aina kaikki tulevat lasku), sillä en ymmärrä miten tollanen systemaattinen virhe voisi tulla🤔
Mä en itse saanut aikoinaan edes ekaa laskua ylipäänsä väärin ja vikoja on vaikka mitä siellä täällä
Vähän googlailin, KT:lla kai ollut ennen Jokoisilla rappaukseen ja maalaukseen liittyen firma eli laskuja ainakin lienee ennenkin käsitellyt tietokoneella, mutta silti. Mahtaakohan olla Koetuksessa pesistäkin pelannut? Toivon todella ettei ole tarkoittanut fuskata, vaan ehkä tullut kotain fyysistä kremppaa ja vaihdettu kevyempiin sisätöihin mutta on jotain ettei ole ala kyvyille sopivaa...? Omavalvonta rempallaan?
lajijasuris - Anonyymi00032
Hemmakin on tosi hyvä.
- Anonyymi00033
Anonyymi00026 kirjoitti:
Joku muukin oli tuolla toisessa ketjussa saanut isoja sähkö- ja vesilaskuja eikä reklamointiin oltu vastattu mitään :/
Mikä tasaus lasku, ei meidän kerrostalossa ainakaan oo koskaan mitään tasaus laskua tullut
- Anonyymi00039
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ohhoh!😮 Tulee sitten jo väkisin mieleen huijaamisen tarkoitus (jotkut maksaa aina kaikki tulevat lasku), sillä en ymmärrä miten tollanen systemaattinen virhe voisi tulla🤔
Mä en itse saanut aikoinaan edes ekaa laskua ylipäänsä väärin ja vikoja on vaikka mitä siellä täällä
Vähän googlailin, KT:lla kai ollut ennen Jokoisilla rappaukseen ja maalaukseen liittyen firma eli laskuja ainakin lienee ennenkin käsitellyt tietokoneella, mutta silti. Mahtaakohan olla Koetuksessa pesistäkin pelannut? Toivon todella ettei ole tarkoittanut fuskata, vaan ehkä tullut kotain fyysistä kremppaa ja vaihdettu kevyempiin sisätöihin mutta on jotain ettei ole ala kyvyille sopivaa...? Omavalvonta rempallaan?
lajijasurisKT:lla oli maalausliike Loimaalla, ollut vissiin hetken töissä tuolla Jokioisten firmassa.
Onhan se joo vähän outoa. Luulisi että edes reklamaatioon vastattaisiin, mutta toisaalta esim. google arvostelujen perusteella yhteydenottoihin ei aina vastata :/. Tai no, googlenkin arvostelut ovat vähän ristiriitaisia kun on vain 1 ja 5 tähden arvosteluja. - Anonyymi00040
Anonyymi00032 kirjoitti:
Hemmakin on tosi hyvä.
Hemman porukka toimi vissiin aiemmin jollain muulla nimellä Loimaalla? Sielläkin näköjään toimari vaihtunut lähiaikoina :D.
- Anonyymi00022
Kannattaako 70-luvun kerrostaloasunto ostaa Loimaalta?
- Anonyymi00024
Ilman muuta, tietenkin ja tottakai kannattaa!
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ilman muuta, tietenkin ja tottakai kannattaa!
...jos kriittiset remontit on tehty, talous kunnossa ja hyvä hallitus. Viimeisimmästä voi olla vähän hankala saada tietoo ellei ole täällä hyviä verkostoja, mutta kyllä papereista paljon voi päätellä ja ainakan voi vaikka porrashuoneessa haastatella vastaantulevaa asukasta.
lajijasuris - Anonyymi00037
Riippuu talosta
- Anonyymi00029
Isännöitsijä on siis taloyhtiön palkkalistoilla . Sen mitä taloyhtiön hallitus päättää niin isännöitsijä toteuttaa. Ei se yksinään mitään päätä eikä tee
- Anonyymi00034
Joissain taloyhtiöissä on vielä hallitus tosi vanhaa porukkaa,eikä varmaan oikein näitä temppuja ymmärräkään.
- Anonyymi00035
Eikös noita varttuneista koostuvia hallituksia ole lähes kaikki taloyhtiöt Loimaalla. Mitä tapahtuu, kun taloyhtiössä on yksi tai kaksi asukasta jäljellä, kuka maksaa taloyhtiön remontit, nämä pari jäljelle jäävää vai?
- Anonyymi00036
Niinpä. Ja jos on vanha kerrostalo niin rempat pitää tehdä ajoissa, muuten ei pankit anna enää lainaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain687594Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1253012- 1531854
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha661696Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1221522Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1721472- 1321192
- 78879
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko48822- 53784