Mies vinkkinä sulle

Anonyymi-ap

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista

121

9015

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei nyt kiinnosta.

• Anonyymi

*
        *
        * - - Et saa olla SDP:n LaitaVasemmiston -Etkä MYRKYN-Vihreät - - Ethän Ole - ?
        *
        *
        *

• Anonyymi

noi niin minäkin, lähtisin viivana.

• Anonyymi

Voisitko laittaa jotain tunnisteita meistä. Haluaisin kutsua, jos olisin varma sinusta.

• Anonyymi

No voit säkin pyytää

• Anonyymi

Ai perunoita varten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai perunoita varten?

Perunat on vasta itämässä. -sivumies

• Anonyymi

No, lähetkönyt?t

• Anonyymi

Se on kaduntaan vaatteen sijaan kappale.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

öööööö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

öööööö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

öööööö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

öööööö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

öööööö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

öööööö

• Anonyymi

Jos olisin se mies, niin tiedän ettei tämä ole minulle. Hän ei lähtisi.

• Anonyymi

Jos tuon tietäisin, lähettäisin kirjepulun oitis tuomaan sinulle kahvikutsua 💕

• Anonyymi

Oravalta käpy pululle.

• Anonyymi

Tuunko mä kokeilee sun työpaikalle onneani. Pyytäisin sut paikalle ja kysyisin muiden töllistäessä lähdetkö kanssani...

• Anonyymi

Tuu vaan 😊 ootan huomenna. Oon vanhalla tutulla paikalla varmaankin niin ei tarvi kysellä mua keneltäkään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuu vaan 😊 ootan huomenna. Oon vanhalla tutulla paikalla varmaankin niin ei tarvi kysellä mua keneltäkään

Olisitpa kultaseni ❤️ Olet ihana mies 💋

• Anonyymi

Tule🫵, mennään 🫱🫲🤝👩🏼‍🤝‍👨🏽

• Anonyymi

Minä lähtisin, vaikka tuosta lähikiparilta kahvit ja tuonne tien yli avarampaan paikkaan missä helpompi istua ja jutella 🙂
      Tosin vasta viikonloppuna aamupuolella kun siellä on hiljaista..

• Anonyymi

noni,menkää jo ni loppuu tää selostus

• Anonyymi

Sulla ei vissiin hermot oikein kestä tätä palstamiehen unelmaa itselleen vastaillen. Taidat olla ihan aidosti karhea tästä näytelmästä jostain syystä. F ed up

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla ei vissiin hermot oikein kestä tätä palstamiehen unelmaa itselleen vastaillen. Taidat olla ihan aidosti karhea tästä näytelmästä jostain syystä. F ed up

Paljon kostut noist sun lurituksista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljon kostut noist sun lurituksista

Kerron asiat miten ne on, itse sanoisin olevani enemmän lakoninen kuin virittynyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerron asiat miten ne on, itse sanoisin olevani enemmän lakoninen kuin virittynyt

No sen kyllä huomaa. Samaa negaa päivästä toiseen. Olet kyllästyttävä tapaus.

• Anonyymi

Mihin sulla on kiire 😁

• Anonyymi

Sun housuihin.

• Anonyymi

Kyllä minunkin on ryhdistäydyttävä. Tarkoitan hieman aikaisemmin olin niin kahvikutsu -orientoitunut, nyt on tullut pelkästään työtilaisuuksia niin paljon et pää on pyörällä, vaikka nimenomaan piti vähentää työntekoa ja siirtyä enemmän tunteiden vietäväksi, mutta kyllä minä vielä järkeä päästäni pois saan ja tunteet valtaa tilaa.

• Anonyymi

Pyytäisin mut et juo kahvia..ehkä sit pitäis keksiä muuta puuhaa 🙂

• Anonyymi

Ei se täällä auta kovin paljoa "tietää"

• Anonyymi

No nii i, palstasetä tykkää saada huomiota ihmisiltä, miehetkin ovat sellaisia

• Anonyymi

Enpä usko. Et ole ainakaan niin paljon minusta kiinnostunut.

• Anonyymi

Kaunis tarjous! Hänet kutsuisin mielelläni, en vain tiedä kuinka hän kutsuuni vastaisi. Voisin viedä hänet vaikka kauniina kesäpäivänä matonpesuun, seuraisin vierestä kun hän viehkeästi harjaisi maton valkoisia hapsuja ja kuinka sudenkorentokin tulisi ihailemaan hänen kauniita liikkeitänsä. Ja kuinka pienet kalat saapuisivat järven pinnalle kuin maistaakseen hänestä irtoavaa kaunista naisen kehoa. Uisimme lopuksi mäntysuovan puhdistamassa kaislikkovedessä, maistaisin itsekin hänen huuliltansa mansikka limonadin tuomien esanssien ja järviveden koostumuksen.
      https://www.youtube.com/watch?v=dRBP1rpE5y8

• Anonyymi

Susta voisi tulla kirjailija, hyvä mielikuvitus ainakin

• Anonyymi

En pyydä kahville tässä tilanteessa ja sen aiemman jälkeen, meidän juttu on niin outo.
      Sitten voin jos rohkaiset jotenkin livessä.

• Anonyymi

Miksi outo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi outo

Mulla itselläni on koko ajan jarru ja ujous päällä johtuen tunteiden voimakkuudesta. En tarkoittanut outo, mutta ainutlaatuinen itselle.

• Anonyymi

Miehille myös vinkiksi, että jos joku nainen kiinnostaa niin lähesty rohkeasti niin kuin miehen kuuluu tehdä. Minua pyydettiin kahville eilen yllättävässä paikassa ja vastasin kyllä, koska miksei. Vaikka mitään suhdetta ei syntyisi eikä rakkaus roihahtaisi niin voihan sitä ihmisiin tutustua. Joskus se oikeanlainen tyyppi sitten osuu kohdalle kun pitää sydämen ja mielen avoinna. Sivusta

• Anonyymi

Minä oon lähestynyt, mutta naisen halut on vielä kysymysmerkkinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä oon lähestynyt, mutta naisen halut on vielä kysymysmerkkinä.

Tärkeintä onkin se, että olet tehnyt jotain. Ei kannata jäädä liian pitkään miettimään.

• Anonyymi

Lähde huomenna jätskille?

• Anonyymi

Kyllä.

• Anonyymi

No samoin, älä pyydä mua treffeille koska se olisi outoa mutta keksi ihan mikä tahansa vaikka töihin liittyvä tekosyy, haluan nähdä sut kesällä

• Anonyymi

Miksi se olisi outoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi se olisi outoa.

Meidän pitäisi ensin tutustua paremmin muuten vaan

• Anonyymi

Mut nainen voi pyytää töistä treffeille koska vaan 🙂

• Anonyymi

Keneltä tämä? Oiskin kaivatulta.

• Anonyymi

No jos kaivattus kiinnostusta yhtään olet osannut lukea, niin ei se mitenkään outoa ole että pyytäisi suoraan treffeille. Turha sitä on kaunistella, koska treffien tarkoitus on just kahden kiinnostuneen tutustua toisiinsa ja katsoa mihin se johtaa. Ei se muuksi muutu vaikka yritetään eri tekosyyllä pyrkiä samaan lopputulokseen.

Tää oli mieheltä naiselle. Suosittelen mies sullekin että teet sen aloitteen itse etkä jätä sitä naiselle. Ei pidä olla olla pelkuri vaikka pakkeja oliskin aikaisemmin saanut. Ei ne harmita kun hetken aikaa.

• Anonyymi

Pyysin kerran jonnekin. En pyydä enää. sivusta

• Anonyymi

Mitä sulle vastattiin silloin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei yhtään mitään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä mitään sellaista että kannattaisi uudelleen kysyä. sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä mitään sellaista että kannattaisi uudelleen kysyä. sivusta

Anteeksi, kun olin tumpelo 😔 miehelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi, kun olin tumpelo 😔 miehelle.

Ei kai se mitään tumpeluutta ole, ei hän ole tumpelo. Kyse oli vaan että jos ei vaan halua olla missään tekemisissä sen enempää. Hyvin yksinkertainen asia. sivusta

• Anonyymi

Yes

• Anonyymi

Yes. Lähtisin kans.

• Anonyymi

Jonain päivänä ehkä uskaltaa uskaltaa. Sen verran pahasti on sattunut aiemmin, että siinä voi kyllä vieläkin kestää.

• Anonyymi

Ootsä se Tamara siitä kohtalokkaasta sambasta?

• Anonyymi

No jos se on sinun dramaturgian mukainen sapluuna, niin sitten varmaan näin, kuoma. Pyh. Sivusta

• Anonyymi

Vinkkinä sulle mä en harrasta moistakaan näin lähtökohtaisesti kun en itse ole suunnitellu elämääni kuin lapsiani varten he ovat mielestäni ainoa asia mihin mun ei tarvi pettyä jos koen että tarvii ni si on itselläni syytä tutkia itseäni enemmän olen itse jotain mokannu kasvatuksessa eli loppupäätelmänä mulla on yksityiskohtasen tarkka suunnitelma siitä kuinka elämäni elän olenmjopa ottanu huomioon ulkopuolisten yritykset vaikuttaa siihen ettei minun ainakaan tarvitse pettyä elämääni siksi mulla on monta vaihtoehtoista suunnitelmaa siihen mitä teen milloinkin jotain hyötyä siitä että joutu opetteleen itse suunnitteleen työnsä kun ei ainakaan silloinnole osattu suunnittelijoitakaan kouluttaa tekemään työnsä kun mä olen putkitöihin menny urakkatöihin tuntipalkalla siksi ettei pomo voi ainakaan multa periä palkasta takaisin senntakia jos keikka viivästyy kun joudutaan työmaalla pyöritteleen peukaloita puutteellisten suunnitelmien takia aina kaksi viikkoa kerrallaan kun uusia kuvia odoteltiin ja si jos työmaalle tulee kymmenenkin eri kuva sarjaa ni melkei puolet vuodesta pyöritellään peukkuja ja ollaan muka jotain tekevinään vieläkö pitää ihmetellä miksi nykyrakentaminen maksaa ennen työntekijät on itse suunnitellu ainakin rintamamiestalot kuvat ollu lupiaskin kannes ja työn valmistuttua ovat päätyneet foskiin sen takia niin harvasta rintamamiestalosta löytyy alkuperäisiä kuvia koska niitä ei ole

• Anonyymi

Sauvakävelylle?

• Anonyymi

Naapurin blondikin harrastaa sauvakävelyä. Tosin ilman sauvoja, surina vaan kuuluu....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naapurin blondikin harrastaa sauvakävelyä. Tosin ilman sauvoja, surina vaan kuuluu....

Kuinka nuori hän on, palstasetä, onko jo täysi-ikäinen kuitenkin? Parempi varmaan kun kuulisit päässäsi tätä surinaa edes aikuisiin liittyen.

• Anonyymi

Muista välittämättä? Eli hieman salasuhde?

• Anonyymi

Näinhän tämä palstaäijän viehkeä avaus antaa ymmärtää, sekö sun sukat kiskoo ulos ns?

• Anonyymi

lähe mun kaa ku tuun hake sut mun taksila

• Anonyymi

Kahvit voi keittää itsekkin.Tarjoa parempaa.

• Anonyymi

Yks mies vois tulla käymään 😳😶‍🌫️

• Anonyymi

Mulla on ollu unelmana mennä tonne makkaratalon viereen pitämään hali -ja suukkokojua, mutta kiitti kumminkin.

• Anonyymi

Sorsia meinasit ruokkia?

• Anonyymi

Valitettavasti mulle pitää antaa reilusti merkkejä kiinnostuksesta. Saan niitä aivan liikaa naisilta ja useasti ne ei meinaa yhtikäs mitään, niin en reagoi useinkaan mihinkään pieneen, mutta naisen mielestä selvään merkkiin.

• Anonyymi

Keneltä toivot reilusti selviä merkkejä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keneltä toivot reilusti selviä merkkejä?

Oikeasti kunnolla kiinnostuneilta naisilta. Minussa on sellainen vika, että kun on suotu ulkonäköä vähän liiaksikkin ja tämä ei ole omaa harhaa, vaan muiden vahvistamaa ymmärrystä omasta itsestäni, niin sitä ei enää kiinnitä oikein huomiota pelkkiin tuijotuksiin enää ja pikku hymyihin.

Jotkut naiset ihan tahallaan esittävät olevansa kiinnostunutta ja jopa flirttailevat sun kanssa että pyytäisit heitä kahville, tai mihin tahansa tutustumaan, tai edes vaihtaa numeroita, jotta voivat sitten vain torjua sut. Naimissa olevat naiset on tässä kaikkista pahimpia, mutta eihän ne sano olevansa naimisissa tai muutenkaan varattuja.

Ja näitä on oikeasti sattunut useamman kerran jo itselleni, niin tiedän ettei liian aggressiivisesti flirttailevan ja päälle käyvän naisen kanssa kannata alkaa millekkään, kuin myös sitten sellaisten kanssa jotka eivät anna mitään muuta merkkejä kuin pikku tuijotukset, hymyt ja eivät sitten juttele ollenkaan mulle.

Mutta yksi ruskea tukkainen nätti noin 23-25v sinisilmäinen nainen, jolta kysynyt kysymyksen pari vuotta sitten vois rohkaistua hieman itse, jos häntä vielä kiinnostaa. Häneltä en saa kuin tuijotuksia sillon tällöin ja itse menin suoraan asiaan pari vuotta sitten ja hän torjui minut silloin todella epävarmasti.

• Anonyymi

Lähesty itse ja jutellaan lisää.

• Anonyymi

Samoin mä sinun kanssa ihana M nainen lähtisin kahville, lounaalle, lenkille ihan mihin vaan jos kysyisit

• Anonyymi

Mä pyydän. Lähdetkö mun kaa lounaalle, lenkille ja ihan mihin vaan?
        M nainen
        Tosin ols varmaan tarpeen tietää ketä M naista huhuilet ja kuka itse olet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä pyydän. Lähdetkö mun kaa lounaalle, lenkille ja ihan mihin vaan?
        M nainen
        Tosin ols varmaan tarpeen tietää ketä M naista huhuilet ja kuka itse olet?

Oon se joka on sinuun palavasti ihastunut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon se joka on sinuun palavasti ihastunut

Tuo onkin hyvin perusteltu. Näyttö puuttuu. Kyllähän mä huomaan sun pieniä 🤭vihjeitä, mutta mistäs voin olla varma että ne on mulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo onkin hyvin perusteltu. Näyttö puuttuu. Kyllähän mä huomaan sun pieniä 🤭vihjeitä, mutta mistäs voin olla varma että ne on mulle.

Silmäniskut ei muita lähistöllä, katselua sinun kanssasi silmät kohdanneet useasti ollessamme samassa tilassa, jne...

• Anonyymi

pyydä ite

• Anonyymi

Tunnistan sinut

• Anonyymi

Älä ahdistele enempää.

• Anonyymi

En.

• Anonyymi

Miten tämä naista esittävän äijän tai jonkun muun ahdistelu näyttäytyy siellä tosielämän puolella, yksärinkertainen? Kerro.

• Anonyymi

Oletko aivan varma?

• Anonyymi

Yes sir

• Anonyymi

Yes maM

• Anonyymi

Varma mistä?

• Anonyymi

Olisi kiva jos sinä naisena edes joskus tekisit sen aloitteen.

• Anonyymi

tulisit tänne pohjamaalle mökille, saisit olla siellä rauhassa.

• Anonyymi

Vielä varmistaisin sen, jos pyytäisin sinua kahville, niin maksaisitko sitten oman kahvisi+leivoksen tms. kun minulla ei oikein nyt olisi varaa syöttää ja juottaa muita kun itseäni

• Anonyymi

Nykyaikana eiköhän moni maksa omansa.

• Anonyymi

Joo maksaisin ja myös sinun

• Anonyymi

Korkeasareen munintajakson jälkeen. Pysytään tarkkana😉

• Anonyymi

Reppanaksi luen aloituksen:( ei tuo ole voimaa. Roikut… menneessä…

• Anonyymi

😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂

Tuo oli siis 23:03...

• Anonyymi

Hieno kuulla aloittaja,
      että olet vihdoinkin tullut kaapista ulos.
      Tampereen alueella pääsemme yhdessä
      vihillekin. Ei ole enää sukupuoleen sidottuja esteitä.

Palstamies

• Anonyymi

Tai en:) muistan mitä teit.

• Anonyymi

Taidan kuunnella vaistoani ja minua rakastavia läheisiä ja pysyn kaukana sinusta.

• Anonyymi

Sinulle tämä siis.

• Anonyymi

Ehkä se on paras ratkaisu nyt tässä kohtaa.

Minäkin taidan olla tästä lähtien vähän varovaisempi.

• Anonyymi

Nyt se taatusti luulee että tämä aloitusviesti oli minulta hänelle.

• Anonyymi

En luule koskaan liikoja. Itsestäni. Enkä odota mitään. Turhaan. Enkä varmaan silloinkaan, kun pitäisi.

• Anonyymi

Rakastan tyttöjä olen ylpeä heistä tytöt tekevät kaiken mitä toivon ja tytöt ovat globaaleja odotan innolla mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

• Anonyymi

Selinaa...se allekirjoitus?

Nyt helskyen saavu heilini vaalea T

Tule luokseni helmat kilisten tms.

Sinun allekirjoitus vain.

Siitä yritykseni virtaa sai tms.

Olet tukeni turvani ain.

TT
      Taattuna tuettu

Tämä kirjoitus on omistettu vain selinalle, tms naiselleni. Muut älkööt vaivautuko.

• Anonyymi

Et taida olla terävimmästä päästä…😂😂😂😂
        💫🩷

• Anonyymi

Minkälaisena sä toimit elämässäsi?

• Anonyymi

Pienenä vinkkinä sulle äijä:

Jurriina Sim- Mulungeronas ja Tahvo Pölkkynen-Gusiaris

Ystävällisesti ilmoitamme, että ideanne ns. käymäläravintolasta, jossa 1950 ja -60 luvun wc-tiloista talteenotetut ja ruiskumaalaamalla kunnostetut pytyt toimivat snack-baarin asiakasistuimina on jo toteutettu. Täten emme voi katsoa tämän idean toteuttamista Sim-Mulungeronas-Pölkkynen-Gusiaaris Xy:n kautta kannattavaksi ratkaisuksi.

C ja T Soleil
      Selina Kultasiima Xy

• Anonyymi

Onko tämä tekoälyn tuotos? Ei kai ihminen noin pöljään pysty..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tämä tekoälyn tuotos? Ei kai ihminen noin pöljään pysty..

,, pölhö!

• Anonyymi

Onneksi raha ei liity tähän millään lailla tietenkään. Kahvittelmaan toiselta puolelta suomea heti vaikka keskeltä yötä.

• Anonyymi

Tuolle tuli

• Anonyymi

Kkk

• Anonyymi

...

• Anonyymi

......

• Anonyymi

öööööh

• Anonyymi

Kukkia mukaan sinne

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      80
      4466
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      84
      4346
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3709
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3393
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2937
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2632
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2624
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      1933
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1698
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      94
      1228
    Aihe