Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
Mies vinkkinä sulle
46
3476
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ei nyt kiinnosta.
- AnonyymiUUSI
noi niin minäkin, lähtisin viivana.
- AnonyymiUUSI
Voisitko laittaa jotain tunnisteita meistä. Haluaisin kutsua, jos olisin varma sinusta.
- AnonyymiUUSI
No voit säkin pyytää
- AnonyymiUUSI
Jos olisin se mies, niin tiedän ettei tämä ole minulle. Hän ei lähtisi.
- AnonyymiUUSI
Jos tuon tietäisin, lähettäisin kirjepulun oitis tuomaan sinulle kahvikutsua 💕
- AnonyymiUUSI
Oravalta käpy pululle.
- AnonyymiUUSI
Tuunko mä kokeilee sun työpaikalle onneani. Pyytäisin sut paikalle ja kysyisin muiden töllistäessä lähdetkö kanssani...
- AnonyymiUUSI
Tuu vaan 😊 ootan huomenna. Oon vanhalla tutulla paikalla varmaankin niin ei tarvi kysellä mua keneltäkään
- AnonyymiUUSI
Tule🫵, mennään 🫱🫲🤝👩🏼🤝👨🏽
- AnonyymiUUSI
Minä lähtisin, vaikka tuosta lähikiparilta kahvit ja tuonne tien yli avarampaan paikkaan missä helpompi istua ja jutella 🙂
Tosin vasta viikonloppuna aamupuolella kun siellä on hiljaista.. - AnonyymiUUSI
noni,menkää jo ni loppuu tää selostus
- AnonyymiUUSI
Sulla ei vissiin hermot oikein kestä tätä palstamiehen unelmaa itselleen vastaillen. Taidat olla ihan aidosti karhea tästä näytelmästä jostain syystä. F ed up
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sulla ei vissiin hermot oikein kestä tätä palstamiehen unelmaa itselleen vastaillen. Taidat olla ihan aidosti karhea tästä näytelmästä jostain syystä. F ed up
Paljon kostut noist sun lurituksista
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Paljon kostut noist sun lurituksista
Kerron asiat miten ne on, itse sanoisin olevani enemmän lakoninen kuin virittynyt
- AnonyymiUUSI
Mihin sulla on kiire 😁
- AnonyymiUUSI
Sun housuihin.
- AnonyymiUUSI
Kyllä minunkin on ryhdistäydyttävä. Tarkoitan hieman aikaisemmin olin niin kahvikutsu -orientoitunut, nyt on tullut pelkästään työtilaisuuksia niin paljon et pää on pyörällä, vaikka nimenomaan piti vähentää työntekoa ja siirtyä enemmän tunteiden vietäväksi, mutta kyllä minä vielä järkeä päästäni pois saan ja tunteet valtaa tilaa.
- AnonyymiUUSI
Pyytäisin mut et juo kahvia..ehkä sit pitäis keksiä muuta puuhaa 🙂
- AnonyymiUUSI
Ei se täällä auta kovin paljoa "tietää"
- AnonyymiUUSI
No nii i, palstasetä tykkää saada huomiota ihmisiltä, miehetkin ovat sellaisia
- AnonyymiUUSI
Enpä usko. Et ole ainakaan niin paljon minusta kiinnostunut.
- AnonyymiUUSI
Kaunis tarjous! Hänet kutsuisin mielelläni, en vain tiedä kuinka hän kutsuuni vastaisi. Voisin viedä hänet vaikka kauniina kesäpäivänä matonpesuun, seuraisin vierestä kun hän viehkeästi harjaisi maton valkoisia hapsuja ja kuinka sudenkorentokin tulisi ihailemaan hänen kauniita liikkeitänsä. Ja kuinka pienet kalat saapuisivat järven pinnalle kuin maistaakseen hänestä irtoavaa kaunista naisen kehoa. Uisimme lopuksi mäntysuovan puhdistamassa kaislikkovedessä, maistaisin itsekin hänen huuliltansa mansikka limonadin tuomien esanssien ja järviveden koostumuksen.
https://www.youtube.com/watch?v=dRBP1rpE5y8- AnonyymiUUSI
Susta voisi tulla kirjailija, hyvä mielikuvitus ainakin
- AnonyymiUUSI
En pyydä kahville tässä tilanteessa ja sen aiemman jälkeen, meidän juttu on niin outo.
Sitten voin jos rohkaiset jotenkin livessä.- AnonyymiUUSI
Miksi outo
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi outo
Mulla itselläni on koko ajan jarru ja ujous päällä johtuen tunteiden voimakkuudesta. En tarkoittanut outo, mutta ainutlaatuinen itselle.
- AnonyymiUUSI
Miehille myös vinkiksi, että jos joku nainen kiinnostaa niin lähesty rohkeasti niin kuin miehen kuuluu tehdä. Minua pyydettiin kahville eilen yllättävässä paikassa ja vastasin kyllä, koska miksei. Vaikka mitään suhdetta ei syntyisi eikä rakkaus roihahtaisi niin voihan sitä ihmisiin tutustua. Joskus se oikeanlainen tyyppi sitten osuu kohdalle kun pitää sydämen ja mielen avoinna. Sivusta
- AnonyymiUUSI
Minä oon lähestynyt, mutta naisen halut on vielä kysymysmerkkinä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä oon lähestynyt, mutta naisen halut on vielä kysymysmerkkinä.
Tärkeintä onkin se, että olet tehnyt jotain. Ei kannata jäädä liian pitkään miettimään.
- AnonyymiUUSI
Lähde huomenna jätskille?
- AnonyymiUUSI
Kyllä.
- AnonyymiUUSI
No samoin, älä pyydä mua treffeille koska se olisi outoa mutta keksi ihan mikä tahansa vaikka töihin liittyvä tekosyy, haluan nähdä sut kesällä
- AnonyymiUUSI
Miksi se olisi outoa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi se olisi outoa.
Meidän pitäisi ensin tutustua paremmin muuten vaan
- AnonyymiUUSI
Mut nainen voi pyytää töistä treffeille koska vaan 🙂
- AnonyymiUUSI
Keneltä tämä? Oiskin kaivatulta.
- AnonyymiUUSI
Pyysin kerran jonnekin. En pyydä enää. sivusta
- AnonyymiUUSI
Mitä sulle vastattiin silloin?
- AnonyymiUUSI
Yes
- AnonyymiUUSI
Yes. Lähtisin kans.
- AnonyymiUUSI
Jonain päivänä ehkä uskaltaa uskaltaa. Sen verran pahasti on sattunut aiemmin, että siinä voi kyllä vieläkin kestää.
- AnonyymiUUSI
Ootsä se Tamara siitä kohtalokkaasta sambasta?
- AnonyymiUUSI
Vinkkinä sulle mä en harrasta moistakaan näin lähtökohtaisesti kun en itse ole suunnitellu elämääni kuin lapsiani varten he ovat mielestäni ainoa asia mihin mun ei tarvi pettyä jos koen että tarvii ni si on itselläni syytä tutkia itseäni enemmän olen itse jotain mokannu kasvatuksessa eli loppupäätelmänä mulla on yksityiskohtasen tarkka suunnitelma siitä kuinka elämäni elän olenmjopa ottanu huomioon ulkopuolisten yritykset vaikuttaa siihen ettei minun ainakaan tarvitse pettyä elämääni siksi mulla on monta vaihtoehtoista suunnitelmaa siihen mitä teen milloinkin jotain hyötyä siitä että joutu opetteleen itse suunnitteleen työnsä kun ei ainakaan silloinnole osattu suunnittelijoitakaan kouluttaa tekemään työnsä kun mä olen putkitöihin menny urakkatöihin tuntipalkalla siksi ettei pomo voi ainakaan multa periä palkasta takaisin senntakia jos keikka viivästyy kun joudutaan työmaalla pyöritteleen peukaloita puutteellisten suunnitelmien takia aina kaksi viikkoa kerrallaan kun uusia kuvia odoteltiin ja si jos työmaalle tulee kymmenenkin eri kuva sarjaa ni melkei puolet vuodesta pyöritellään peukkuja ja ollaan muka jotain tekevinään vieläkö pitää ihmetellä miksi nykyrakentaminen maksaa ennen työntekijät on itse suunnitellu ainakin rintamamiestalot kuvat ollu lupiaskin kannes ja työn valmistuttua ovat päätyneet foskiin sen takia niin harvasta rintamamiestalosta löytyy alkuperäisiä kuvia koska niitä ei ole
- AnonyymiUUSI
Sauvakävelylle?
- AnonyymiUUSI
Muista välittämättä? Eli hieman salasuhde?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066822- 954241
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista463466Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483372- 1793294
- 503289
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242789- 552045
- 341981
- 131684