Mulla meni tosi kauan ymmärtää et kiinnostusta vois olla sieltäkin suunnasta. Siks tää mun käsityksen mukaan meni näin. Jäin ruikuttaa ja miettii sun pään sisäistä ja ulkoista maailmaa. Aika noloo.
Tarviin sua
46
1995
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä mä oon vieläkin sua varten.
- Anonyymi
Joo, ja mä oon niin hölmö et kuvittelen et toi edellinen kirjottaja vois olla hän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, ja mä oon niin hölmö et kuvittelen et toi edellinen kirjottaja vois olla hän.
Minä olen sinun hän. Tiedät, että ikävöin sinua täällä, koska irl en saa sinua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mitään esteitä IRL, joten 1+1=
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama. sivusta
- Anonyymi
Supo. Nolooo, hävettää puolestanne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitukseni on kuluttaa teidän roistojen resursseja. Päällikköä myöden rikollisia. 😁
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/6dc737bc-a394-4b2d-b8ca-cc63049c7dc1 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitukseni on kuluttaa teidän roistojen resursseja. Päällikköä myöden rikollisia. 😁
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/6dc737bc-a394-4b2d-b8ca-cc63049c7dc1Kerro ihmeessä palstasetä mitä menetelmiä voisi olla jos joku vaikka tarttee vinkkejä..🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi palstasetä ja aloittaja olisit ko instituution kiinnostuksen kohteena- suunnitteletko sitten terroristisia tekoa?
- Anonyymi
Näitä aistimuksia on varmaan paljon ilmassa ja niitä ruokitaan eri tavoin? Miten aistimuksia ylläpidetään? Halulla, kun halutaan uskoa hyviä asioita tapahtuvaksi itselle. Uskomalla toisesta hyviä vaikutuksia tapahtuvaksi itselle?
Olettamalla monesti mennään vikaan, tulee erehdyksiä helposti, kun halut ovat liian suuria uskoa toisesta vain hyviä asioita. Mennään enemmän tunteella kuin järjellä. Hinta voi vaan olla kova, jos erehtyykin luulemaan toisesta liian hyvää.
Tämä sivusta, yhdeltä erehtyjältä. Ei kannata antaa haluille liian suurta valtaa, koska erehtymisen vaara kasvaa sitä suuremmaksi, mitä kauemmin haluat ruokkia tuntemustasi ja haluasi uskoa toisesta liian hyvään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näitä aistimuksia on varmaan paljon ilmassa ja niitä ruokitaan eri tavoin? Miten aistimuksia ylläpidetään? Halulla, kun halutaan uskoa hyviä asioita tapahtuvaksi itselle. Uskomalla toisesta hyviä vaikutuksia tapahtuvaksi itselle?
Olettamalla monesti mennään vikaan, tulee erehdyksiä helposti, kun halut ovat liian suuria uskoa toisesta vain hyviä asioita. Mennään enemmän tunteella kuin järjellä. Hinta voi vaan olla kova, jos erehtyykin luulemaan toisesta liian hyvää.
Tämä sivusta, yhdeltä erehtyjältä. Ei kannata antaa haluille liian suurta valtaa, koska erehtymisen vaara kasvaa sitä suuremmaksi, mitä kauemmin haluat ruokkia tuntemustasi ja haluasi uskoa toisesta liian hyvään.Lisään. Puhukaa mieluummin, jolloin asioista tulee selkeämpiä, eikä jää tilaa ajatusten harhailuille, joista todellisuudessa maksat kovaa hintaa henkiselle minälle ja uskolle hyvään jatkossa.
- Anonyymi
Sama juttu koettuna.
- Anonyymi
Miten sä selvisit? Saitko ikinä sit kerrottuu yms.?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole selvinnyt, enkä ole päässyt kertomaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi on niin ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiinnosta.
- Anonyymi
Kerropa tuo viestillä kyseiselle henkilölle.
- Anonyymi
Ei voi ku o ikävä lopettakaa toi dissaamine
- Anonyymi
Sinä se jaksat kantaa huolta näiden palstasedän terveisten välittymisestä oikealle henkilölle
- Anonyymi
Millä elät jos mies ei hanki dsnulle kaikkea?
- Anonyymi
Joo 18 karaatin kultaa sen olla pittääköyhempi ei kelepoo lahjaksi luetaan kolme kk palkakn arvonen vähempi ei kelpaa jos yrittää mökötän mökötyksellä saa rahhoo. Kun sitä on vaatinu riittävästi, nih ei voi haukkuu huoraksi
- Anonyymi
Missä asut Kuusen alla?
- Anonyymi
Kolmen kuusen alla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolmen kuusen alla.
Miks luottaa yhteen lähteeseen,kun voi nyhtää kolmea?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks luottaa yhteen lähteeseen,kun voi nyhtää kolmea?
Nyt lähit liian nopeesti ilmaan, en kerenny ees narussa roikkuun. Yritin.
- Anonyymi
Kyllä täällä kasvaa mäntyä ja kuusta ja pöheikköö
- Anonyymi
Porttikongissa
- Anonyymi
Naiselle vai miehelle?
- Anonyymi
Miehelle.
- Anonyymi
Siis toi on niin noloo. Et viittis?
- Anonyymi
Rakkaus on noloista nolointa, sitähän voi punastua tai puhua ohi suunsa.
- Anonyymi
Minä olen aivan liian väsynyt miettimään enää mitään, olisipa kaikki selvää
- Anonyymi
Meni jo! Oppivat on kovat!!
- Anonyymi
Miks ja minne menit?
- Anonyymi
Sillä ei ole väliä missä olen. Pysy poissa!
- Anonyymi
Samat sanat tietylle paljon nuoremmalle!
- Anonyymi
siellä on ensimmäinen vaalea painostaa nainen ja joka ei irti päästä niistä jutuistaan kuollut. kohta tulee lisää, ja seuraava kohdistuu noin voitti tietää mitä mulle tehtiin ja kaikkia syytöksiä ja hakkauksia rooleihin ja "töihin". Tulossa vielä lisää, jospa loppuisi nyt, ja oikaisut ym kohdilleen. ei ollut uhkaus, vaan toteamus. ja kiitos eräälle ihanasta sateen tunnelmasta.
- Anonyymi
Ihan hyvällä, pysy kaukana!
- Anonyymi
Jonkun vaalean naisen haluat hakata, palstasetä? Pidä lippu korkealla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hyvällä, pysy kaukana!
Otatko nämä palstaäijän jutut jotenkin vakavasti vai spinnaatko ajan kuluksi ja huviksi?
- Anonyymi
Varmuudeksi, minä en halua sinua tai ketään täältä. En ole kiinnostunut, lähinnä vihaan teitä kaikkia.
- Anonyymi
Työelämässä pitää löytää ihmiset ja paikat mikä hyödyttää sekä työn antajaa että tekijää, ja tuo rahaa ja motivaatiota.
Ihmisuhteissa täytyy toki joustaa, ymmärtää, kaikkea ei voi miettiä rahassa ja motivaatiossa, mutta pitää olla oikeus voida hyvin, tuntea olevansa itsensä herra, ei tarvitse tuntea painostusta, ihmisarvottomuutta, hirveitä olotiloja, åitää ihmisiä elämässä jotka haluaa sinulle huonoa joka elämän osa-alueelle jotta muut hyötyy. Joille olet kakkosluokan ihminen, jotka ei kuuntele sinua tai halua sinulle oikeasti sitä mitä itse haluat. Silloin on hyvä karsia ihmissuhteita, etsiä uusia, ja antaa elämän kantaa ja tuoda luonnostaan uusia juttuja. - Anonyymi
Ihmissuhteet, elämä ja vapaa-aika, ei ole kilpailua tai välttämättä työtä. Toki itsellä some, matkustelu ja osittain asuminen vie lähelle jopa työnluonnetta. Mutta mielellän työn muuksi, ja etsin semmoisia töitä mistä tulee raha rahana, ja tehtävät sopmuksella mitkä hyväksyn, ja mihin kykenen, mitä haluan tehdä.
- Anonyymi
Ei ole noloa tarvita ihimisiä, mutta pitää löytää oikeat ihmiset, antaa heille tilaa ja etsiä ratkaisuja vaikeassa tilanteissa. Usein tilanteet, jossa tarvitsee enemmän muita eikä pysty näkemään asioita heidän kannaltaan ovat jo kriisitilanteita tai vaikeita tai lähelle näitä.
- Anonyymi
Alaikäisistä lapsista joutuu tekemään päätöksiä, mitä lapset eivät halua, ja näihinkin on säännöt.
Mutta eivät vanhemmat päättää aikuisten lasten asioista, Suomessa hyvin harva on oikeasti kyvytön hoitamana asioitaan, on vaan ristiriitoja, ei haluta samoja asioita.
Sama nykypäivän parisuhteissa, avioliittoissa ja muissa, jos yhteisymmärrystä ei löydy, on ainoa vaihtoehto ero, tai toisen kateroituminen ja lopulta huono suhde. Toisen puoelsta ei voi tehdä päätöksiä, toisen puolesta ei voi olla onnellinen, tyytyväinen tai rakastunut. - Anonyymi
Se on totta että joku voi jopa kiristää perinnöllä, sovituilla asioilla jne. Mutta rikollisuuteen, väkivaltaa, edes niissä mitä ei voi todistaa ei voi mennä, saamatta takaisin samaa. Laillisesti ilman toisen suostumusta ei voi toista ohjata ja määrätä. Kukaan. Ei edes vaikka muut hyötyisi, ja tulisi tunne että olisi lopulta hyvä uhrata joku.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774522Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112513- 1731689
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2561554- 1241430
- 1221337
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91251Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721249- 761232
- 35986