Yhtään Erikaa arvostelevaa palstalaista ei nähty näytöksen catwalkilla.
Erika keräsi ihailevia katseita kansainvälisessä muotinäytöksessä
18
197
Vastaukset
- Anonyymi
Herkkukolmio vilahti kuvissa.
- Anonyymi
Toivottavasti yhtään myrkkytuhnua ei päässyt hengitysilmaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti yhtään myrkkytuhnua ei päässyt hengitysilmaan.
Ei päässyt kun et ollut paikalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😋😂👍👏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sen haistoi tänne Kontulaan saakka, meinasi lähteä laatta rajusti liikenteeseen. Voin sanoa, että ei paljoa naurattanut tilanne!
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa tuollainen fiksattu pulska kumihuuli?
- Anonyymi
Esim. sinua.
- Anonyymi
Miss piggy
- Anonyymi
Nätti likka.
- Anonyymi
Ehkä vuonna about 2005.
Oletko harkinnut käyntiä optikolla?
- Anonyymi
Aloittajan kannattaa opetella laittamaan linkki väitteittensä tueksi. Ilman linkkiä väite = 0
- Anonyymi
Sinun kannattaa opetella lukemaan lehtiä niin tiedät missä mennään.
- Anonyymi
Suomen kolmanneksi kaunein nainen.
- Anonyymi
Joutessasi kerro vielä kaksi kauniimpaa? Sinä ja naapurin Irmeli, jolla vinetto maittaa kuin pultsari-ukkelille kotipolttoinen 60% kilju ja päivittäin pyytää kylään maistamaan uutta satsia.
- Anonyymi
Taitaa olla Eerika itse asialla näiden lyhyiden aloitusten ja kommenttien kanssa. Voi sinua raukkaa. Mitään et osaa kunnolla ja silti sinulla on niin mahdottoman suuri tarve tuoda itseäsi jatkuvasti esille. Suosittelen nyt laittamaan sen korkin kiinni. Suosittelen luopumaan epärealistisista haaveista kohota minkäänlaiseksi taiteilijaksi. Katsos kun taiteilijoiden juttuna on se, että he ovat poikkeuksellisen hyviä jossakin tai joissakin luovissa asioissa. Sinähän et ole hyvä yhtään missään. Suosittelen, että hankit sellaisen ammatin, jossa oma osaamisesi pääsisi kukoistamaan. Saattaisit sopia esim. siivoojaksi.
- Anonyymi
Juuri näin, yhdyn edelliseen puhujaan!
- AnonyymiUUSI
Suomalainen tykinvetomalli. Ei jatkoon.
- AnonyymiUUSI
Erikan lyhyiden lauseiden kampanja jatkuu edelleen tällä palstalla.
Erika Vikman, the Queen of nothingness.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997720- 1075567
- 2664758
- 494733
- 733483
- 502788
- 582477
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222428Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292382- 412264