Olisiko vinkkejä kahden viikon ruotsin purjehdukselle ensi kesäksi Tukholman saaristooon ja sieltä Gotlantiin.Keillä on kokemusta sieltä,.Kronoloogisesti edeten.Kiitos etukäteen.
Tukholman saaristo, Gotlanti
4
462
Vastaukset
- Anonyymi
Hyviä luonnonsatamia löytyy vaikka ja kuinka koko matkalta lyhimpään ylitykseen vaikka visbyseen noin 54 nm ylittksellä.
Riippuu ihan millaisia pöivämatkoja vetelet, tuulen suunnista ja voimakkuuksista, joten mahdoton antaa mitään tarkkoja ehdotuksia.
Itse en lähtisi gotlantiin 2vk aikataululla, kääntyisin jo Nynäshamnissa tai kävisin Tukholmassa ja sen keskisaaristossa, niin tuntuisi lomalta ilman verenmakua suussa- Anonyymi
Eikös se aikataulu ole kiinni lähtöpisteestä eikä pelkästään kohteesta?
- Anonyymi
Hanki kirja Arholma-Landsort, https://www.finlandiakirja.fi/fi/lars-hassler-arholma-landsort-med-gotland-f24645?srsltid=AfmBOorx-9sBp-VtSoy0EhOqKIVNh_bl6N1ZJvtsJGUf7DvAzcoBiBMh
Tästä selviää kaikki, palvelu- ja luonnosatamat sekä putiikit.- Anonyymi
Kompaan.
Homma menee myös utö-visby-utö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741