Minulla on riittänyt vastoinkäymisiä viime aikoina: Ensin mopo hajosi kaksikin kertaa. sitten joku kaappasi Facebook profiilini. Auto ei käynnisty oireet viittaa tankissa sokeria. Sikäli omituista että hän soitti minulle (muutaman päivän kuluttua) kaupaten autoaan, asuu naapurikaupungissa, Hän väittää olevansa selvännäkijä, omaa narsistisia piirteitä, esiintyvä taiteilija.
Onko entinen naapurini noita?
5
353
Vastaukset
- Anonyymi
minkälaista esiintymistä? Tanssija, laulaja vai mikä? Kyllähän tommonen johonki woodoohon viittaa.
- Anonyymi
Soittaa pirunkeuhkoja, uskoo sieluvaellukseen, puhuu energiakentistä, kummituksista, pelkää silti pimeää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soittaa pirunkeuhkoja, uskoo sieluvaellukseen, puhuu energiakentistä, kummituksista, pelkää silti pimeää.
Piti mennä ihan googlettaan että mitä pirunkeuhkot tarkoittaa mutta siis harmonikkaa.
Eli harmonikkaa soittava entinen naapuri kauppasi autoaan, koit näkeväsi noitia ja sulla kummitteli, oli pimeää, ulkona satoi ja sitten heräsit. Huhhuh, olipas sulla uni! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piti mennä ihan googlettaan että mitä pirunkeuhkot tarkoittaa mutta siis harmonikkaa.
Eli harmonikkaa soittava entinen naapuri kauppasi autoaan, koit näkeväsi noitia ja sulla kummitteli, oli pimeää, ulkona satoi ja sitten heräsit. Huhhuh, olipas sulla uni!😂🤪
- Anonyymi
En taida uskaltaa ryömiä auton alle, entinen naapurini sanoi nimittäin hankittuni tuon auton, "siinä on sinulle autoa loppuiäksi".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324431Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii742862- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781379
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘751114PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832