Minulla on riittänyt vastoinkäymisiä viime aikoina: Ensin mopo hajosi kaksikin kertaa. sitten joku kaappasi Facebook profiilini. Auto ei käynnisty oireet viittaa tankissa sokeria. Sikäli omituista että hän soitti minulle (muutaman päivän kuluttua) kaupaten autoaan, asuu naapurikaupungissa, Hän väittää olevansa selvännäkijä, omaa narsistisia piirteitä, esiintyvä taiteilija.
Onko entinen naapurini noita?
3
77
Vastaukset
- Anonyymi
minkälaista esiintymistä? Tanssija, laulaja vai mikä? Kyllähän tommonen johonki woodoohon viittaa.
- Anonyymi
Soittaa pirunkeuhkoja, uskoo sieluvaellukseen, puhuu energiakentistä, kummituksista, pelkää silti pimeää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soittaa pirunkeuhkoja, uskoo sieluvaellukseen, puhuu energiakentistä, kummituksista, pelkää silti pimeää.
Piti mennä ihan googlettaan että mitä pirunkeuhkot tarkoittaa mutta siis harmonikkaa.
Eli harmonikkaa soittava entinen naapuri kauppasi autoaan, koit näkeväsi noitia ja sulla kummitteli, oli pimeää, ulkona satoi ja sitten heräsit. Huhhuh, olipas sulla uni!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294