PS:n kannattajat äänestivät rikkaitten toiveitten toteuttamisen puolesta.
Kansalaiset äänestivät keiden toiveet toteutetaan
15
117
Vastaukset
- Anonyymi
Niinpä, vaikka omaa etuaan vastaan.
- Anonyymi
Ne menivät halpaan. Riikka on vakuuttava valehtelija, mutta aina voi oppia,
ettei anna uudestaan huijata itseään. Suuri osa PS:n kannattajista onkin hylännyt
PS:n, mutta10 % äänestäjistä uskoo vieläkin Purraan. Käsittämätöntä.- Anonyymi
Niillä kymmenellä prosentilla ei ole vaihtoehtoista rasistista puoluetta.
- Anonyymi
Persut uskoo eniten horoskooppeihin ja Purraan. Samanlaisia
paikkansapitämättömiä satuja. - Anonyymi
Nyt on kieroimmat ministerit mitä koskaan on ollut. Ei totuuden jyvää löydä
niitten puheista. Rehellisen ihmisen ei tarvitse valehdella koko ajan.
Valheet on hyvä mitta ihmisen rehellisyydestä. Mitä enemmän valheita
sen epärehellisempi. - Anonyymi
Mitä muuta voi odottaa tietämättömiltä ihmisiltä, jotka äänestävät
uusnatsimielistä puoluetta ? - Anonyymi
Älylaitteet kouluympäristössä ovat väärässä paikassa väärään aikaan, sanovat sivistysvaliokunnan perussuomalaiset jäsenet ja varajäsenet.
– Yhä kasvava tutkimusnäyttö osoittaa, että älypuhelimet haittaavat lasten keskittymistä, aivojen kehitystä ja sosiaalista kasvua. Kännykät vievät tilaa liikkumiselta, leikkimiseltä ja kasvokkaisilta kohtaamisilta, eli kaikilta niiltä asioilta, jotka ovat olennaisia lapsen ja nuoren kehitykselle.
– Nuoren aivot eivät ole vielä kypsät hallitsemaan houkutuksia, ja kouluilla on vastuu tarjota ympäristö, joka tukee lasten hyvinvointia. Samoin kuin yhteiskunta rajoittaa lasten pääsyä alkoholiin, tupakkaan ja uhkapeleihin, tulee rajoittaa myös kouluajan älylaitteiden käyttöä. Koulu ei voi yksin ratkaista kaikkea, mutta se minkä koulu voi tehdä, pitää tehdä. Vanhemmilla on myös suuri vastuu ja esimerkin voima.
Perussuomalaiset edelläkävijöitä
Kike Elomaa, Laura Huhtasaari, Ari Koponen, Sara Seppänen, Pia Sillanpää ja Jaana Strandman muistuttavat, että perussuomalaiset ovat olleet tässä asiassa edelläkävijöitä
https://www.suomenuutiset.fi/ps-kansanedustajat-koulurauha-syntyy-ilman-kannykoita/- Anonyymi
Persut on jälkeenjääneitä.
- Anonyymi
Miksi persurupusakki on rikkaitten puolella ?
- Anonyymi
Persuille on ensiarvoisen tärkeää, että rikkaat rikkaat rikastuvat lisää.
- Anonyymi
Kaikki persut ilmeisesti kuuluvat niihin rikkaisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki persut ilmeisesti kuuluvat niihin rikkaisiin.
Ilman muuta. Vain miljonääreillä on varaa äänestää Perussuomalaisia.
- AnonyymiUUSI
Purra: Talousvaliokunnan perussuomalaiset kansanedustajat pitävät valittua talouspolitiikan linjaa oikeana. Päätöksissä on mukana niin työn ja yrittämisen verotuksen keventämistä kuin panostuksia tutkimukseen.
- AnonyymiUUSI
Kaikki persuja. Tottakai ne on yhtä mieltä.
- AnonyymiUUSI
Purra toteuttaa Orpon kanssa rikkaitten & EK:n toiveita.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113637
- 673287
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342734- 862579
- 852468
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422164- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501792Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121726