se että missä tahansa liikunkin se ei liity sellaiseen henkilöön jonka nimen tiedän! Hänellä on todella monia kertoja jo vuosia sitten sanoa jotain minulle, mutta koska hän ei sitä tehnyt, menetin kiinnostukseni olla hänen ystävänsä jo kuusi vuotta sitten. Sen jälkeiset vuodet ovat olleet kaikkein kamalimmat. Vaikka kuinka toivoin, että kaikenlainen häirintä loppuisi minun toivetta ei otettu huomioon! Sellainenkin tuntui kiusaamiselta! Eikä sitä ole otettu huomioon vieläkään, yhä tungetaan lähelle koirien kanssa ja sitä oli muuallakin. Miksi sitä on niin vaikea ymmärtää etteb haluan olla missään tekemisissä sellaisen ihmisen kanssa, joka on stalkannut! Sellainen vaurioittaa sisintä ja saa aikaan turvattomuuden tunteen! Siksi varmaan en ole koskaan pystynyt mielikuvissani näkemään meitä samassa tilassa koskaan! Lopettakaa nyt viimeinkin sellaisesta henkilöstä kertominen joka on aiheuttanut harmia todella monen vuoden ajan ja jonka takia menetin itselle hyvin mieluisan työpaikan, minkä takia menetin turvallisuudentunteeni! Ja oli niin tärkeää pärjätä omillaan, sekään ei toteutunut häirikön takia!
Kanattaa muistaa
Anonyymi-ap
1
65
Vastaukset
- Anonyymi
Elämäni kauheimmat vuodet takana ja te luulette että haluaisin olla kiusaajani ystävä! Miettikääpä itsenne samanlaiseen tilanteeseen, niin ei varmaan tuntuisi hyvältä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412184