Löysin 20 sentin kolikon, mutta oli niin kulunut, että heitin roskakoriin.
Tulin juuri iltalenkillä
27
837
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkoitin, että tulin juuri iltalenkiltä.
- Anonyymi
😂😂😂 Nyt on hyvä kirjoitusvirhe
- Anonyymi
Miten niin hyvä?
- Anonyymi
jep, Vikmanin euroviisubiisinkin vois antaa tähän 5 pisteen vinkiks
- Anonyymi
Ymmärrän!
- Anonyymi
Varastit mun kolikon prkl!
- Anonyymi
Iteppä olit pudottanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iteppä olit pudottanut.
anna se heti takasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
anna se heti takasi.
Miten, ku en tiedä, kuka oot?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten, ku en tiedä, kuka oot?
tuu klo 12 jussilan pihaan
- Anonyymi
Nääkö on nyt sitten kankaanpääläisten järkeviä mielipidekirjotuksia.
- Anonyymi
selvitä asia itte äläkä täällä itke
- Anonyymi
Aloitukseni ei ehkä ole järkevä, mutta eivät vastauksetkaan ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitukseni ei ehkä ole järkevä, mutta eivät vastauksetkaan ole.
isot on ongelmat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
isot on ongelmat
Sulla on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on.
mene hoitoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mene hoitoon
Mene itse!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene itse!
Mene itse!
- Anonyymi
Voi hyvä jysäys
- Anonyymi
ISOT ON MURHEET
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ISOT ON MURHEET
Sinä oot murhe täällä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä oot murhe täällä!
mene hoitoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mene hoitoon
Mene itse!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene itse!
Mene itse!
- Anonyymi
ICH KOMME
- Anonyymi
Voi Jeesus mikä vatipää. Hei tiiätkömitä? Mä löysin silmienivälistä ihmeellisen patin, jota olin kaivanut KUUSIKYMMENTÄVUOTTA ja siihen on tullut kaksi reikää. - Pitääkö olla huolissaan??? 😳
- Anonyymi
Kolikoita ei pidä heittää tavallisiin roskiin, ne kuuluvat metallikeräykseen.
Itse vein eilen varmaan yli kilon edestä Italian liiroja kolikkoina metallinkeräysastiaan Seuraavaksi lähtevät Ruotsin ja Ranskan kolikot. Ruotsin raha olisi vielä kelvollista mutta eipä noiden arvo Euroissa ole juuri mitään, ei saisi tuskin yhtä paukkua laivalla.
Setelirahaakin olisi ja roskiin sekin joutaisi, seassa on muutamia esim. 5000 ja 10000 Ugandan Dollarin seteleitä...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi675927Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan3495749Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä934731Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.
Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y122235Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva182048Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu521952Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont431870Martina vuokraa yksiötä
Nyt on tarkka'ampujan yksiö vuokrattavana 800 e. Toivottavasti löytyy hyvä asukas.2511211Jokaisella tytöllä on supervoimansa
Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan2031114Voi kauhiaa: keikkapaikat keikahtavat juopottelun puutteessa!
Vai ei tule rahaa artistille viinanmyynnin vähennyttyä. Missähän muualla kannattavuus korreloi myrkyn imemismäärän ka641061