Sanat ei riitä kuvailemaan kuinka järkyttynyt, traumatisoitunut, surullinen ja peloissani olen.. multa riistettiin unelmien nainen, ja ainoa ihminen ,jonka kanssa kykenin muodostamaan terveellisen ja rakastavan parisuhteen.. hänen kanssaan koin jotain todella ainutlaatuista, jota en usko, että pystyn ikinä kokemaan kenenkään muun naisen kanssa, tuntui kuin pystyisin lukemaan hänen mieltään ja hän minun, kuin meillä olisi jokin ennen näkemätön yhteys.. hän oli fyysisesti, emotionaalisesti, persoonaltansa ja energialtansa kaikki mistä olen unelmoinut naisessa, ja paljon enemmän. Halusin tehdä hänet onnelliseksi ja olla paras mahdollinen mies hänelle, ja joskus ehkä perustaa perheen hänen kanssaan, hän tuntui ainoalta naiselta, jonka kanssa tulisi edes mieleenkään harkita tällasta, mulla on tosi korkeat standardit ihmisen persoonalle (ja ulkonäkökriteeritkin tosi ainutlaatuiset).. mutta ihmiset kokivat, että en ansaitse häntä ja että olen epävakaan persoonallisuushäiriöni takia liian epävakaa hänelle, ihmiset pyrki eristämään ja mustamaalaamaan hänet pois elämästäni onnistuneesti, kaiken aikaa kun toinen mies vei unelmani ja tulevaisuuteni hänen kanssaan. Ihmiset koki, että ainoa tulevaisuus joka mulla saa olla, on kärsiä ja itkeä täällä yksin, elää virtuaalimaailmassa runescapen kautta, ja käydä salilla, ihan turhaan ,koska vaikka kuinka paljon kehitän fyysistä itseäni, niin en silti vain "kelpaa" hänelle, vaikka minä tiedän, että minä olen tarpeeksi komea hänelle, olen komeampi kuin se mies jonka hän otti, persoonastakaan tämä ei jäänyt kiinni, tuskasinta tässä on siis just se, että mä tiedän, että tämä tilanne on ainoastaan sen systemaattisen eristämisen ja manipuloinnin takia, JOHON EN OLE SAANUT VAIKUTTAA MITENKÄÄ. Multa vietiin unelmat vaimosta ja lapsesta, ja normaalista elämästä ja tilalle tuotiin syrjäytyminen,katkeroituminen ja se, että mun pitää tappaa itteni, jos haluan ikinä kokea mitään onnellisuutta.. en halua elää tällaista elämää, kun tiedän että mulla ei ole normaalia tulevaisuutta, ja joudun kärsimään yksin, se fakta pelkästään jo tuhoo mun sielua, mä olen ainostaan elänyt pelimaailmassa yli vuoden, koska en oo kestänyt ajatella minkäänlaista tulevaisuutta itelleni, koska en kestä olla täällä yksin, enkä halua että mut pakotetaan elämään täällä, kun mun loppuelämä tulee olemaan pelkkää kärsimystä ilman tätä naista, sellainen elämä ilman tulevaisuutta yksin karmii ja pelottaa mua.. tämä eristäminen operaatio siis oli aivan helvetin julma, ja sen ainoa tarkoitus oli saada multa pohja tulevaisuudelta pois, ja saada mut kärsimään, et mun ainoa tarkoitus tässä maailmassa on pelata jotain hikistä runea, ja syrjäytyä yksin, itkeä kaikki yöt, tai olla täysin tunteeton, kun en vaan kestä... odottaa kuolemaa vain ja kärsiä. Tämä on todella julmaa eristämistä ja aivan sairasta, ETENKIN KUN MÄ TIEDÄN ETTÄ MÄ OLIN FYYSISESTI, PERSOONALTANI JA MUUTENKIN, "TARPEEKSI" tälle naiselle, että muut ihmiset täysin vaan päätti mun kohtalon.. et mun kohtalo on vaan kärsiä ja kitua täällä.. kunnes päädyn tappaan itseni, vaikka mulla olis ollut mahdollisuus onnelliseen tulevaisuuten tän naisen kaa JA TÄYSIN NORMAALIIN elämään, mutta se oli pakko riistää multa, jostain syystä, koska ihmiset ei vaan kestä nähdä mua onnellisena, et mun on pakko elää luuseri elämää ja kuolla surullisena yksin... koska oon tehnyt virheitä menneisyydessä paljon? Tää on niin julmaa... korjaisin kyllä kaikki virheeni menneisyydessä jos olisin tiennyt, että se johtaa tällaiseen lopputulokseen, jossa mun loppuelämä on täyttä helvettiä ja menetän ainoan ihmisen jonka kanssa mulla on tulevaisuus. Kukaan ei kykene ymmärtämään mun tuskaa ja epätoivoa tässä tilanteessa, mun ainoa vaihtoehto onnelliselle elämälle on tappaa itseni, tai elää surullista tuskaista elämää, josta en kykene nauttimaan.. harrastaa jotain turhanpäiväsiä seksisuhteita, että kykenisin tuntemaan edes jotain??? Tai keskittyä maallisen mammonan kasvattamiseen, että voin unohtaa sen tuskan, mitä on elää ilman aitoa yhteyttä ja rakkautta toiseen ihmiseen, joka mulla oli tähän naiseen. Mutta mut oli pakko pistää kärsimään, ja mun tulevaisuus oli VAIN PAKKO RIISTÄÄ multa, että varmasti en saisi kokea ikinä mitään hyvää tai parantua ikinä epävakaasta... tasapainottua ikinä ja elää normaalia elämää... se oli ihmisille liikaa. Olen matkalla kohti todella syvää katkeroitumista, syrjäytymistä ja ennen näkemätöntä tuskaa, vain koska ihmiset ei halunnut, että mulla olis tulevaisuus tai että saisin olla onnellinen... tää on julma pilaa, tää on niin vitun julmaa ja sairasta.. tää on ihan hirveä tilanne, jolle näen ainoan ratkaisun että päätän elämäni tai jotain muuta, koska mulle ei annettu mitään muuta vaihtoehtoa kokea onnea tai normaalia tulevaisuutta :,(
Tulevaisuuteni, parisuhteeni, lapsimahdollisuuteni ja elämäni riistettiin minulta..
4
183
Vastaukset
- Anonyymi
Rakas olet
- Anonyymi
Ymmärrän tuskasi. Musta tuntuu samalta. Et sut ois riistetty multa.Se kaikki on mennyttä. Hyvä tulevaisuus on kuitenkin vasta edessä. Sua vaan rakastan ❤️🤗
- Anonyymi
Ymmärrän, että sinulla on vaikeaa. Olet kokenut kovia ja sydän särkynyt. 😔 On liian helppoa luovuttaa. Isompi työ on alkaa tekemään tekoja, joilla parantaa omaa mielenterveyttä. Koita kestää vaikea aika. Tulee parempia päiviä. Tee hyviä juttuja. Älä masennu. ❤️
- Anonyymi
Asiallinen kommenttini poistettiin, mutta onneksi et ole päässyt lisääntymään. Varmuuden vuoksi sinulta pitäisi leikata p*llit pois.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774422Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112333- 1681517
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431456- 1211311
- 1151237
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721149Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81126- 611048
- 35956