Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
29
1319
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää reflektiota, jatka juuri noin. Se on uusi AI-avusteinen avoterapia. A-AA.
- Anonyymi
Aaaaaa, ok.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aaaaaa, ok.
Sekin yksi tapa äännellä, tai sitten: aah aah aah, mikä nyt vaan itselle sopii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekin yksi tapa äännellä, tai sitten: aah aah aah, mikä nyt vaan itselle sopii.
😂
- Anonyymi
Ihan oikeasti mietin näitä 😂
- Anonyymi
Hauskojahan ne on 🤣
- Anonyymi
ei paljoa päätä pakota ns ,sivusta
- Anonyymi
Hyvä kannustava muutos👍
- Anonyymi
Ne ovat vähän monotoonia, usein tulee kehuja, mutta sitten kuitenkin viesti sénsuroidaan.
- Anonyymi
🤭🤨😂
- Anonyymi
Testataas
- Anonyymi
Alkuun kyllä järkytti, että mikähän kyylä mun kintereillä on 😁
- Anonyymi
Joka kommentin perässä ikään kuin jälkikommentoimassa 🤭
- Anonyymi
Itselle tuli olo, että joku yläasteen aikainen opettaja kommentoi sarkastisesti mun Ikävä- palstan viestejä tyyliin: tännekö oot päätynyt?😅
- Anonyymi
Kyllä, tismalleen 🤭
- Anonyymi
Kirjoittelin jo viime vuonna, että tekoäly tulee lisääntymään. Ja täälläKIN on tarkoitus, että esim. ihmisten tekemä moderointi päättyy (tarkkaa ajankohtaa ei vielä tiedetä). Moderointi tulee olemaan jatkossa, kuten moni muukin asia S24:ssa, tekoälyavusteinen.
Mistäkö tiedän? Olin 20v sitten täällä palstojen luotsina silloinen "seriffi" ja olin ylläpidossa itsekin pätkän töissä 2000-luvun ekalla kymmenyksellä.- Anonyymi
Mun mielestä oli mukavaa, kun ihmiset oli modena, mutta kehitys kehittyy ja ehkä uudistuksista löytyy jotain hyvääkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun mielestä oli mukavaa, kun ihmiset oli modena, mutta kehitys kehittyy ja ehkä uudistuksista löytyy jotain hyvääkin.
Niin. Näin sen vois nähdä. On tosi vaikea ennustaa eteenpäin, mutta jos kehitys on tätä kuin tähän asti, niin seuraavien 2-5v päästä tekoälykin on todella edistynyt ja kykenee melko varmasti uskomattomiin suorituksiin periaatteessa missä vaan.
Tietty aina kaikessa on se kääntöpuoli: väheneekö inhimillisyys, ihmisten välinen sosiaalisuus jne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun viestejä tühoaa älÿvapaa epäinhimillinen Veerushka eikä mikään tekoäly.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Näin sen vois nähdä. On tosi vaikea ennustaa eteenpäin, mutta jos kehitys on tätä kuin tähän asti, niin seuraavien 2-5v päästä tekoälykin on todella edistynyt ja kykenee melko varmasti uskomattomiin suorituksiin periaatteessa missä vaan.
Tietty aina kaikessa on se kääntöpuoli: väheneekö inhimillisyys, ihmisten välinen sosiaalisuus jne.Tuo on kyllä mielenkiintoinen skenaario. Siitä on varmaan noin kymmenen vuotta (en tarkalleen muista, enkä jaksa edes tekoälyltä nyt kysyä ;), mutta muistan vanhempainillassa, kun opetussuunnitelmaa uudistettiin. Tajuan nyt, miksi esim. Kasvien opettelu ulkoa on nykypäivänä turhaa. Voit kuvata kasvin, ja tekoäly tietää heti, mikä kasvi on kyseessä jne. Ulkoaopettelulla ei ole enää suurta merkitystä. Joku vanhempi oli näreissään, numeerista arvostelua ei lapsellaan ollut. Oppitunnitkin haluttiin sekoittaa. Matematiikan tunti saattoi vaihtua lennosta liikuntaan yms.
Muistin tänään asian, kun itse pohdin metsässä yhden kasvin nimeä.
- Anonyymi
Enpä tiedä, alkanut ärsyttää nuo paviaanikommentit jokaiseen mielipiteeseen. Toivottavasti loppuu, koska typerää oikeastaan holhota ja kannustaa koko ajan. Kenen idiootin keksintö sitten ollut.
- Anonyymi
Se on tekoälyä, eikä suinkaan ainskaan vähene.
- Anonyymi
Ihmiset kaikkoaa.
- Anonyymi
Niin tekee.
- Anonyymi
Tuli pikkusen liian myöhään.Tämä palsta sairastutti stalkkereiden ja hakkereiden takia muutamia ja pahensi peruuttamattomasti jo olevia sairauksia.
Ainut hyvä asia oli saimme tiedon niistä tätä kautta. - AnonyymiUUSI
Jaa en tie ihan kiva tapa sinänsä en vaan ai jaksa keskittyä niihin
- AnonyymiUUSI
Joo ei noista haittaakaan ole, nyt kun on tottunut. Tuli paha mieli, kun haukuin idiootiksi keksijää. Ihan ok juttu ja kokeilemalla selviää onko hyvä juttu.
- AnonyymiUUSI
No melko laiha palkinto on loruilusta tarjolla.
- AnonyymiUUSI
Etteikö olekaan inhimillistä lämpöä tarjolla vaan tekoälyn kylmäävä henkäys. Kohta saa laittaa pillit pussiin ja jättää tekoälyn hoitamaan koko homman.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 502621
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951976
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319