Pillu märkänä haaveilen että saisin katsoa kun joku mies runkkaa ja puhuu tuhmia,..
Pystyykö missään katsomaan livenä, Ilan että itse pitää näyttäytyä...
Pillu märkänä
8
953
Vastaukset
- Anonyymi
Chaturbate sivusto
- Anonyymi
Voin runkata sun suuhun suoraan nikn näät läheltä ison kullin kun se lähestyy sun suuta!
- Anonyymi
Seksiä 9 vuotiaan tytön kanssa 😌
- Anonyymi
Leiki vielä nukeilla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leiki vielä nukeilla!
Jos 9-vuotias tyttö toivoo, että saisi seksiä, siihen ei vastata, että leikkisi vielä nukeilla. Seksi on TARVE, joka ei ole sublimoitavissa nukeilla leikkimisellä. Voi vain toivoa, että hän löytäisi omanikäisensä kivan pojan. Sitä hänelle sydämestämme toivomme.
Asenteesi on iljettävä esimerkki pitkästä perinteestä, nuorten häväisemisestä ja pilkkaamisesta.
9-vuotiaalle tytölle onnea ja menestystä! ❤️🌹 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos 9-vuotias tyttö toivoo, että saisi seksiä, siihen ei vastata, että leikkisi vielä nukeilla. Seksi on TARVE, joka ei ole sublimoitavissa nukeilla leikkimisellä. Voi vain toivoa, että hän löytäisi omanikäisensä kivan pojan. Sitä hänelle sydämestämme toivomme.
Asenteesi on iljettävä esimerkki pitkästä perinteestä, nuorten häväisemisestä ja pilkkaamisesta.
9-vuotiaalle tytölle onnea ja menestystä! ❤️🌹Oikein inhottaa tuollaiset, jotka ikänsä takia luulevat olevansa kehittyneempiä kuin lapset ja nuoret, vaikka todellisuudessa ovat henkisesti jälkijättöisiä ja paljon alempana.
Karmein oli eräs vahvasti heikkolahjainen, joka kuvitteli löytäneensä osuvankin sananlaskun: "Lähetä lapsi asialle, mene itse perässä."
Huomasitko muuten, miten 9-vuotias tyttö oli sanomansa perään valinnut herttaisuutta, vaatimattomuutta ja ujoutta kuvaavan emojin. Tällaiselle tytölle saastaisessa ja haisevassa liemessään marinoituva iljetys kehtaa sanoa: "Leiki vielä nukeilla!" 😡
- Anonyymi
Kyllä onnistuu. Jyväskylän läheltä. Kerro aika paikka.
- Anonyymi
Jos olet Hki nainen ,tule katsomaan joskusMunkan kallioille,vaikka pensaiden raosta.
Näet kuinka runkkaan nautinnollisesti kulliani.
MiesHki
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628