Kanssani ikä 18-35v. Mies 28v. Nyt on hyvä ilma
Voiko joku kajaanilainen nainen tulla ulos?
6
211
Vastaukset
- Anonyymi
Laita ikähaarukkaan vähän lisää, esim 18-90v ja lienekkö säätilallakaan merkitystä?
- Anonyymi
Mina Ludmila Kirillovna, mina haluta tulla ulos sina kanssa.
- Anonyymi
Vettähi alkoi satamaan, taisi deitit perruuntua?
- Anonyymi
En tiedä onko tuo ulkomaalainen aito vai trolli. Kovasti on kiintynyt minuun. Epäilen trolliksi
- Anonyymi
Sen tiedän että ei kukaan minua edes varmaan ottais olen ulkonäöltäni keskivertoa huonompi,siihen vaikuttanut huonot elintavat kuten 10 vuoden tupakointi poltin yli askin päivässä 10 vuoden ajan ja alkoholia jonkun verran ja epäterveellistä ruokaa myös söin. On myös mielenterveys ongelmia joka rajoittaa parisuhteen saamista. Olen työkyvyttömyys eläkkeellä ollut jo yli 5 vuotta kun osasto jaksokin sillon oli ja harhaluulot jatkui pitkään senkin jälkeen ja oli pelkotiloja sun muuta. Täytyy tyytyä tähän iki sinkku elämään 😃
- Anonyymi
Tuolla asenteella joo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1063118Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2311949- 1361849
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois571843Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641352- 961225
- 611155
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻841154- 591137
- 67972