Mökkitalkkari/aputyövoima palvelua tarjoavan yrittäjän puheisiin ei ole yhtään luottamista. Jos on tarvetta hänen palveluilleen niin tehkää kaikesta
kirjalliset sopimukset ja mielellään vielä todistajien kera. Erehdyin luottamaan miehen sanaan, työstä piti saada kotitalousvähennys - ei saanut, kun verottajan mukaan oli ollut ennakkoperintärekisterissä viimeksi vuonna 2017, korvaukseksi työstä sovittiin 300€, lasku oli 544€ josta 20€ oli työvälineen osuus jonka hän hankki, kun paikallisista kaupoista sitä ei saanut. Palkkasi minun tietämättäni vaimonsa istumaan puutarhatuoliin työnsä ääreen eli veloitti minua eukkonsa istumisesta, apumiehen palkkana.
Osti minun tilille pari työkalua jotka myös vei mukanaan, tosin ne olivat kustannuksiltaan vähäiset, mutta kuitenkin. Ja nyt, kun olen kysellyt kotitalousvähennystä niin hän kieltää kaiken. Epärehellisyys ei kauaksi kanna Nurmeksen kokoisessa kaupungissa jossa sana leviää kulovalkean tavoin.
Mökkitalkkari/jokapaikan apu
Anonyymi-ap
4
404
Vastaukset 4
- Anonyymi
Kukahan se tuollainen mökkitalkkarit oikein on??
- Anonyymi
Luultavasti taas tämä kaikestavalittaja keksinyt humalaspäissään tällaisen tarinan tällä kertaa...
- Anonyymi
Kauppojen ilmoitustauluilla on hänen mainoksiaan. Tmi Manualwor...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.361316Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke631098Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.63983- 58958
- 69816
- 51801
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍81726Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le38708- 82692
Ei mitään käytöstä
Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su30645