Mökkitalkkari/aputyövoima palvelua tarjoavan yrittäjän puheisiin ei ole yhtään luottamista. Jos on tarvetta hänen palveluilleen niin tehkää kaikesta
kirjalliset sopimukset ja mielellään vielä todistajien kera. Erehdyin luottamaan miehen sanaan, työstä piti saada kotitalousvähennys - ei saanut, kun verottajan mukaan oli ollut ennakkoperintärekisterissä viimeksi vuonna 2017, korvaukseksi työstä sovittiin 300€, lasku oli 544€ josta 20€ oli työvälineen osuus jonka hän hankki, kun paikallisista kaupoista sitä ei saanut. Palkkasi minun tietämättäni vaimonsa istumaan puutarhatuoliin työnsä ääreen eli veloitti minua eukkonsa istumisesta, apumiehen palkkana.
Osti minun tilille pari työkalua jotka myös vei mukanaan, tosin ne olivat kustannuksiltaan vähäiset, mutta kuitenkin. Ja nyt, kun olen kysellyt kotitalousvähennystä niin hän kieltää kaiken. Epärehellisyys ei kauaksi kanna Nurmeksen kokoisessa kaupungissa jossa sana leviää kulovalkean tavoin.
Mökkitalkkari/jokapaikan apu
Anonyymi-ap
3
295
Vastaukset
- Anonyymi
Kukahan se tuollainen mökkitalkkarit oikein on??
- Anonyymi
Luultavasti taas tämä kaikestavalittaja keksinyt humalaspäissään tällaisen tarinan tällä kertaa...
- Anonyymi
Kauppojen ilmoitustauluilla on hänen mainoksiaan. Tmi Manualwor...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t826291- 353451
- 443058
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402272Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282171- 1202053
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291999- 1901992
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241598- 361495