On missä oot?.
.
Veera ikävä
10
583
Vastaukset
- Anonyymi
Veeran edunvalvoja tässä. Veera on siirretty lepositeissä lataamoon. Joku ”epävakaa” on piinannut häntä vuosia ja lopulta Veeran voimat loppuivat. Veeran on siirretty tahdonvastaiseen hoitoon niuvanniemeen, eikä parane ehkä koskaan.
- Anonyymi
Aina on toivoa, aina! Muista se...
- Anonyymi
Just juu palstasetä, se voi olla hyvinkin sinun loppisijoituspaikka, mutta haffun haufkaa on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just juu palstasetä, se voi olla hyvinkin sinun loppisijoituspaikka, mutta haffun haufkaa on
Tai sitten monttu, mitä olen verenhimoisia juttuja reflektonut. Ei voi sanoa, että luoti menis hukkaan ns tässä tapauksessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten monttu, mitä olen verenhimoisia juttuja reflektonut. Ei voi sanoa, että luoti menis hukkaan ns tässä tapauksessa
Tarkoitan, pidän kukista ja kärpäsistä, sillä olrn nainen ja me emme ole pahoja suustamme
- Anonyymi
Millon sinä katkerasti kieroutunut palsta-setä jäät lomalle? En kestä sun jatkuvaa puutteesta lähtöisin olevaa marmatusta ja kielen taivuttelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millon sinä katkerasti kieroutunut palsta-setä jäät lomalle? En kestä sun jatkuvaa puutteesta lähtöisin olevaa marmatusta ja kielen taivuttelua.
Jep, samaa mieltä. Lisäksi tämä niuvanniemellä skeemailu on erittäin typerryttävää luettavaa niin tältä kuin muiltakin jos vähänkään ymmärtää niitä mekanismeja miten sinne oikeasti päädytään.
Palstasedän fantasia.
Todellisuus: Veera voi hyvin ja paremmin kuin koskaan, kun eristäminen ja manipulaatio hänen ympärillänsä viimein loppui, ja ystävätkin alkoivat tajuamaan totuuden minun luodusta "pahuudesta", se oli maski, pelkkä suojahaarniska.
Pian voimme olla yhdessä oikeassa maailmassa, ilman muiden arvostelua, ilman muiden julmuutta. Monet psykopaattiset tahot ovat yrittäneet piinata ja kiusata hänen herkkää mieltänsä, se on ollut julmaa ja todella väärin.. en halua että rakkaimman ihmisen mieltä järkytetään tai yritetään rikkoa mitenkään.. se on julmaa minusta.
https://open.spotify.com/track/5lsHYb8VxfWC8sbh9shDNI?si=f2f959424b814c35
"Kun voimat oudon maan
Sun veisi mukanaan
Mä missä lienenkin
Niin tulen takaisin
Sun rinnallasi oon
Yön pedot kaikotkoon
Sillä en sun särkyä anna mä en
Niin katoavaa
On voimat ihmisen
Vain tuuli puhaltaa
Ja kuoren hajottaa
Mutta en sun särkyä anna mä en
Et ole vahva, et
Yön varjoon pakenet
Mut seuraasi sun jään
En päästä lähtemään
Viel aamu sarastaa
Se haamut karkottaa
Sillä en sun särkyä anna mä en
Niin katoavaa
On voimat ihmisen
Vain tuuli puhaltaa
Ja kuoren hajottaa
Mutta en sun särkyä anna mä en"
Ja palstasedälle vaikka tää biisi:
https://open.spotify.com/track/5PQb8u9fMp8mj51XwHtTZu?si=4f7acf131a564907
"Aurinko laskee ja ne haistaa veren
Ne kömpii ylös haudoista ja täyttää skenen
Vessat, kopit on täynnä, tanssilattia tyhjä
Ja mä mietin miks ees koitan ettii rakkautta täält?
[Säkeistö 1]
En usko sanaakaan, ku sanot kiva tavata
Siihen, "miten menee?" kuuluu vastaa samal tavalla
Ne ei haluu jutella vaan tarjoo kierroksen
Tääl niin surullisii sielui vankeina kuoleissa ruumiissa
Ne on vaarallisii sillon ku ne liikkuu laumoissa
Myy kulissinsa ja mä melkein ostan sen
[Esikertosäe]
Zombit raapii ovea, ne pommittaa mun kännykkää
Keskiyöllä koittaa päästä taas mun vieree läähättää
[Kertosäe]
Aurinko laskee ja ne haistaa veren
Ne kömpii ylös haudoista ja täyttää skenen
Vessat, kopit on täynnä, tanssilattia tyhjä
Ja mä mietin miks ees koitan ettii rakkautta täält?
Keskiyöllä koittaa päästä taas mun vieree läähättää
Kai mun herkkyys vetää nälkäsiä puoleensa
Siks pidän sydäntä nyt piilos kassakaapissa
Mut aina välillä sen koodi lipsahtaa
Jotkut eksät ei vaan suostu pysyy arkuissa
Ja kun mä nään ne mul ei pysy kädet taskuissa
Joku niissä yhä pitää otteessa"
- Anonyymi
Meinasin ihan just saman kirjottaa, että miestä ikävä ja mitä touhuu...
En ole Veera :) - Anonyymi
Kotona. Just heräsin päikyilt❤️
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774522Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112513- 1731689
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2561554- 1241430
- 1221337
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91251Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721249- 761232
- 35986