joku ymmärtää, että hänellä on työnantaja vaihtunut sen myötä, kun hän siirtyi Varhan palvelukseen?
Meinaan vaan kun joku valittaa mielipidekirjoituksissaan, miten paljon hän (ja ammattikollegansa) ovat menettäneet "työsuhde-etuina". Yrittäisi nyt ymmärtää, että jos kunta tai kuntayhtymä on kyennyt hänelle ja kollegoillensa myöntämään vaikkapa aamukahvit talon puolesta tai antamaan joululahjana kahvipaketin ja glögipullon (siis kaikille työntekijöille) tai tarjoamaan jouluaterian tai antamaan virkistysseteleitä vapaa-ajan käyttöön, niin Varha isona työnantajana säästöihin pakotettuna ei samaan pysty!
Jos ei tyyppi ymmärrä tätä asiaa, niin ihmettelen sitten miten hän ymmärtää asioita työtehtävissäänkään!
Kaikki menetetty! Jäätiin ilman! Hyvä nyt kuitenkin, ettei se viejä ollut joku toinen työntekijä, joka yrittää vaan hankkia itselleen toimeentuloa palkkatyöllä!
Kauanko kestää, ennen kuin Varhan työntekijöistä
Anonyymi-ap
3
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Julkisen sektorin henkilökunta on laiskaa ja vastuutonta. Kalliita elätettäviä. Loisivat muiden siivellä ja ovat aiheuttaneet Suomen velkaantumisen.
- AnonyymiUUSI
Varhan duunarit ovat laiskoja lusmuja.
- AnonyymiUUSI
Missä matu, siellä ongelma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412174