Maailmassa on menossa valtataistelu miehet vastaan naiset

Anonyymi-ap

Tehtiin heikommista miehistä naisia, joka oli feministien tarkoitus, hallita homoja. Se länsimaiden malli. Sitten väkirikkaissa maissa monissa miehet teljenneet naiset kaapujensa vangiksi, jopa kokonaan peittää vartalo, vain silmänreiät jotta näkee kulkea. Hassuksi tekee kun meilläkin feministiset suunnat vihreät ja vasurit tukee näitä maissaan naiset vangiksi ottaneita miehiä, uskontofanaatikkoja.

Osaako teistä näitä suuntia tukevia punavihreitä, että miksi näin, ja mitä näette näitä tukien. Eikö nämä jo ole kauheita naisia kohtaan, joitten pitää piiloutua kaapuihinsa.
palestiinalaisia, afgaaneja jne lukuisia muita. Mitä luulette saavuttavanne näitä ääriaineksia tukien ?. Putinkin kuuluu ääriaineksiin, sitäkin vasemmisto tukee mm EU:ssa äänestämällä puolestaan. Teette punavihreät, ja sitten täällä kiellätte tekevänne. Kuuluuko tälläinen kärmeen haarakieli vallankumoukseenne jota ajatte kaikkea vastustamalla täällä. Putin juuri tätä harrastaa, tekee, ja kieltää tekemisensä.
Putinilla vain valtava asearsenaali takanaan, voi ohjuksen lähettää mihin tahansa maailman kolkkaan.

16

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Keskustaa äänestämällä punavihreät voi saada syntinsä anteeksi, noin periaatteessa.
      Nyt menee äänensä Putinille, suoraan tai epäsuoraan.

    • Anonyymi

      Voi sinua tyhmää ajastaan jälkeen jäänyttä sovinistia.
      Pelottaako naiset?

      • Anonyymi

        Pelottaa ja sitten vielä niiden itsenäistyminen. Ennen maalla naiset osasi pelätä miestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelottaa ja sitten vielä niiden itsenäistyminen. Ennen maalla naiset osasi pelätä miestään.

        Vielä nykyäänkin moni nainen lapsineen lähtee kaupunkiin siskolle turvaan viikonlopuksi isännän sammuessa molemmat tavarat pilkkihaalarissa portaille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä nykyäänkin moni nainen lapsineen lähtee kaupunkiin siskolle turvaan viikonlopuksi isännän sammuessa molemmat tavarat pilkkihaalarissa portaille.

        Onneksi niillä on tuella maksettuja pilkkihaalareita, eivät palellu tantereelle. Kepunainen sanoi kerran, että lämpimin kepuisännältään saamansa oli kiehuva vesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi niillä on tuella maksettuja pilkkihaalareita, eivät palellu tantereelle. Kepunainen sanoi kerran, että lämpimin kepuisännältään saamansa oli kiehuva vesi.

        Maaseudulla rakkaus on raakaa ja armotonta, siellä ei säälitä naarasta, ei lehmää, lammasta tai naista.


      • Anonyymi

        Sinä toveri menet nasijoukkoon. Naismies, liki homoa ellei täysin.


    • Anonyymi

      Martilla meni jo hupi takasilmä, paska ei pysy sisällä. Norsuna nyt esiintyy.

      • Anonyymi

        Onneksi ei ole sentään niin huonossa hapessa kuin Ossi! Sillä mennyt toistakymmentä vuotta vanhuksen takasilmän jahtaamisessa ja rakkaus on kova, mutta ei ymmärrä, että Kapi on hetero.


    • Avaajan kommentti heikommista miehistä kertoo juuri sen että edelleen kepulandiassa pojat opetetaan väkivaltaan ja alistamaan naisia sekä vihaamaan sukupuolivähemmistöjä.

      • Kohti tasa-arvoa kulkee koko sivistynyt maailma ja näin on hyvä. Monet lahkolaiset tulkitsevat isoa kirjaa varsin sovinistisesti mikä seikka on syvältä. Myös sukupuolivähemmistöillä tulee olla yhtäläinen oikeus elämiseen ja ihmisarvoon siten kun itse tuntevat oikeaksi. Moninaisuuden hyväksyminen on hengen sivistystä kun taas esim. joka ainut homofoobikko on piilohomo. Antaa kaikkien kukkien kuihtua... ei kun siis kukkia :-)


      • Korsunorsu kirjoitti:

        Kohti tasa-arvoa kulkee koko sivistynyt maailma ja näin on hyvä. Monet lahkolaiset tulkitsevat isoa kirjaa varsin sovinistisesti mikä seikka on syvältä. Myös sukupuolivähemmistöillä tulee olla yhtäläinen oikeus elämiseen ja ihmisarvoon siten kun itse tuntevat oikeaksi. Moninaisuuden hyväksyminen on hengen sivistystä kun taas esim. joka ainut homofoobikko on piilohomo. Antaa kaikkien kukkien kuihtua... ei kun siis kukkia :-)

        Juuri näin avaajalle. Tule rohkeasti kaapista ulos. Ei se kenenkään mielestä ole enää mikään ihmeellinen asia
        Kuten olen joskus viitannut agnostismi on kaikista paras tapa suhtautua jumalolentoihin tai niiden metafyysisiin ilmenemiin.
        Hylkäsin ateismin koska se on myös kiihkouskovaisuutta.
        Toki uskonnon nimissä ei tule hyväksyä maailman väkivaltaisumman uskonnon naisten alistamista.
        Sanottakoon suoraan että osa meidän vihervasemmistosta tekee tässä melkoisen älyllisen kuoerkeikan.
        Joo ei nyt jauheta Iranista tällä kertaa.


      • Oikeiston.sos.dem kirjoitti:

        Juuri näin avaajalle. Tule rohkeasti kaapista ulos. Ei se kenenkään mielestä ole enää mikään ihmeellinen asia
        Kuten olen joskus viitannut agnostismi on kaikista paras tapa suhtautua jumalolentoihin tai niiden metafyysisiin ilmenemiin.
        Hylkäsin ateismin koska se on myös kiihkouskovaisuutta.
        Toki uskonnon nimissä ei tule hyväksyä maailman väkivaltaisumman uskonnon naisten alistamista.
        Sanottakoon suoraan että osa meidän vihervasemmistosta tekee tässä melkoisen älyllisen kuoerkeikan.
        Joo ei nyt jauheta Iranista tällä kertaa.

        Kiitos ylläpidolle ryhdikkäästä toiminnasta. Näin palsta saadaan siistimpään kuntoon.


    • Anonyymi

      Ketä häirihee parattissin rauhha tääl.

    • Anonyymi

      Mutta persutrolli, mites tää paskanheitto liittyy Suomen Keskustaan

      Ymmärrän, että hätä on hirveä, ja kaikki laarinpohjat kaivetaan, mutta ei, tää ei liity mitenkään palstan aiheeseen.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe