Huoltoaseman pitäjä siellä nesteellä nykyään on.Kaikki on päin v..tua.
Minkä moinen
12
1198
Vastaukset
- Anonyymi
on tylyä palvelua ja ruoka ihan mautonta p@skaa. shell on paras.
- Anonyymi
Shellillä myös parhaat juoru ukot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Shellillä myös parhaat juoru ukot.
en oo pahemi nähny siellä, mut nesteellä on tupa täynnä väkee juoruilemas muista valheellisia tietoja.
- Anonyymi
Menkää alaikäiset takaisin karvahuulien taakse!
- Anonyymi
Esso on sentään aukikin, piiiitkään.
- Anonyymi
En muista koskaan nähneeni aamulla tai illalla itse yrittäjää paikalla, en uutta enkä vanhaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En muista koskaan nähneeni aamulla tai illalla itse yrittäjää paikalla, en uutta enkä vanhaa
Kun valitsee oikeanlaiset työntekijät, ei tarvi olla itse paikalla jatkuvasti.
- Anonyymi
Kylläpä tällä palstalla paljon valittamista.
- Anonyymi
Pakko valittaa ku levitellää muista valheellisia tietoja.
- Anonyymi
Ei täällä ole kuin elämämkolulaiset päivät pitkät jauhamassa paskaa
- Anonyymi
St1:llä parempi kahvi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821272
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138883- 84824
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47684Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t247594Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311580Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7550- 51549