Näkeehän sen tästä palstastakin. Suuri viihdepalsta. Skoda merkkinä herättää hilpeyttä ja osoittelua hyvässä mielessä. Katsotaan kukas kumma se skodaa ajaa ja hihitellaan ja naureskellaan. Skoda tuo ympäriinsä hyvää mieltä sillä skodaa ei voi ottaa kovin vakavasti. Skoda on kuin narri...todellinen autojen jokeri jonka tehtävä on hauskuuttaa kansaaliikkujia milloin milläkin. Skoda on merkki josta on yhtä monta vitsiä ja legendaa kuin on merkin harrastajiakian. Sanottakoon että skoda tuo iloa jokaisen päivää .
Skoda on suurin hupi ja pilailuautomerkki joka tuottaa valtavaa hauskuutta ympäriinsä
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pesäpalloräpylälogo tuo hyvää mieltä ja samalla sääliä itäautoilijoiden kohtaloa kun miettii.
Minkäs teet niille raukoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351