Jos vaihdan vanhan SATA-kiintolevyn 466 GB uuteen SSD-levyyn, miten tietojen siirto vanhalta levyltä uudelle olisi tehtävä?
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/nedis-kahden-paikan-kiintolevytelakka-2-5-ja-3-5-levyille
Onnistuisiko kloonaus helposti tällä Nedis telakalla?
Pitäisi kopioitua kaikki, boottisektorit ym. sellainen sisältö, että tiekone olisi heti käynnistettävissä entiseen tapaan uudelta levyltä.
Kiintolevyn vaihto SSD-levyyn
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan niitä kloonausohjelmia, jotka ajetaan muistitikulta kuin käyttöjärjestelmä. Levyt koneen sata-liitäntöihin kiinni plus virtakaapelit. Sitten valitaan lähdelevy ja kohdelevy. Mahdollisesti jotain muita asetuksia muutetaan jos tarpeen. Sitten käynnistetään kloonaus. Valmiin kloonin pitäisi toimia sellaisenaan. Nuo erilliset kopiolaitteet ei ehkä osaa tehdä kaikjea oikein, niin en luota niihin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398