Maataloudella on aina maan johdon tuki.
Maatalous on korkealla poliitikkojen prioriteeteissa
9
80
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mutta ajan kanssa tuottamattomien viljelijöiden tuki loppuu...
- AnonyymiUUSI
Tuottamattoman duunarin loru on lopussa. 18 vuoden tuotantovelkaa on vaikeaa kuroa kiinni nykyisellä materiaalilla.
- AnonyymiUUSI
tuottamattoman viljelijän kannattaa valmistautua tulevaan aikaan...
tuottamaton duunari irtisanotaan mutta tuottamaton viljelijä..???- AnonyymiUUSI
Tuottamattoman duunarin irtisanomista jopa helpotetaan. Mietipä siitä maan johdon prioriteettejä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuottamattoman duunarin irtisanomista jopa helpotetaan. Mietipä siitä maan johdon prioriteettejä.
Yhteiskunnallinen keskustelu on jo pitkällä jotta tämä epäkohta voitaisiin ratkaista. Miten alisuoriutuja irtisanotaan? Työnantajat tarvitsisivat uusia lakeja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
hyvä niin, mutta asiat etenevät maataloustukien järkevöittämisessä todella hitaasti
mutta silti heikkotuottoisen viljelijän on hyvä alkaa valmistautua väistämättömään..
- AnonyymiUUSI
Sen verran tärkeänä pidän syömistä että pitäisi olla korkeammallakin. Ykkösenä. Ilman ruokaa ei pitkälle pötkitä.
- AnonyymiUUSI
Eu kaavailee maataloudelle 20 % tukien alenemaa. Vilja ja naudanliha ovat suuressa vaarassa. Jos nämä toteutuu naudanlihasta tulee pulaa. Ulkomaan tuonti alkaa Venäjältä koska oma kansa ei pysty ostamaan lihaa.
- AnonyymiUUSI
Ei tunnu missään kun on jo aivan olemattot nytkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista987663- 1055532
- 2664738
- 494683
- 663405
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244