Onko Sotkamon katsastusasemalla palattu 60- ja 70-luvuille jolloin sumalaisen miehen itsetunto nollatiin alokasrivissä ja katsastusjonossa. Alokkaita ei enää simputeta. Entä vanhemman auton omistajia? Kyllä terveeseenkin peltiin saa reiän kun tarpeeksi järeällä vehkeellä iskee. No onneksi 40 km päässä on muitakin katsastusasemia.
Nostalgiaa katsastuksessa.
36
1252
Vastaukset
- Anonyymi
Sellasta se on elämä romun kannssa
- Anonyymi
Sotkamossa ei kannata käyttää autoa katsastuksessa
- Anonyymi
Ei kannata. Saa vittuilut kaupan päälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata. Saa vittuilut kaupan päälle.
Meinaatko että vähän kuin provisiona päälle?
- Anonyymi
Hyvä paikka. Ja Tomu aina ystävällinen. :)
- Anonyymi
Oma vikasi! Oot menny vääränä päivänä, (vääriä päiviä ei ole hirveesti vuodessa) menisit oikeana niin huomaisit toisen puolen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oma vikasi! Oot menny vääränä päivänä, (vääriä päiviä ei ole hirveesti vuodessa) menisit oikeana niin huomaisit toisen puolen.
Molemmat puolet ok ;)
- Anonyymi
Konttorin pihassa on kyltti missä lukee rekisteröinnit. Paperiasioita kun menee kysymään, niin saa vain vittuilua katsastusmiehiltä. En mene enää koskaan siihen konttoriin.
- Anonyymi
Jo on hitlermäinen toiminta.
- Anonyymi
Minulle sanoivat ettei ole pätevyyttä rekisteröintiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis katsastusmiehillä ei ole pätevyyttä. Asiakkaalla olisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suosittelisin ukoille ammatinvaihtoa!
- Anonyymi
..tekniikan kehitys ei kaikilta osin ole hyväksi ihmiskunnalle .. majakanvartijan paikkojakaan ei enää ole automaation ansiosta tarjolla ..
- Anonyymi
Onko kukaan huomannut, että katsastusaseman taakse voisi rakentaa vaikka pienen amfiteatterin? Siinä voisi esittää katsastusperformansseja. Esimerkiksi "Volvo ja jousituksen viimeinen huuto"
- Anonyymi
On ollut puhetta että tolle alueelle on tulossa uusio rakentamista et jossain vaiheessa tuokin pömpeli katoaa..Eikö tuo ole tuhkasen halli alkujaan et ne on vuokralla siinä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ollut puhetta että tolle alueelle on tulossa uusio rakentamista et jossain vaiheessa tuokin pömpeli katoaa..Eikö tuo ole tuhkasen halli alkujaan et ne on vuokralla siinä?
Eiköhän se ole metsäkoneyrittäjän halli.
- Anonyymi
katsasuts insinööri poraa paineilmaisrlla asfaltti-porakka,jämeärsästikin oikenonko alusta ruosteessa.
- Anonyymi
Missä kunnossa mahtoi tuon kirjoittaja olla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä kunnossa mahtoi tuon kirjoittaja olla?
Olisiko mennyt läpi?
- Anonyymi
Ne on täysiä urpoja ukkoja!!!! Kajaanissa käytän tästä lähtien.
- Anonyymi
Kysyin rekisteröinti asioita niin hyvä etteivät saaneet itkupotkuraivareita
- Anonyymi
😅😄
- Anonyymi
Ajaako joku räpyläkylällä vielä katsastetuilla autoillakin?
- Anonyymi
Tämä ei kylläkään koske sotkamolaisten katsastusasemaa, mutta itse olen pariin otteeseen saanut olla kiitollinen kun katsastusmies on löytänyt autosta vikoja, jotka ovat vaikuttaneet polttoaineen kulutukseen, renkaiden kulumiseen sekä turvallisuuteen. Ihan mielellään sitä käy autonsa katsastamassa kun saa vikalistan mukaan.
- Anonyymi
No ei kai tuossa mitään mutta jos osoitetaan asiakkaille mieltä omasta osaamattomuudestaan, niin silloin voisi harkita alan vaihtoa.
- Anonyymi
Ei kyllä ollut keväällä Sotkamon katsastus tapahtumasta moitittavaa ei sitten yhtään vaikka 95€ maksoi ja aikaa meni 5 min..Mukava ja jutteleva kaveri siellä oli autoa odottelemassa kahvi muki kädessä ja tuumasi että näitä ei enää paljoa näe liikenteessä mutta onpahan kopsakka peli sanoi hän ja muutenkin oli asenne kohdillaan ja ei edes konepeltiä avannut katsoakseen auton runko numeroa..
- Anonyymi
Jos viidessä minuutissa selvisit epäilen vahvasti katsastuksen olleen asiallinen. Vai toimitttiinko venäjän malliin?
- Anonyymi
Eipä ole tullut katsastettua autoja pariin kymmeneen vuoteen. Uutta biiliä alle viimestään kun katsastus alkaa läheneen, niin säästyy mokomalta rahan menolta.
- Anonyymi
Totta puhut!
- Anonyymi
Selviätkö vaihdosta halvemmalla? Anna vinkki minullekin.
- Anonyymi
Mikä on autokatsastus ja paljonko se maksaa
- Anonyymi
Se uus äliö ei osaa edes käyttää auton vaihteita.
- Anonyymi
Oisittapa katsastellu vaikka 70 ja viel 80 luvullaki niin tietäisittä että nyt on palvelulaitoksia isolla P. llä.
- Anonyymi
On karvaita kokemuksia. Hylkäys saattoi tulla jos autoa ei oltu pesty.
- Anonyymi
Onneksi on mahdollisuus valita minne autonsa vie katsastettavaksi. Kajaaniin, Kajaaniin tiemme vie.
- Anonyymi
Sinne se vie
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1063148Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2361969Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois611879- 1361849
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641362- 961245
- 611165
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻841164- 591147
- 68997