Mopojonnet keulii poliisiauton läheisyydessä et saisivat poliisit takaa-ajoon, tällainen ilmiö lisääntynyt.
Poliisi sanoo että suurin osa mopoilijiista kuitenkin fiksuja mutta joidenkin mopoilijoiden harkintakykyä pettää.
Nämä joiden harkintakyky pettää ovat jälkeen jääneitä ja älyltään heikkolahjaisia.
Liekö syynä molempien vanhempien heikot geenit tai lapsen kehityshäiriö tai sitten molemmat syyt.
Yleistyvä ilmiö
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ne on näitä nuoria mitä ei kiinnosta mitkään säännöt. Sääli sikäli kun liikenteessä sääntöjen luova tulkinta johtaa onnettomuuksiin.
Ja toinen vakava asia on sitten liikennekäyttäyttyminen b ajokortin saatua. Mihin se kohentaminen katoaisi kun se on jo opittu tapa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351