Nyt kaikki vastaamaan ja avaamaan rasiat
Miten teillä yleensä on rasiat onko niissä 1,5. Vai 2,5 mm2 johtimet
7
117
Vastaukset
- Anonyymi
Sen näkee oikeastaan jo keskuksesta. Onko siellä 10A vai 16A suojat?
- AnonyymiUUSI
Edellinen in höpö asentaja
- Anonyymi
Sekä takaa kaapeloinnit mikä sulake.
Sulla ei kait ole mitään tietoa mistään.
Anteeksi mutta niin on.
Jos niin olis nii sulake olis liimattu kaapeliin ikuisesti
Vaimonko. - Anonyymi
Aivan jos sulake on mitä on on aina kaapeli sen mukaan laitettu
Se on jämpti, sanoo Suomi laki - AnonyymiUUSI
Entös jos sulakkeen on vaihtanut toiseen joku raadin höpö oma asentaja tuetä mättään vääränkokoiseen luuklee'ssaannolevansa oikeessa
Asiantuntija arvelee - AnonyymiUUSI
Vähän tarkkuutta pitäisi edunvalvojalla olla ettei tuo pääsisi vapaasti mellastamaan netissä.
- AnonyymiUUSI
Sinä tarvitsisit lääkityksen ymmärtääksesi tälläisten keskustelupalstojen luonteen ja tarkoituksen -mutta valitettavasti lääkitystä vaivaasi ei taida olla saatavilla vaan joudut tyytymään siihen mitä aikoinaan on sillä pipetillä annettu.
ÄänestäMiksi on lääkityksen kunnossa olemattomuuden merkki, jos jatkaa olemassaolevaan ketjuun samaa asiaa, kuin mistä ketju on aikoinaan aloitettu?
Enemmänkin lääkitys ei ole kunnossa niillä, jotka aloittavat joka asiasta uuden ketjun, vaikka samasta aiheesta olisi ketjuja joihin voisi jatkaa samasta asiasta keskustelua.
Hyvä esimerkki tästä oli kymmenisen vuotta sitten tv-palstalla jatkuvat "Antenni vai kaapeli?" -kyselyt, kun piti digiboksia hommata, että "mistä tietää onko antenni vai kaapeli?". Samalla sivulla saattoi olla useitakin "Antenni vai kaapeli?" -ketjuja, ja vastaus olisi selvinnyt uutta ketjua aloittamatta lukemalla olemassa olevista ketjuista.
Toinen asia on sitten kokonaan nämä "Bussissa"-idiootin häiriköintitarkoituksessa tekemät nostot, jossa hän kaivaa viimeiseltä sivulta esim. vuonna 2003 aloitetun keskustelun ja täräyttää perään esim. "Totta :)", tai vastaa jollekin vuonna 2005 kyytiä kyselleelle, että kyllä kyytiä olisi tarjolla.
Äänestä SDP
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893288
- 623047
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361923- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499