Kun mieli tekee niin ei kun paistelemaan. Kesän puutarhaherkkua hyvässä seurassa halutaan.
Muurinpohjalettuja
9
215
Vastaukset
- Anonyymi
Voin tulla puristelemaan tomaatteja ja vähän hiblaamaan kurkkua..jooko.
- Anonyymi
Torilla bussista saa ostaa noita ei tarvi itse vaivautua.
- Anonyymi
Ei se ole vaiva, vaan mukava tapa viettää laatuaikaa kesällä hyvässä seurassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä halpa muurikkapannu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvässä seurassa? Eli köyhiä perskärpäsiä jotka tulee syömään ilmaista ruokaa ja sinä saat pyörittää hoviasi ja olla suuri johtaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvässä seurassa? Eli köyhiä perskärpäsiä jotka tulee syömään ilmaista ruokaa ja sinä saat pyörittää hoviasi ja olla suuri johtaja.
Onko Elämäm Leipä ja letunopaistoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Elämäm Leipä ja letunopaistoa?
vanhaa lettua on :D
- Anonyymi
Muurikkapannukaupasta. Silmäklasit mukaan että näkee kaikki silmää miellyttävät pannut.
- Anonyymi
Koronpohjapannari on parhautta, mutta vaatii mittalaitteet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663032Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91801- 1111656
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2221227- 123957
- 93933
- 60924
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65907Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6825- 34800