Kestääkö oikoa siniraita Mercuryn evää?
Loivasti vääntynyt ja hieman kiertynyt.
Luulisi että jos se kestää ajaa kiveen niin että vääntyy niin ei pitäisi oikomisessakaan katketa.
Mercuryn evän oikominen
5
83
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Vasaralla jotain vastetta vasten, ei vääntämällä. Jos pystyy antamaan vähän lämpöä niin aina parempi, toki tiivisteitä varoen lämmintä.
- AnonyymiUUSI
Jos tukisi evän tyvestä ja lähes kärjestä ja taivuttaisi keskeltä varovasti ruuvipuristimella.
Esim. kakkos nelosen pätkään matalat palikat sopiviin kohtiin ja keskeltä sitten iso ruuvipuristin taivuttamaan.
- AnonyymiUUSI
Ne kestää kiveen ajoa aikas hyvin kun se tulee aina nopsaan se isku fi hirveesti vääntöö. Ja lämpö tosiaa helppii,
Eli ei millään motskarin lelupuhalluslampulla vaan kunnon kokkopraasu koko alaosan alle vaan niinbeg melkein hehkuu ja sit kosautat lekalla kunnon iskun päälle. Ja pitää sit osua kerrasta nappiin.- AnonyymiUUSI
Alumiini ei juurikaan hehku ja plösähtää sulaa ennen kuin ehdit reagoida.
- AnonyymiUUSI
Alumiini kestää taivutusta ja on melko pehmeää.
Hommassa pitää varoa uusien taivutuskohtien tekemistä ja keskittyä vain muodon palauttamiseen. Ei siis niin, että esimerkiksi ylös taipunutta korjataan uudella taivutuskohdalla alas.
Koska netti on ihmeellinen, sieltä löytyy videoita hommaan kuin hommaan.
Etsi sanoille "fixing bent skeg outboard"
https://www.youtube.com/watch?v=m4g-bkOeolI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294