Surullista miten suomalaisten itsetunto on heikkoa venäläisiin verrattuna. Hyväksymme nöyrinä kaiken minkä maassamme asuvat venäläiset tai kaksoiskansalaiset suustaan päästävät toistaen Kremlin propagandaa. Suomalaisille tuntuu olevan tärkeintä että kaikilla on kivaa vaikka joku pelkästään perseilisi järjestelmäämme hyödyntäen. Raja on kiinni syystä, ja jos niin ahistaa asua täällä, niin mikä estäisi muuttamasta idän onnelaan. Jäisi tämä elämää niin hankaloittava ja ahistava Suomi taakse, ja olisi ne usein mainitut mummut ja sairaat siinä lähellä 24/7. Suomihan ei ole suljettu valtio, täältä kyllä halukkaat pääsee.
Valtuustojen venäläiset
2
67
Vastaukset
- Anonyymi
Suomi on.
- Anonyymi
On myös ihmeteltävä puolueiden masokistista tapaa hyväksyä listoilleen ehdolle näitä tahoja. Ihmisiä, jotka ovat julkisuudessa jo puolensa näyttäneet. Sitten ihmetellään jälkikäteen miten näin pääsi käymään. Suomalaisten sinisilmäisyys ja sokea usko hyvään käy vielä kalliiksi kansallemme. Arvostan ihmisiä, jotka tulevat sodan alta tai pakenevat tyranniaa tai jotkapelossaan eivät uskalla tuomita diktaattorin tuhoamistoimia julkisesti. Mutta vastenmielisintä on alkaa räkyttää siitä mikä Suomessa on vialla suhteessamme vainoharhaista valloituskiimaa potevaan Venäjään. Tätä on vaikea ymmärtää millään järjellä. Jos Suomi tuntuu ahtaalle niille ajatuksille, niin rajan takana on tilaa ja mielipiteenvapaus samanmielisille. Sinne vaan. Ja lohtuna sekin, ettei tänne jää kukaan kaipaamaan ja odottamaan paluutanne. Vähintä mitä toivoisi on pieni respekti sitä kohtaan mitä tämä maa antaa meille kaikille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602844
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 802216
- 602053
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408