Kun olin 19-vuotias äitini sairastui Parkkiin. Oli kyllä kamalaa aikaa kun siihen aikaan ei ollut vielä mitään lääkkeitä eivätkä lääkäritkään tienneet mistä on kyse. Äitini loppuvuodet olivat ihan hirveitä, muistan tuskaisesti kaiken kuin eilisen päivän.
Nyt ikääntyneenä sairastui vaimoni tuohon samaan ja on nyt jo aika heikossa kunnossa. Lienee aika harvinaista kun saman ihmisen perhepiirissä tulee kaksi parkkitapausta. Toivon, että vaimoni loppuaika ei ole samanlaista kärsimystä kuin äidilläni.
En tiedä miksi Parkinson "vainoaa"minua
Anonyymi-ap
4
1359
Vastaukset
- Anonyymi
Jaksamista sinulle, parkinson on kamala tauti.
- Anonyymi00003
Nykyisin on paremmat lääkkeet. Kipuun on hyvät lääkkeet. Mutta paska tauti
- Anonyymi
Parkki on hidas kuolema, kiduttava. Kaksi parkkia sairastanutta ystävää on päässyt joutusaan pois, toisen vei syöpä ja toisen onnettomuus. Pääsivät lopulta helpolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 511154
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.901147Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171020- 17868
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45773Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112758Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64702- 12687
- 38599
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..70581