Miksi niin moni on kateellinen?

Anonyymi-ap

Miksi niin moni on täällä ja kylällä kateellinen Teboilin johtajan menestykselle? Reilu ja rehellinen yrittäjä, minusta 👍

24

865

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ketkähän ne nyt on kateellisia? Minä kun en ole kuullut kenenkään mitään sen suuntaista puhuvan? Kerrohan nyt oikein tarkkaan ja täsmällisesti, niin tietää sitten muutkin asiasta! Jos joku on sattunut mainitsemaan jotain tuon suuntaista -enemmän tai vähemmän tosissaan- niin sinä se otat täytenä totena kaiken ja kiireesti tulet kirjoittelemaan palstalle omia kuvitelmiasi, niin kuin ne mukamas olisi tapahtuneita tosiasioita.
      Tämän jälkeen esiinnytkin omien väitteidesi todistajana ja lähetät kymmenkunta huuhaatasi puoltavaa viestiä ikään kuin ne olisi muiden ihmisten lähettämiä.
      "Taivas varjele..mitä sieltä tulee!

• Anonyymi

Ihan hyvä, polttoaineketju vain väärä.
      En tankkaa rahaa venäjän sotakassaan.☝️

• Anonyymi

Miks ukrainalaiset sit tankkaa teboililta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ukrainalaisissakin on paljon putinisteja ja tänne tulleet miespuoliset ilmeisesti kaikki.

• Anonyymi

Teboil-huoltoasemien polttoaineet, kuten bensaa ja dieseliä, tuodaan Länsi-Euroopasta ja Nesteen jalostamolta. Teboilin polttoaineet eivät ole peräisin Venäjältä.
        Suomi ei ole venäläisen raakaöljyn varassa, vaan bensiini ja diesel tuodaan merkittävässä määrin Ruotsista ja muualta Länsi-Euroopasta. Teboil-moottoriöljyt valmistetaan Suomessa Haminan voiteluainetehtaalla. Suomeen tuodaan raakaöljyä pääosin Norjasta, ja myös Baltian maista ja Ruotsista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teboil-huoltoasemien polttoaineet, kuten bensaa ja dieseliä, tuodaan Länsi-Euroopasta ja Nesteen jalostamolta. Teboilin polttoaineet eivät ole peräisin Venäjältä.
        Suomi ei ole venäläisen raakaöljyn varassa, vaan bensiini ja diesel tuodaan merkittävässä määrin Ruotsista ja muualta Länsi-Euroopasta. Teboil-moottoriöljyt valmistetaan Suomessa Haminan voiteluainetehtaalla. Suomeen tuodaan raakaöljyä pääosin Norjasta, ja myös Baltian maista ja Ruotsista.

Kyse on Teboil konsernin VOITOISTA.
        Niitä käytetään sotimisen rahoittamiseen.
        Tyhmemmät kyselijät on harhautettavissa monimutkaisilla omistusjärjestelyillä, sen kieroilun r*ssä on aina osannut..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oisko venäjän sinne nukke-pressaksi asettaman Viktor Janukovytšin tukijoita?
        Niitäkin tänne on sieltä valitettavasti laskettu..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyse on Teboil konsernin VOITOISTA.
        Niitä käytetään sotimisen rahoittamiseen.
        Tyhmemmät kyselijät on harhautettavissa monimutkaisilla omistusjärjestelyillä, sen kieroilun r*ssä on aina osannut..

OI KUINKA OLETKAAN ÄLYKÄS! ♥
        Asiassa ei tietystikään ole mitään ihmettelemistä koska olet kiteeläinen! Ihmiskunnan valioyksilöitä! Sinun ja muiden kaltaisesi älyköiden & korkeasti kouluttautuneiden lisäksi eivät ns. normaalit ihmiset, eli tavallinen rahvas, kykene käyttämään internetin hakupalvelua asioita selvittäessään! Sille asialle ei tietystikään voi mitään, tyhmiä kyselijöitä kun ovat!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asiassa ei tietystikään ole mitään ihmettelemistä koska olet kiteeläinen! Ihmiskunnan valioyksilöitä! Sinun ja muiden kaltaisesi älyköiden & korkeasti kouluttautuneiden lisäksi eivät ns. normaalit ihmiset, eli tavallinen rahvas, kykene käyttämään internetin hakupalvelua asioita selvittäessään! Sille asialle ei tietystikään voi mitään, tyhmiä kyselijöitä kun ovat!

"Asiassa ei tietystikään ole mitään ihmettelemistä koska olet kiteeläinen! Ihmiskunnan valioyksilöitä!" Kitee über alles!😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin? Miksi meni tunteisiin, onko henkilökohtaisia kytköksiä venäjälle?
        Kyselijöillä viittaan juurikin kaltaisiisi sinisilmiin jotka on harhautettavissa luulemaan että TB-ketjun voitoista ei puttepossun jengi hyödy mitään..

• Anonyymi

Suomessa perustettu yhtiö ja nykyään polttoaine tulee Porvoon jalostamolta, ei Venäjältä. Eikä minua muutenkaan harmita Venäjä-yhteys. Onhan Kiteellä muutenkin melkein joka toinen jo Venäläinen.

• Anonyymi

Tuleeko raaka öljy venäjältä vai mistä. Ei taida Tepsulla olla omaa öljynjalostamoa Suomessa.

• Anonyymi

Valheiden levittäjille tiedoksi:
      "Teboilin osakkeenomistaja on sveitsiläinen yritys, jonka suora omistaja on itävaltalainen Lukoil International GMbH. Sen taas omistaa venäläinen PJSC Lukoil.
      Oy Teboil Ab ei millään muotoa ole koskaan väittänytkään, etteikö Teboil olisi osa PJSC Lukoil konsernia."
      Lainauksen teksti on Teboilin itsensä antamasta selvityksestä.
      Jäikö jotain epäselväksi?

• Anonyymi

Viipurissa perustettu, omistajat oli silloin saksalaisia.

Yhtiö perustettiin vuonna 1934 nimellä Oy Trustivapaa Bensiini Ab (TB). Ei siis ole venäläinen alkujaan ja tullut Suomen markkinoille.

...

Sopimukseen kuuluivat JET-asemat Euroopassa, ja seuraavana vuonna Suomen JET-asemat muuttuivat Teboil Express -automaattiasemiksi. ConocoPhillips Finland muuttui Suomen Tähtiautomaatit Oy:ksi. Vuonna 2008 Suomen Petrooli ja Suomen Tähtiautomaatit fuusioitiin emoyhtiö Teboiliin

• Anonyymi

Hyvä huoltoasema ja mukava henkilökunta👍

• Anonyymi

Kepulle kateellinen.Miten voi huijata kuntalaisia?

• Anonyymi

En ole ikinä ymmärtänyt kateus-tunnetta ja siksi varmaan olen ollut harvinaisen onnellinen yksilö yäällä katkerien maailmassa.
      Nytkään en keksi yhtäkään tuttua, jolle olisi syytä olla kateellinen.
      Minä puolestani osaan muiden onnistumisista ilahtumisen taidon ja voin sanoa, että tämä tunne on voimaannuttava.
      Saan ihan älyttömän hyvän mielen jos kuulen jonkun onnistuneen jossain asiassa tai olevan onnellinen ihan muista syistä.
      tätä voi olla vaikea ymmärtää, mutta näin minä reagoin. Ja olen siitä erittäin tyytyväinen. Mieluummin tämä vastakkainen tunnereaktio kuin mieltä mustaava katkeruus. <3

• Anonyymi

Itseäni taas tuttaa ja paljon jos jollakin on vaikka hieno auto tai omaisuutta kertynyt. V-tuttaa ”raha tulee rahan luo” tyypit jotka tuntuvat tienaavan tekemättä mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itseäni taas tuttaa ja paljon jos jollakin on vaikka hieno auto tai omaisuutta kertynyt. V-tuttaa ”raha tulee rahan luo” tyypit jotka tuntuvat tienaavan tekemättä mitään.

Miksi??????????

• Anonyymi

Kehuuko tää johtaja itse itseään, tuskin on paljoa asiakkaita Papinniemen ex seurakunta keskuksessa ollut.

• Anonyymi

Teboil on minun suosikki mutta joitakin harmittaa kun siellä istuu miehiä keskustelemassa. Ratkaisu: parempi kun istuvat kotona yksin tai emännän kanssa. Ei muuta kun nettiin vaan.

Toisia harmittaa myös se kun TB oli venäläisessä omistuksessa. Ratkaisu: ihmisten pitää taas päästä Venäjälle tankkaamaan halvalla niin Teboil jää ilman asiakkaita.

• Anonyymi

Minua harmittaa että on idiootteja jotka tukevat diktaattorin toimia läntisestä demokratiasta käsin, sahaavat siis omaa oksaansa.
        Meillä on pitkä yhteinen raja terroristivaltion kanssa, normaalijärkiselle luulisi jo itsesuojeluvaiston kertovan ettei tällaista valtiota tule tukea omilla valinnoillaan!
        Putinistin ratkaisu: Nuoleskellaan peloissaan tsaari putinia jotta tämä ei vain suuttuisi meille..

• Anonyymi

Minulla menee hyvin tyhjästä aloitin nyt on miljoona velkaa.Siinä on kadehtimista.

• Anonyymi

Jos Venäjä hyökkää Suomeen niin sitten loppuu Teboililla käynti. Eli ei ikinä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      137
      2415
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      346
      1880
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1557
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1383
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1310
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1183
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1153
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      897
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      850
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      752
    Aihe