V#tun draama kuningattareksi.
Kuulin kun sua haukuttiin
21
433
Vastaukset
- Anonyymi
Olet paljon vihatumpi. Psykopaatti.
- Anonyymi
Sitä hän on... Kavala, petollinen ja hirvittävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä hän on... Kavala, petollinen ja hirvittävä.
Meinaa siis aloittaja vaikuttaa siltä!
- Anonyymi
Epäilemättä en sitä epäilekään.
- Anonyymi
Jep
- Anonyymi
Sehän on kuule vain positiivista palautetta.
- Anonyymi
Nyyh. Pitäisikö itkeä. 😂Taidat olla sitä itse.
- Anonyymi
Draama myy...
- Anonyymi
Mies myykö yhtä hyvin kuin käytetty Einarin polkupyörä jolla olet mankeloinut menemään? https://youtu.be/ZWnFCTu2ZHA?si=zOToEOn9Xth5zjeG
- Anonyymi
Sheimaamista taasen 😠
- Anonyymi
Jos tykkäisit niin puolustaisit minua!
- Anonyymi
Siis suutut kun vaan kerroin mitä kuulin?
- Anonyymi
En. Miksi pitäisi edes kiinnostaa? Saat kyllä mitä ansaitset. Et sinä muutu.
- Anonyymi
Ei mua ainakaan yhtään suututa. Mähän olen kuningatar monet muutkin haukkuneet.
On mulla kärpännahkaviitta ja timanttitiara. Draama kuuluu elämään.
- Anonyymi
Tarkoittivat kylläkin sinua 😆
- Anonyymi
Polvistu, alamainen.
- Anonyymi
Juu en tarvi tollastakaan elämääni osaan järkätä draamaakin itse jos sitä eläämääni tarvin
- Anonyymi
Juorukello se kalkattaa, ei saa rauhassa maatakaan.
Miksi tunsit tarvetta kertoa siitä minulle?
Ei minua kiinnosta, mitä p*skaa minusta kulloinkin puhutaan selkäni takana. En ole kiinnostunut itselleni yhdetekevien ihmisten mielipiteistä. Enkä ymmärrä, miksi edes vaivautuvat puhumaan minusta. En minäkään koskaan puhu heistä. En edes ajattele heitä.- Anonyymi
Jep
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305822Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144374Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522961Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391559Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 661301
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161