ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sillei kun mä. Mä en pysty alkaa roikkumaan, sen verran mulla vielä on itsekunnioitusta, vaikka aiemmin kuvittelin tunteiden olevan molemminpuoleisia.
Ei mun tunteet
30
1330
Vastaukset
- Anonyymi
Joo no ymmärsit väärin. lopeta väärin ymmärtäminen jooko? Kyl mulla tunteet sua kohtaan on.vaik ootkin vaikee tällä hetkellä ja tuntuu nimenomaan et inhoot mua
- Anonyymi
Aloitus on naiselta miehelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus on naiselta miehelle.
Tiedän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän
🤔 En mä oo mielestä ollut vaikea enkä usko vaikuttavani siltä, että inhoan häntä. Mut vaikea se on itseään objektiivisesti arvioida. Väärin ymmärtämistä on vaikea lopettaa, kun yrittää lukea rivien välejä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän
Tottahan toki sinä sen tiedät, kun itse itsellesi satuilet ja palstaromanssia virittelet.
Tyhmä on ihminen, joka koettaa näyttää, itse itselleen vastatessaan, että kyllä hänestä välitetään, että sekin nainen on kiinnostunut, vaikkei moneen vuoteen ole ollut missään yhteydessä IRL.
- Anonyymi
En saanut mitään vastakaikua naiselta. Ymmärsin et lähentyminen ei ole toivottua. Hän yleensä välttelee katseita ihan kuin olisin ilmaa. Alkuvaiheessa näytti jotain kiinnostusta kohtaani. Hankala tilanne tämä.
- Anonyymi
Luurit käteen puhukaa puhelimessa ja sopikaa tapaamiset ei tuu varmasti väärinkäsityksii
- Anonyymi
Pahoja tuollaiset.
- AnonyymiUUSI
Mä välttelen katseita kun ujostelen.. 🥺 Tunteet kasvaa vaan kasvamistaan ja sitä vaikeampaa on katsoa silmiin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Luurit käteen puhukaa puhelimessa ja sopikaa tapaamiset ei tuu varmasti väärinkäsityksii
Luurin otan käteen vain nettipoliisille soittaakseni palstaäijän harjoittaman somehäirinnän ja kiusaamisen vuoksi!
Palstaäijälle itselleen minulla ei ole mitään, ei kerrassa mitään sanottavaa, kerrottavaa, kysyttävää tai toivotettavaa IRL.
Siinä on hyvin yksinkertainen selitys siihen miksi olen ollut hiljaa tämän naisia kiusaavan luonnevikaisen suuntaan.
Välttäkäö muutkin naiset, ja ylipäänsä muut ihmiset hänen seuraansa IRL. Hän on ilkea, manipuloiva ja sairas ihminen.
- Anonyymi
Kun jätät mut tosi usein ihan kylmästi huomioimatta, niin se kertoo mulle aika selvästi, ettet oo kiinnostunut. Ei sitä tarvi selittää sen kummemmin
- Anonyymi
No en jätä.
- AnonyymiUUSI
No hyvä palstasetä. Alat oppia.
Kannattaisiko jo sulkea leipäläppänsä ja
nostaa vanhenevat kädet näppäimiltä syliin,
kun ei sitä ja sitä naista enää kiinnostakaan.
Liekkö edes enää elossa kaikki palstaihastuksesi, joihin hikipäässä koetat täällä valeromanssia rakentaa?
- Anonyymi
Ai sulla on vielä ja sit on sulla ja sitä mutta kun kukaan ei tiedä kuka sulla sinä olet niin ihan turhaan lätiset tuollaista henk.kohtaista kun sillä ei ole osoitetta mikä nappaisi.
- AnonyymiUUSI
Olen jättänyt sinut sinun ymmärryksesi pariin…ymmärrä se.
- AnonyymiUUSI
Miksihän teet niin. 🤔
- AnonyymiUUSI
Onko se kostoa vai kiusaa? Vai kenties ajattelet juuri kuten minäkin ja lisää sanoja ei tarvita. Lisättävää ei ole?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksihän teet niin. 🤔
Ja taas vastasit itse itsellesi tai käyt keskustelua apurisi kanssa.
Voisitte poistua höpöttelemään toisillenne IRL, kun muutenkin yhdessä liikutte ja sontaa jauhatte.
Eikö olisi vain mukavampi liikkua kahdestaan toopeiöemassa eikä yrittää kiusailla puolituntemattomia ihmisiä, joiden tavoittamisesta uhriksenne ette voi olla edes varmoja?
- AnonyymiUUSI
Kyllä ne on molemminpuolisia.
- AnonyymiUUSI
Hm. Empä jaksa enempää vastata. Teillä on ilmeitä, siksi et tiennyt olinko oikeasti kiinnostunut vai en.
Ei teihin kannata ainakaan luottaa.
Sen olin huomannut:).- AnonyymiUUSI
Mistä ilmeistä sä selität?
- AnonyymiUUSI
Joo mutta minä kyllästyin suhun.
- AnonyymiUUSI
Noin niissä saattaa käydä kun kuvittelee tuntematta toista
- AnonyymiUUSI
En koskaan yritä, jos toinen ei ole kiinnostunut, mutta annan mahdollisuuden, jos olen kiinnostunut. Älä ymmärrä väärin, et tehnyt mitään. Tein sen itselleni. Tai en tehnyt sitä. Annoin sen tapahtua. Päästin menemään. Kyse ei ollut loppujen lopuksi minusta. Kaikki olivat jotenkin muuttuneet palattuani. Muistoissani olevat olivat nyt varjostuneet ja saaneet uusia sävyjä. Jokainen oli enemmän kuin muistin, paljon monimutkaisempi. Enemmän kuin oli ollut ennen. En ymmärrä sinua enää. En varmaan koskaan ymmärtänyt. Luulin sinun näkevän minussa jotain mitä aloin pitää arvossa.
- AnonyymiUUSI
Onpas ympäripyöreää lorolusta taas. Ei päätä eikä häntää.
Kai te täällä vanhuuden sokeutumiseen asti kirjoittelette koukeroisia viestejänne. Tiedätkö että tyhjistä viesteistäsi ei oikein rakennu mitään sanomaa - ei sitten minkäänlaista palsta äijä ja apurinainen.
- AnonyymiUUSI
Et kaipaa kirpeitä totuuksia halutessasi. Ottaisit mielihyvin sen mitä voisin antaa, iloiten vaikka tietäisit valheeksi. Voisin lähteä mukaasi säälistä, ja vaikka näkisit ja tuntisit minun valehtelevan, jonkin hellyydeksikin luettavan vuoksi, olisit kiitollinen, tarrautuisit. Valtani sinuun perustuu intohimoiseen rakkauteesi. Ehkä olet voimakkaampi meistä.
- AnonyymiUUSI
Voi hyvä luoja mitä sontaa..
Intohimoisesti rakastat vain sinä itse itseäsi palstasetä.
Ehkä sitten vanhainkodissa huomaat, kun se ja se nainen ei soittanutkaan, kirjoittanutkaan eikä tullut puoltakaan askelta vastaan, että kaikki "lempi" oli 100% omaa kuvitelmaasi.
- AnonyymiUUSI
Välillämme on äärettömyyksiä. Eikä tämä ole mitään mutta jollain tavalla kaikki. Meille kummallekin on tapahtunut jotain. Olet kovin kaunis katsella, mutta mittailen etäisyyttä joka erottaa tämän rakkaudesta.
- AnonyymiUUSI
Tämmöistä tämä loruilu on.
Toivottavasti kulloinenkin kohteesi näkee tyhjien loruilujesi läpi.
Palsta änkyrä kirjoittelee milloin kellekin, ja koettaa nyhjäistä ruudulla käyntiin elämää suuremman romanssin, jos jonkun naisen nimi ruudulla vilahtaakin.
Kaikki on pelkkää höpinää. Joskus palstaäijän vaalea vakkari ihailija auttelee typerien ja kliseisten luritusten laadinnassa.
- AnonyymiUUSI
Tämä on näköjään tätä yhtä ja samaa hölynpölyä täällä. Ilmeisesti sama loruilu jatkuu aamusta iltaan.
Äijän käkkyrä aloittelee ketjuja naisena, ja vastaa itse itselleen.
Ei ole mitään muuta tunnetta kuin se, että millä saan sinut lopettamaan typerän kommentointisi valeprofiilien takaa.
En välitä sinusta pätkääkään. Minulle on täysin sama meneekö sinulla palstaäijä hyvin vaiko huonosti.
Oletko niin tyhmä, ettet ymmärrä jo lopettaa somevainoasi, vaikkei nainen ole ollut sinuun yhteydessä IRL yli 3 vuoteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 502621
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951976
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319