Minulla on setuppi, jossa on läppäri ja kaksi erillistä näyttöä. Läppärissä on telakka, josta USB-C tulee kiinni tietokoneeseen. Kahdella erillisellä HDMI-piuhalla saan erilliset näytöt kyllä laajennettua kaikki omikseen ja säädettyä niiden sijainnin ja tietokone tunnistaa ne normaalisti. Mutta ongelma onkin siinä, että ketjuttamalla DP-kaapelin avulla kaksi näyttöä, luulee tietokone, että minulla on vain yksi erillinen näyttö kiinni läppärissä, eli sama laajennettu työpöytä näkyy molemmissa erillisissä näytöissä, eikä tietokone tunnista DP:llä ketjutettua toista näyttöä erilliseksi näytökseen. Ensisijaisesta näytöstä kaapeli on yhdistetty DP/miniDP-kaapelilla telakkaan ja näytöt yhdistetty DP/DP-kaapelilla toisiinsa. Tavoitteena oli ainoastaan vähentää kaapelisotkua DP:n ketjutusominaisuuden avulla, mutta vaikuttaisi siltä, ettei onnistu järkevästi. Uusimmat ajurit on asennettu. Apuja/vinkkejä/onko vastaavaa ongelmaa ollut muilla?
DisplayPort ongelma
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408